Салати та закуски на Карибському пляжі

Цей огляд відображає наш досвід у листопаді 2014 року.

Під час нещодавньої поїздки ми скористалися пакетною угодою, яка безкоштовно включала обідній план Діснея. Ми зупинились у курортному готелі Caribbean Beach і знайшли там чудовий варіант салату з швидким сервісом та велику кількість закусок.

закуски
Фуд-корт Old Port Royal - Зображення з AllEars.net

Ресторани Карібського пляжу розташовані в одній головній будівлі, Old Port Royale. Тут також є ресторан із повним спектром послуг, який називається Жалюзі. Меню для жалюзі виглядало не дуже перспективним для веганів, тому ми його пропустили.

Ближче до кінця нашої подорожі, у нас залишилось багато зайвих закусочних кредитів, щоб використати їх, тому ми вирушили до зони швидкого обслуговування. Секція швидкого обслуговування створена як ринок, з прекрасним блакитним небом та різноманітними магазинами на вибір. У передній частині є велика секція захоплення, і ми знайшли там безліч варіантів. Були блюда з хумусом з овочами та чіпсами з фалафелю (також були доступні менші чашки з чіпсами з кренделями та хумусом), соління, нарізані тропічні фрукти, цілі фрукти (банани та яблука), шоколадне та ванільне соєве молоко та різні напої (вода у пляшках, вино, пиво). Ми не знайшли жодного веганського печива, але чули, як інші люди знаходили печиво Enjoy Life у цьому місці.

Закуски та салати на Карибському пляжі!

У розділі "Гастроном" фуд-корту є фантастичний варіант закуски для веганів - карибський салат з тофу. Цей салат складається із змішаної зелені, червоної цибулі, огірків, помідорів, моркви, нуту, сушеної папайї, мигдалю, тофу та тропічних соусів і подається на обід та вечерю. Ми поговорили з сервером на станції "Делі", який привів шеф-кухаря. Шеф-кухар знайшов час поговорити з нами і запевнив, що весь салат, навіть заправка, був веганським. Наш салат готували у свіжих місках із новими щипцями та ложками. Вони перемішали його перед нами, переконались, що не було поперечного забруднення. Ми вибрали наш, не одягаючи (а мій без мигдалю!), І змусили їх піти. Вони навіть упаковували тофу в окремі чашки, щоб він не стискався в контейнері.

Зелень була свіжою і хрусткою, а салат був великим і дуже ситним. Ми купували цей салат кілька разів, і він завжди був смачним та якісним.

Порада: Ми часто їдемо до Діснея з Вірджинії, і ми вже двічі купували цей салат ввечері перед тим, як поїхати, щоб поїхати на машині додому на обід. Пересувні контейнери поміщаються всередині міні-курортних холодильників, і, не заправляючи салати, добре зберігаються в маленькому холодильнику в машині наступного дня.

Поїхали б ми знову?
Так, безліч варіантів за справедливими цінами!