Штани, які отримали мене через 3 дні активного відпочинку без мого багажу

Від похідних вулканів до прогулянок міськими вулицями до потягування вина за обідом, ці штани виконують все це.

Коли я планую поїздку, зі мною трапляється смішне: я повністю, повністю зосереджений на пошуку ідеальної версії однієї конкретної речі, яка, на мій погляд, зробить (або зруйнує) мої подорожі. Я буду обнулятись і займатися прокруткою, поки не знайду найближчого наближення до моєї ідеальної ітерації, що б не було: сумка через боді, зволожуючий крем без запаху, ботильйони. Я не знаю, чому це трапляється, але я думаю, що, мабуть, можна з упевненістю звинувачувати п’янку суміш Instagram та капіталізму.

штани

Минулого місяця я здійснив неодноразову подорож до Нової Зеландії. Протягом тижнів, що передували поїздці, я одержимий підрахунком того, як скласти легкий, малообслуговуваний, мінімалістичний та універсальний гардероб для подорожей протягом 10 днів піших прогулянок, відвідування пляжів, пиття вина та прогулянок міськими вулицями. Десь уздовж лінії я вирішив, що шпилька упаковки для цієї поїздки лежить у ... штанах. Я зациклювався на тому, щоб знайти пару штанів, які могли б потягнути подвійний обов’язок на пішохідних стежках, пляжах та барах; досить легкий, щоб витримати літнє сонце південної півкулі; досить зручний для носіння в літаку. Можливо, навіть із справжніми, функціональними кишенями.

За примхою я замовив у Атлети штани, які виглядали підозріло багатообіцяючими. Штани Skyline (89 доларів США, athleta.gap.com), здавалося, поєднали найкраще з обох світів, використовуючи тканину спортивного одягу та силует чогось, що можна придбати в Медевеллі. Примірявши їх, я настільки захопився ними, що вирішив не лише зберегти їх і привезти в поїздку, але й одягнути в літак. І це добре, що я зробив, тому що завдяки нещасному випадку з багажем, я закінчив носити їх близько трьох днів поспіль.

Ось чому ці штани - це мій новий улюблений гардероб для пригод для подорожей - і для тимчасового потрапляння без вашого багажу за 8000 миль від дому.

Вони досить комфортні, щоб витратити приблизно 30 годин (!) На подорож.

З того моменту, як я замкнув свої вхідні двері в Атланті і до тієї хвилини, як вийшов з аеропорту Окленда, минуло приблизно 30 годин, 22 з яких я провів у літаках. Якщо ви вже здійснили далекобійний рейс, ви знаєте, що навіть найдрібніша річ - неправильний бюстгальтер, трохи занадто тугі джинси, светр, який здавався м’яким, коли ви його приміряли, але раптом відчуває жахливий свербіж - може з'єднання протягом декількох годин, що викликає неприємні незручності. Бути герметично закритим всередині переповненої трубки, затиснутим на середньому сидінні та змушеним пасивно-агресивно битися зі своїм однокласником за підлокітник (я бачу вас, 38С) протягом 15 годин поспіль досить неприємно, тому я знав, що принаймні, Я міг би спробувати максимізувати свій рівень комфорту за допомогою вибору одягу.

Штани добре служили своєму призначенню. Еластична тканина полегшила перестановку моїх ніг на сидіння і навіть зробила кілька розтяжок у проході кілька разів. Розслаблена посадка почувалася досить розкутою, щоб було зручно, не будучи справжньою піжамою (не те, що я б судив такий вибір). Плюс, на таких далеких рейсах я намагаюся з усіх сил набити якомога більше води. Ви коли-небудь були роздутими, одягаючи вузькі штани без розтяжки і так довго сидіти в незручному кріслі? Я відчуваю клаустрофобію, просто думаючи про це.

Тканина добре підходить для занять, таких як походи на вершину вулкана (або спринт через аеропорт).

Подорожувавши більше доби, ми нарешті дійшли до Окленда, але наш багаж був МВС. Щоб не витрачати час на те, щоб сидіти навколо, покутуючи на чистий одяг, ми вирішили витягнути ноги та зробити деякі дослідження на наш перший повний день в Окленді. Якби я одягнув, скажімо, джинси або затишні спортивні штани під час подорожі, об'їжджаючи великі лавові поля та піднімаючись на вершину вулкана на нещадному полуденному літньому сонці, це було б менш ніж приємно. Але легкий, еластичний матеріал ідеально підходив для пересування та трохи спітнів. (На жаль, я не можу сказати те ж саме щодо абсолютно непідтримуваної бездротової бралети, в якій я вирішив сповити свої ДД під час поїздки на літаку, суто з міркувань комфорту, але ви не можете виграти їх усіх. Особливо, коли йдеться про піт.

Тканина також швидко сохне, а це означає, що ви можете випрати штани в раковині і підготувати їх до наступного ранку.

Минулого року під час багатоденної подорожі з рюкзаками, тканина, яка швидко висихає, не підлягає обговоренню, коли йдеться про упаковку для активних поїздок, і до цього дня я ніколи не поїду без хоча б одного одягу, який можна змочити в раковині перед сном і готовий до носіння наступного ранку. (З цієї причини я більше нікуди не поїду без хоча б однієї пари цієї білизни від Ex Officio.) Той факт, що я міг швидко випрати штани в раковині з мильною водою і повісити їх біля вентилятора, знаючи, що вони бути сухим протягом годин, дав мені такий необхідний спокій, коли я не знав, скільки днів стояло між мною і валізою, чистою одягом.

На відміну від більшості штанів, у яких я походжу, ви насправді можете їх одягнути і взути на вечерю.

Подолати розрив між формою та функціональністю непросто, але ці штани відчували себе однаково як на дому, як у ресторані. Звичайно, мої варіанти на той час обмежувались футболкою, в яку я був одягнений, але з огляду на повний доступ до мого гардеробу, затягнуту талію штанів і укорочену пару, оброблену під щиколотку, так само добре, як приталений топ і балетки. вони роблять з трійником і Nikes.

До поїздки я приймав кількох людей на вечерю у себе вдома і носив штани з чорною водолазкою і лоферами з телячого волосся. Мені було досить комфортно наповнити себе їжею, і все ще виглядало так, ніби я одягнувся (принаймні за моїми мірками). Вже наступного дня я одягнув їх знову, цього разу з сорочкою з довгими рукавами та кросівками для вигулу собаки. Візьміть вам штани, які можуть робити і те, і інше.

Єдине, що могло б зробити їх кращими ...

І ось якби я міг рекомендувати їх всім знайомим. В даний час Athleta пропонує лише штани Skyline розміром до 16, хоча верхня межа цього діапазону насправді є тим, що носить середня американка. (Не дивно, що у царині спортивного одягу Атлета далеко не єдиний злочинець.)

Купити: Штани Athleta Skyline (89 доларів США, athleta.gap.com)

Всі продукти, представлені на SELF, самостійно обираються нашими редакторами. Якщо ви купуєте щось за нашими роздрібними посиланнями, ми можемо отримати партнерську комісію.

Буде використовуватися відповідно до нашої Політики конфіденційності