AllergicChild

Вперше за 14 років наша сім’я взяла тижневі канікули лише з нами чотирма: чоловіком, я та двома дорослими дітьми - Морганом (майже 22 роки) та Мікаелою (27 років). Ми вирушили до Орландо, штат Флорида, на тижневу забаву та сонце в грудні. Оскільки Морган навчався в коледжі, а Мікаела вже працювала, це був ідеальний час для відпочинку у “низький сезон”.

штат
Міжнародний аеропорт Денвера

Ми летіли авіакомпанією Southwest Airlines прямим рейсом з Денвера до Орландо. Раніше Південний Захід чудово працював для всіх нас, і дозволив Моргану здійснити попереднє посадку та витерти свою територію. Подорожуючи до Флориди, ми були на абсолютно новому літаку, який був у перший день польоту, що було чудово! Цей рейс і рейс додому працювали чудово - обидва були рейсами в середині ранку, тож не першим рейсом за день, але ми ніколи не вимагали цього як частину наших планів подорожей. Коли ми сіли в рейс додому, стюардеса сказала нам, що на попередньому рейсі також не подавали арахіс, що створило гарний, чистий літак. Але ми все-таки витерли територію, де сидів Морган.

Подорожі та боротьба з харчовою алергією Моргана - арахіс, горіхи, кунжут, риба та молюски - разом із алергією на його вихованця та навколишнє середовище бліднуть порівняно із лікуванням симптомів у Мікаели та моїх тучних клітин. Ми з нею їмо лише органічну їжу; однак, її дієта - це овочі та фрукти, тоді як я переношу лише кілька продуктів - курячу грудку, грудку індички, заморожені хеш-коричневі каскадні ферми та брокколі. Мій чоловік, Роберт, працює на цілому 30 харчуванні, тож для приготування їжі для всіх нас потрібен короткий шеф-кухар!

Насправді ми ніколи не їмо на вулиці через потребу в органічній їжі, і проблеми з тучними клітинами вимагають набагато більшої пильності, ніж навіть харчова алергія. Тип води, яку я п'ю, може вплинути на мій шлунок! Неймовірно, але правда. А для тих, хто має проблеми з тучними клітинами, я впевнений, ви знаєте, що я маю на увазі. Отже, захоплюватися сімейними канікулами - це велика справа. Це також вимагає великого терпіння з боку кожної людини, оскільки кожен із нас має різні потреби залежно від ситуації. Ми навчились також проводити дні активності та дні відпочинку, щоб дотримуватися позитивного ставлення!

Ми орендували будинок AirBnB, який гарантував, що в ньому немає домашніх тварин та диму, і мав повноцінну кухню, оскільки ми готували кожну їжу. Ми планували заздалегідь, з’ясувавши місцевий продуктовий магазин (Publix), і я спеціально замовив у них заморожену картоплю, яку я їжу, на тиждень. Ми також знайшли Whole Foods для їжі Michaela, хоча це було 30 хвилин від того місця, де ми зупинялись. Морган та Роберт також купували свої продукти у кожному з цих магазинів.

Басейн у громадському центрі, де знаходився наш AirBnB.

Я не привіз органічну індичку, яку я зазвичай їжу, тому що зателефонував до Publix та Whole Foods, щоб переконатись, що вони її нестимуть - звичайну, без додавання спецій. Однак, коли ми прибули, насправді нічого не провели, незважаючи на їхні запевнення, що вони це зробили. Це створило пошук в Орландо, щоб знайти такий продукт. Нарешті ми знайшли іншу марку, але я навчився її використовувати в майбутньому, оскільки її так важко знайти в іншому місці!

Що стосується привезення їжі, ми отримали лист від нашого алерголога, щоб дозволити нам доставити їжу на борт літака через TSA. Цей лист ніколи не просився, але ми його мали на всякий випадок. Також у листі алерголога було зазначено, що ми будемо приносити заморожену їжу в кулер і перевіряти її як багаж. Це теж добре працювало з Southwest Airlines, і вони ніколи не просили листа лікаря.

Ми виявили, що будинок, в якому ми зупинились, був недостатньо оснащений кухонним приладдям, тож, на щастя, я приніс у своєму багажі кілька сковорідок і кришок. Я завжди беру свій власний шпатель жовтого кольору, щоб навіть моя сім’я знала, який шпатель мій! Я також привіз свій миттєвий горщик у своєму багажі. Оскільки ми з Мікаелою є частиною приватної практики доктора Лі з китайськими травами від алергії, доктор Лі попросив, щоб я їв лише м’ясо, приготоване в миттєвому горщику, щоб допомогти моєму шлунку вилікуватися, а придбання іншого в Орландо не мало сенсу . Тож ми принесли другу валізу з усіма цими кухонними приладдями!

