Подорож Російською Золотою кільцевою дорогою від Суздаля до Переславля-Залеського

Відвідування російського Золотого кільця, від Суздаля до Переславля-Залеського, було однією з найкращих речей, які ми хотіли зробити під час відвідування Росії. Золоте кільце - це коло малих міст та сіл за межами Москви на північ, які славляться своїми прекрасними церквами, старою історією та провінційним способом життя. Я вирушив у цю поїздку в 2013 році під час однієї з найхолодніших весняних рекордів для Росії. Погода майже не витримувала, але врешті-решт я оцінив свої подорожі тим більше, що села виглядали такими ідилічними, вкритими густим білим снігом та усеяними селянами, традиційно одягненими у пухнасті шапки та черевики.

1-Й ДЕНЬ: БІГАТИ З ПРОШИХ У ВЛАДИМИРІ І СПІТИ В МОНАСТИРІ В СУЗДАЛІ

Ми найняли машину у московського «Герца». Найняти машину в Росії дешево, а бензин ще дешевше. Ми вирушили близько 12-ї години дня та прибули до Володимира (Владимир) о 15.30. Коли ми прибули, ми голодували і вирішили знайти щось для їжі. Ми зайшли до невеликого ресторану, що спеціалізується на рибі, біля головного торгового центру на вулиці Дворянській, який мав затишний дерев'яний інтер’єр, і ми їли мариновану оселедець та рибні вареники зі сметаною. Хоча пельмені є традиційним продуктом російської кухні, їх зазвичай не готують з рибою, але цей поворот на класиці був дуже смачним.

подорож
Самотнє дерево стоїть у сутінках у Суздалі, а на задньому плані симпатична церква

Ми зупинялись у цьому державному монастирі в Суздалі з його інтер’єром у радянському стилі

ДЕНЬ 2: СУЗДАЛ МІСТО СНІГОВОГО ГЛОБА

Ми прокинулись о 10 ранку, готові оглянути Суздаль. Суздаль виглядає так, ніби він належить у сніговій кулі, він просто прекрасний. Ми поїхали в кафе за межами Кремля на цікавий сніданок. У мене були слов’янські млинці, типовий російський рецепт, де млинці готуються зі свіжим медом, маслом та сметаною. Мої супутники їли холодний нарізаний коров’ячий язик зі свинячим жиром і чорним хлібом (багато калорій, як ви можете собі уявити). Тоді ми поїхали кататися на санях, запряжених конями, через центр міста. Молодий хлопчик надягнув нам на коліна товсті шуби, щоб ми залишалися в теплі під час їзди та спілкувались російською мовою про найважливіші моменти міста. Ніхто, кого ми зустрічали в Суздалі, не розмовляв жодною англійською. Одним з найцікавіших фактів, який розповів хлопчик, було те, що великі пагорби в цій місцевості насправді були створені людиною в 12 столітті, викопуючи землю навколо неї, щоб виступати в ролі стіни для захисту міста. Їзда була дуже приємною, і вона коштувала 300 рублів, які ми платили за людину.

Язик холодних корів та свинячий жир на сніданок, подається з чорним хлібом

Потім ми зайшли всередину Кремля. Кремль (Кремль) означає замок російською мовою і це історичний центр Суздаля. Усередині Кремля знаходиться знаменитий Рождественський собор, який є найстарішим собором в районі, на ньому є королівський блакитний купол із золотими зірками.

На задньому плані - Рождественський собор з його королівськими блакитними куполами із справжніми золотими зірками

Як і більшість православних церков, вона всередині багато прикрашена. Усі стіни покриті картинами, на яких зображені важливі люди та події Нового Завіту, обрамлені золотом. Мені особливо сподобалися фотографії Херувимів, які є другим вищим орденом ангелів. Згідно з Біблією, Херувим повинен мати чотири обличчя; обличчя чоловіка, обличчя вола, обличчя лева та орла, а також чотири відповідні з’єднані тіла. Вони є захисниками Едемського саду. У цьому соборі вони були зображені лише з одним обличчям та тілом тварини, але відповідно на центральних дверях, що захищають вівтар, було зображено чотирьох святих, кожен з одним із святих компонентів Херувимів: вола, лева, орла, а також маленький чоловік. З собором пов’язані Архієрейські палати та Крестові палати, які були побудовані між 16 і 18 століттями і використовувались для святкування особливих подій.

