Все, що я їв як турист у Портленді

Ваш всеосяжний путівник містом харчування №1 в країні.

Лії Стралі

Додаючи свою електронну адресу, ви погоджуєтесь отримувати оновлення про університет Spoon Healthier

турист

Ви коли-небудь задавались питанням, що таке найкраще продовольче місто Америки? Ці минулі весняні канікули я приєднався до своїх друзів у поїздці до Портленда, щоб дізнатись. Не минувши п’яти днів і 10 прийомів їжі, я закохався у місто, і ви, мабуть, здогадуєтесь чому (підказка: це була їжа). Читайте далі, щоб побачити, як я їв свій шлях через Портленд. і як вам теж слід.

Увага: Ви збираєтесь застрибнути на туристичному поїзді. Посадка закінчується!

День 1

Сніданок: оригінальні пончики Піпа

Наша подорож їжею розпочалася тієї миті, коли ми висадились у Портленді. Нас зустріла подруга обіймами. і свіжа партія міні-пампушок з оригінальних пончиків Піпа. Я не можу цілком придумати кращого способу розпочати поїздку.

Обід: Рибний ринок Портленда

Після ранку нічого не роблячи, крім того, як сидіти в літаку, ми були знесилені. Наші шлунки прагнули чогось, чого завгодно, більш ситного, ніж кренделі у середньому польоті. На щастя, Портлендський рибний ринок був неподалік і мав лише правильне рішення. Їх свіжий палтус, поданий на грядці з хрусткими чіпсами, містив достатню кількість калорій, щоб пронести нас через решту дня.

2 день

Сніданок: Stumptown Coffee & Voodoo Donut

Наш перший повний день у Портленді пройшов у центрі міста, тож підходило лише те, що ми мали те, чим він найвідоміший: кава та пончики.

Stumptown Coffee була нашою першою зупинкою. Щоб випробувати води, я вибрав звичайне латте і не був розчарований. Але мене набагато більше заінтригував дизайн пінопласту, ніж будь-що інше.

Лії Стралі

Вуду-пончик був зручно розташований лише за квартал, що робить його обов’язковою зупинкою після кави. Я ніколи не чекав пончиків у такій довгій черзі, але знову ж таки, у мене ніколи раніше не було пончика Mango Tango чи Voodoo Doll.

Обід: фургони

У справжньому портландському стилі ми переглядали нескінченні блоки вантажних автомобілів з продовольством у пошуках наступного прийому їжі. Після майже години прогулянки туди-сюди, вирішення, що їсти, та перемоги вп’яте (важко, коли у вас так багато варіантів), ми поділились асортиментом американських, тайських та єгипетських халяльних страв.

Десерт: Ruby Jewel

День у Портленді не пройшов би без морозива. Ми здійснили свій перший такий пробіг у Ruby Jewel і вибрали політ із 6 частин. Серед моїх улюблених смаків - Медова лаванда та Бурбонський пекан - коричневе масло, обидва світлі роки від вибору Safeway, до якого я звик.

Вечеря: Лардо

Вечеря в знаменитому сандвічевому магазині Lardo's не можна було забути. На жаль, я з'їв свій сандвіч з форенчу (подумайте: чаша фо, укладена в хліб) занадто швидко, щоб сфотографувати її, але ось я з відповідним знаком з ресторану. Це може бути чи не бути моїм життєвим девізом.

День 3

Сніданок: Генрі Хіггінс, смажений бублики

Щоб підготуватися до довгого пішохідного дня, ми їли те, що будь-яка інша уважна група туристів: бублики. Подаруйте це Генрі Хіггінсу Брілд Рогаликам за підтримку в цей день. В очікуванні я швидко поглинув кожну останню частину моєї суміші, наповненої вершковим сиром.

Обід: Будинок локшини Кенні

Величезний похід вимагав щирої винагороди, і саме це ми отримали в Кунні-локшинному домі. Багато нанизана локшина та ніжні яловичі фланги коштували кожної останньої милі.

Вечеря: ресторан та бар Clyde's Prime Rib

Ми вирішили змінити ситуацію та взяти фантазійний маршрут на обід. Ресторан-бар Clyde's Prime Rib забезпечив ідеальне місце для групової вечері при свічках, а ще кращий стейк. Деякі з нас отримували 32 унції. стейки, бо чому б і ні.

Десерт: сіль і солома

Ми закінчили день ще класичніше, маючи--ти здогадався--морозиво. Це другий раунд, люди. Я хотів би висловити особливий вигук Salt & Straw за те, що вони виробляють найбезглуздіші, але вишукані аромати, наприклад, оливкова олія Arbequina. Це набагато краще, ніж це звучить, повірте мені.

День 4

Сніданок: Блакитна зірка

Гаразд, тож ми знову снідали пампушками. Хтось навіть здивований? Нам довелося потрудитися, щоб їх отримати - майже половина смаків була розкуплена до 9 ранку.

#SpoonTip: Піти рано, щоб отримати перші смаки популярних ароматів, таких як Малина Розмарин Пахта та Чорничний Бурбон.

Вечеря

Після довгого дня покупок (ми взяли повний перевага угод без податку з продажу), ми не хотіли нічого іншого, як влаштуватись і приготувати домашню їжу. Наш друг люб’язно запросив нас до себе і приготував повноцінний курс м’ясних та овочевих закусок. Розмова про п’ятизіркові обіди.

День 5

Бранч: Смачний н Адлер

Ми вирішили завершити нашу поїздку портландським шляхом - бранчем. Не було кращого маршруту, ніж Смачна російська вільха. Найкраще в цьому місці? Це був сімейний стиль, тому ми всі повинні спробувати шматочки майже 10 страв.

Десерт: Xurroland

Зупинка Xurroland перед тим, як прямувати до аеропорту, була чурро поверх усього. Подумайте про свіжоспечене чурро, занурене в декадентський гарячий шоколад. о, як мені не терпиться повернутися назад. І я впевнений, що ти теж зараз просиш приєднатися до мене.

Отже, у вас є: п’ять днів причин, чому ви повинні поїхати в Портленд, і нуль, чому ви не повинні. Обов’язково перегляньте деякі з моїх улюблених, коли закінчите подорож.