Весь продуктовий шопінг та водіння зайняв у нас половину першого дня в Орландо, щоб налаштуватися. Потім почалося веселощі!

Ми поїхали до Космічного центру Кеннеді та мису Канаверал для нашого першого виходу. Під час відвідування мису ми зібрали свої ланчі та залишили їх у холодильнику в машині. Ми нехтували дзвонити вперед, щоб перевірити, чи буде доступна мікрохвильова піч, а згодом нам сказали, що це не так. Насправді вони навіть не дозволяли їсти будь-яку зовнішню їжу в космічному центрі, навіть не маючи медичного стану від того, що нам сказали. Отож ми обідали холодними (холодна картопля, брокколі та курка наповнять шлунок, але не смачна їжа!) В машині. Не ідеальна ситуація, але ми насолоджувалися компанією один одного. А коли мій чоловік був космічним ентузіастом, ми чудово розглянули всі експонати.

Того ж дня ми вирушили вниз до пляжу Какао. Будучи з Колорадо, побачити океан - це велика справа. Ми насолоджувались цим, тим більше, що зараз «низький сезон», і там навряд чи було когось іншого, незважаючи на те, що ми називали спекотною погодою в грудні - середині 70-х!

Какао-Біч

Наступного дня ми поїхали до Королівства тварин Діснея. Ми особливо хотіли побачити нову Пандору - Світ Аватару та відвідати Дерево Життя. Ми з Міхаелою повинні були заздалегідь приготувати їжу напередодні ввечері, щоб нам просто довелося обігрівати їх у парку. Морган і Роберт змогли принести салати та бутерброди - опалення не потрібно!

Дерево життя в центрі Діснейського царства тварин

Ми здійснили пошук в Інтернеті та виявили, що біля шахтних дверей у них є шафки, куди ми поклали всі наші ланч-бокси та закуски. Завдяки запиту на моїй сторінці AllergicChild у Facebook, я дізнався, що в парку є одна мікрохвильовка для громадськості в районі Baby Center.

У парку не так багато приміщень з кондиціонером, а з температурою в 80-х роках плюс вологістю, у нашої дочки почалися проблеми з теплом. Можливо, ви пам’ятаєте, як я тут писав блоги, коли вона потрапила до лікарні після двох нападів великої маль.

На щастя, поряд із Центром немовлят знаходився кабінет першої допомоги. Вона змогла дістати мішок з льодом і трохи посидіти в кондиціонері, щоб охолонути. Ще двічі протягом дня вона їздила до Першої допомоги, щоб отримати більше льоду. Я не можу сказати досить приємних речей про співробітників Діснея у Першій допомозі - вони були просто чудовими. Кожного разу, коли вона заходила, вони забезпечували великий пластиковий мішок із льодом і з першого разу згадували її ім’я. Вони ставилися до неї з такою добротою, і ми були за це вдячні.

Оскільки шафки, які ми вибрали, знаходились біля входу в парк, а центр для немовлят знаходився в центрі, Міхаела прогулювалася з тарілкою їжі, заваленою цвітною капустою, морквою та кабачками, поки вона не дійшла до мікрохвильовки. Кілька разів люди зупиняли нас і питали, де вона взяла їжу! Десятки людей у ​​шафці принесли власну їжу. Дісней не задавав питань щодо охолоджувачів або навіть води, яку я привіз, що було чудово.

День був справді довгий з тих пір, як ми залишились на нічному шоу Річки Вогнів, але воно того варте.

Шоу "Річка вогнів" у Королівстві тварин Діснея

Ми всі пройшли милі, і, болячи ногами, ми повернулися до нашого AirBnB, готового до сну!

Ми взяли день відпочинку наступного дня, і Михаела і я вирушили відвідати мануальний терапевт мережевого аналізу хребта в районі Орландо. Ці лікарі спеціально навчені типу хіропрактики, яка передбачає ніжний, точний дотик до хребта, який кидає мозок для створення нових стратегій оздоровлення.

Ми виявили, що частина симптомів тучних клітин - це сильний біль у спині, і всі прогулянки, які ми робили попереднього дня, завдавали хаосу нашим хребтам. Ми знайшли прекрасну молоду жінку, яка нещодавно відкрила свою практику, і підготували нас до рівня і готових піти наступного дня в Universal Studios Wizarding World of Harry Potter!

Це була велика подія, якої ми найбільше чекали. Універсал також не мав проблем з тим, що ми приносили їжу в парк. І я приніс власну воду, ніхто про це нічого не запитуючи.