Двері Рождественського собору пишно прикрашені золотом та свідчать про херувимів

Далі ми відвідали Музей дерев'яної архітектури. Незважаючи на нудну назву, цей музей варто відвідати, оскільки він відтворює, як жили люди протягом 16 століття. Ви можете відвідати будинки селян та купців, побачити, де вони працювали та утримували тварин, побачити, як їм було тепло взимку, а також як їм було весело. Він також мав два великі вражаючі вітряки, які все ще використовуються. Як ви можете здогадатися, майже все зроблено з дерева. Я здригаюся від думки, як люди жили в цих дерев'яних будівлях усі ті роки тому під час морозних холодних зим, коли температури були до -20 ° С. Як і всі ті книги Толстого та Чекова, що зображують селянське життя, я бачив, що селяни справді спали на печі взимку. Усі будівлі оригінальні, точно так, як в них жили б люди, але вони прибули із сусіднього міста Володимира і були перевезені до Суздаля спеціально для музею.

Ми виявили, що місцеві діти зробили сніговиків біля Музею дерев'яної архітектури

Ми пішли назад до центру міста, щоб відвідати торгові зали, де місцеві жителі продають вироби ручної роботи та делікатеси. Це було ідеальне місце для нас, щоб придбати сувеніри, оскільки ціни були дешевші, ніж у Москві. Ви не можете торгуватися на цих ринках, оскільки ціна вже дуже дешева, а жителі міста чесні. Я купив дві матрьошки, російську ляльку, два магніти на холодильник та кілька різдвяних прикрас ручної роботи.

Тут ми зупинились у Костромі, затишно та комфортно, як гірськолижне шале

3 ДЕНЬ: ЖЕРТВИЙ РОМАН І ДАВАННЯ МИЛОДИНИЦІ ЧЕНЦЯМ

Ми прокинулись рано наступного ранку, щоб перевірити Кострому. Це місто, де знімали знамениту російську класику Жорстокий роман (Жестокий роман), і центр міста виглядає точно так, як виглядає у цьому фільмі. Ми спустилися до Волги, де на пристані відбулося багато основних сцен. Волга - найвідоміша річка Росії, і вона надихнула багатьох поетів, письменників та художників. У цю пору року річка була повністю замерзла.

Взимку пороми не перетинають Волгу, оскільки вона повністю замерзла

Найвідоміша статуя міста знаходиться за три квартали вгору від Волги, і це російський селянин на ім'я Іван Сусанін (Иван Сусанин). За легендою, Іван - герой. Взимку 1612 року на місто вторглися польські війська. Війська попросили Івана про дорогу, і він повів їх до небезпечного болота, щоб захистити місто від захоплення. Польські війська вбили Івана за те, що він ввів їх в оману, перш ніж загинути на болоті. Однак багато російських людей цинічні і вважають, що справжня історія відрізняється. Кажуть, польські загарбники приїжджали до Костроми у пошуках Москви. Вони змусили Івана показати їм дорогу до Москви, а оскільки Іван був дурним селянином, який ніколи не був за межами свого села і також боявся за своє життя, він намагався показати їм шлях, але в підсумку змусив усіх їх загубити і вбити! У будь-якому випадку, ця статуя дуже велика, і вона стала зображенням того, як російський народ готовий пожертвувати власним життям, щоб врятувати свою країну.

Статуя знаходиться біля входу на площу Сусаніна, яка є центром Костроми. Площа біло-жовта і має торгові ряди, які в основному складаються з фермерів, які продають свіжі фрукти, овочі та продукцію, а також на кіосках, де продають ручні ремесла та російські дрібнички. На протилежному боці є пожежна вежа та кімната військової варти, а також будинок чебреків. Чебреки (Чебуреки) - це популярна російська закуска, яку часто продають на залізничних станціях, і в основному це смажена велика місячна випічка, наповнена різним м'ясом, овочами або сиром.