Шафки знову були біля відчинених воріт парку, проте цього разу мікрохвильова піч була дуже близько в “кімнаті для медсестер” у сімейному центрі.

Ми вирішили придбати 2-парковий перевал, оскільки Хогсмід знаходиться в одному парку, а Діагон Алея - в іншому. Мій чоловік є власником маркетингової консалтингової фірми, і він заявив, що це хороший маркетинг! І, звичайно, набагато дорожче, але того варто.

Лицарський автобус у "Лондоні"

У цей день (середина 60-х) погода була набагато прохолоднішою, і туманна, що зробило чудовий день для відвідування чарівного світу Лондона, відчуваючи, що це дещо реалістично для їх фактичної погоди.

Далі ми поїхали до Діагон Алеї, де Морган скуштував своє перше пиво з маслом.

Дегустація вершкового пива вперше!

Раніше Морган надсилав електронною поштою Universal, щоб дізнатись, чи буде пиво з маслом безпечним для нього. Він перерахував свої харчові алергени і отримав таку відповідь:

Привіт, в Студії Universal, у нас у парках стоять фрукти, на яких яблука, апельсини, виноград, кавун. Також є лимонні та полуничні слізкі візки, що буде нормально, також є індичі ніжки на візках, які просто дим. У нас є підрозділ повного сервісу, це посадка Ломбарда та Фіннегана, у нас є шеф-кухар у кожному підрозділі, щоб сервер привів шеф-кухаря до столу, і він може переглядати все, що він може зробити для вас. Острови пригод у нас є 2 одиниці повного сервісу, один з яких називається Confisco, а один - Mytho's, у нас є шеф-кухарі в обох цих підрозділах, сервер приводить шеф-кухаря до столу, і він може переглядати те, що він може зробити для вас, у нас є інший блок підйому, це Thunder Falls, у нас є курка, курячі свинячі ребра та смажена кукурудза на качані та смажена картопля зі свіжою зеленню, сіллю та перцем, також є картопля фрі, повністю натуральна, приготована на соєвій олійці, що є єдиним, що готують і в цих фритюрницях. Я також скажу, що жодного десерту теж немає в жодному з ресторанів.

У нас також є три мітли, в яких копчена курка і копчені свинячі ребра, смажена кукурудза на качані, печена картопля, смажена картопля з цибулею, часником, сіллю і перцем, свіжа зелень і деякі салати теж.

Масло пиво без горіхів, виготовляється в окремій кімнаті. Кренделі та попкорн теж добре. М'яка подача - це нормально у магазині морозива флорейського виробництва, а не в морозиві з твердим паком. Ресторани на міській набережній зможуть допомогти вам з алергією. У всіх підрозділах є 4 кухарі

Якщо вам потрібна додаткова інформація або допомога, не соромтеся зателефонувати мені за номером 321-388-2123, шеф-кухаре Боб.

Ми ніколи не купували жодного харчового продукту в парку, але було б чудово мати всю цю інформацію, якщо б ми це зробили. У меню як у Діагон-Еллі, так і в Хогсміді було багато риби та чіпсів, але, очевидно, були б безпечні продукти харчування, якби Морган хотів їсти.

Було кілька магазинів, в яких були цукерки та солодощі. Це етикетка інгредієнта на звороті «Шоколадних жаб», де написано: «Містить молоко та сою. Інформація про алерген: Спільно використовує обладнання, яке виробляється та виробляється в приміщенні, що містить молоко, яйце, арахіс, горіхи дерев, пшеницю та сою ». Ми не знайшли жодної цукерки, на якій би не було цього маркування. Цукерки були чудовими для подарунків, але для Моргана їх не можна було їсти.

Світ чарівників загалом був чудовим. Якщо ви підете, вам доведеться придбати паличку! Є карта всіх місць, де паличка буде працювати, це магія ... Я залишу це на цьому, тому що це частина задоволення, з’ясовуючи, як створити магію!

По обох парках були атракціони та магазини, і ми знову гуляли, поки ноги не набрякли! Ми їдемо потягом, експрес "Хогвартс", між двома парками.

Пустощі керовані!

Наступного дня був день відпочинку, щоб зібрати речі та підготуватися до польоту додому. Ми зрозуміли, що приготували 21 їжу на плиті з 4 конфорками на кухні Air BnB, і ніхто не голодував!

Якщо ваша сім’я така, як у нас, і не їсть або не може їсти за межами закладу, все одно можна чудово відпочити та приготувати кожну їжу самостійно. З великою кількістю попереднього планування та підготовки ми провели найдивовижніші, чарівні канікули!