Головна площа Костроми нагадує фільм «Жорстокий роман»

Центр міста Костроми має веселе та зайняте життя. Провівши тут приємний ранок, ми тоді вирушили до Ростова Великого (Ростов Великий). Ростов знаменитий археологічними відкриттями, зробленими тут. Історія цього місця сягає 4000 р. До н. Е., Коли перші фінно-угорські племена оселилися біля озера. Вони жили тут до 11 століття, коли потім почали повільно асимілюватись із слов’янським народом з півдня. Археологи виявили давні знаряддя праці, якими користувалися ці доісторичні люди.

Як і Суздаль, Кремль є історичним центром Ростова. Однак, на відміну від інших міст, основною метою цього Кремля було розміщення місцевого глави церкви (а не захист міста). Він красиво оформлений. Більшість будівель у Кремлі були побудовані приблизно в 17 столітті, і він розділений на три частини: Соборну площу, Єпископський двір та Митрополичі сади. Головний собор у Кремлі називається Успенським собором, і він має дерев'яні куполи, зроблені з безлічі дрібних шматочків дерева, тому він схожий на риб'ячу луску в цій класичній формі цибулинної цибулини. У садах було багато пташиних гнізд, а також каток для місцевих дітей. За садами є сходи, на які можна піднятися, що ведуть до ділянки на даху, звідки відкривається чудовий вид на Кремль. Тут також є музей археології.

З цього даху ви можете побачити прекрасний вид на Ростовський Кремль

По дорозі від Кремля знаходиться величезний Рождественський монастир, який все ще працює і в якому досі мешкає понад 20 ченців. Останнім часом ченці зібрали багато грошей з місцевої громади на відновлення будівель, а влітку займаються садівництвом. Виставлено безліч фотографій діяльності ченців.

У церкві відбулася маса. Жінки повинні закривати голову, входячи до православної церкви (навіть якщо не проводиться богослужіння), тож я, ввійшовши, обернув шарф навколо голови. Інтер'єр був багато прикрашений золотом та картинами, а хор жінок співав із балкона на другому поверсі. Вони так чудово співали в унісон на високому неприродному темпі, що мені нагадало про музику, яку вони планують у фільмах жахів про злих дітей. Після меси ми продовжили дослідження землі і виявили, що в монастирі також є дзвіниця, до якої можна піднятися і побачити чудовий вид на місто.

Це діючий монастир, де живе і працює багато ченців

Потім ми поїхали в Переславль-Залеський (Переславль-Залесский), щоб повечеряти. Спочатку ми хотіли спробувати цікавий на вигляд ресторан під назвою Bamboo, який всередині виглядав дуже зайнятим. Однак при в'їзді ми виявили, що офіціанти були чеченцями, а також багато клієнтів. Моїм російським товаришам було незручно перебувати там. Для тих з вас, хто не знає, Росія та Чечня воюють сотні років. Чеченці націоналістичні і хочуть незалежності від Росії та власності на свої землі. Однак російські вважають, що Чечня має автономію, і вірять, що чеченці просто люблять воювати. Важко зрозуміти, хто правий, а хто неправий, але загальновідомий факт в історії, що між 23 лютого і 9 березня 1934 року Сталін завантажив усіх чеченців у Росії в поїзди, використовуючи фальшиві обіцянки, і відправив їх у Середній Азія (переважно Казахстан). Це був абсолютно жорстокий і обурливий вчинок.

Ми перетнули дорогу і замість цього пішли до готельного ресторану під назвою Provincia у Переславлі-Залеському, хоча я б набагато повечеряв у Бамбуці, бо цей ресторан був абсолютно порожнім. Хоча офіціанти були дуже привітні, але ми знайшли, що їжа була середньою. Я замовив млинці з ікрою, і млинці були злегка спалені, але холодні, ледь досить ікри. Мої супутники замовили свиняче рагу з грибами та картоплею, що подається у горщику, а також рибу з картоплею, перцем та сметаною. Це був довгий день, і коли ми їхали назад до Москви, я заслужено подрімав у машині.

Мені дуже сподобалася наша міні-подорож навколо Золотого кільця, однак нам потрібно було більше часу. 3 днів просто недостатньо, і ми витратили досить багато часу за кермом. Я б порекомендував мінімум 8 днів, щоб відвідати всі міста, де Суздаль та Ростов є визначними моментами.

Цей чарівний вигляд ми побачили в Ростові, коли сонце почало сідати