Океанська Одісея

Двоє ультра-спортсменів із любов’ю до пригод веслують від Каліфорнії до Гаваїв, щоб перевірити свою витривалість та підвищити обізнаність про потенційні наслідки надмірного вмісту цукру в дієті.

Фотографії надано: Мередіт Лорінг, MBA ™ 13, та Самі Інкіненом

Сказати, що Мередіт Лорінг, MBA ™ 13, та Самі Інкінен, її чоловік, вірять у здоров’я та фізичну форму - це, мабуть, заниження. Лорінг, який дотримується дієти з сирої їжі, є колишнім змагальним гімнастом, який став бігуном, ультрабігуном і велосипедистом. Інкінен є чемпіоном світу з триатлону для своєї вікової групи і неодноразово фінішував на Гавайських залізницях. Ранкова пробіжка для пари може тривати три години. Веселий полудень може передбачати п’ятигодинну їзду на велосипеді. Минулі канікули для любителів пригод включали біг по Непалу та Гімалаях та лижні перегони з Росії до Швеції. Ви зрозуміли ідею.

Тож, коли Інкінен виявив, що рівень цукру в крові підвищений, він був шокований. "Самі дотримувався рекомендацій USDA щодо їжі для Т", - каже Лорінг, - "їсть дуже мало жиру і в першу чергу вуглеводів". Виявляється, винуватцями були занадто велика кількість цукру та перероблених вуглеводів, які наш організм поводиться подібно до цукру. "Ми думали, чи Самі, який витрачає стільки часу на роздуми про оптимізацію свого здоров'я та тіла, не може зрозуміти, які шанси у інших людей?", - каже Лорінг.

Приблизно в той самий час, коли Інкінен зробив своє відкриття для здоров'я, він був одержимий новою великою пригодою: перетнути океан. "Він просив мене про це, але я продовжував відмовляти його", - каже Лорінг. „Я не думав, що він серйозно. Потім він почав вивчати питання придбання гребного човна. ”

Саме тоді Лорінг знав, що втечі не буде. Але подружжя вирішило зробити цю справу не лише фізичним випробуванням. Раніше вони вирішили, що присвятять своє життя зміні способу харчування людей у ​​США, застосовуючи тристоронній підхід, як це описує Лорінг, через політику, обізнаність та нові продукти. Інкінен вже працює у фірмі венчурного капіталу, орієнтованій на компанії, що займаються здоровим життєвим простором, а Лорінг заснував Native Life, харчову компанію, що створює продукти без зерна та цукру, починаючи із круп. Веслування довжиною понад 2400 миль від Монтерея, Каліфорнія, до Гонолулу, Гаваї, безумовно, приверне увагу. Щоб також підвищити обізнаність про занадто велику кількість цукру в дієтах США, пара перетворила цю боротьбу на збір коштів для нещодавно заснованого Інституту відповідального харчування, який має на меті змінити темпи зростання рівня ожиріння серед дітей та діабету 2 типу.

Пара тренувалася; знайшли спонсорів; створили веб-сайт (fatchancerow.org) для пояснення своєї місії, відстеження їхнього прогресу та збору грошей; пройшов курси з надання першої медичної допомоги, тренувань на виживання та готовності до океану; та продовольство та запаси. Приблизно через півроку, вранці 17 червня, о 6:00, вони відійшли. Нижче наведені уривки з блогу Loring, який зберігався під час того, що, як виявилося б, було їхнього рекордного ряду.

Блог Мередіт

21 червня

23 червня

Сьогодні принесло сонячне небо та менші моря. Ми змогли набрати ритм у нашому ряду, і нам не довелося так сильно концентруватися на пошуку сторонніх хвиль, які б нас вразили. Я відчуваю себе досить побитим після останніх кількох днів. Зараз ми просто зосереджуємось на тому, щоб якомога швидше вийти на південь. На жаль, ми рухаємось трохи на схід через вітер. Рука моєї куртки від дощу відірвалась учора, коли мене повалили у весла. Зараз я справді схожа на сумку-леді. Сонце настільки сильне, що кожен сантиметр шкіри потрібно покрити, тому я маю маску для обличчя та великий рожевий капелюх. Я впевнений, я схожий на грабіжника банків. Ми фантазували про те, яке очищення тіла ми збираємось робити, коли приземляємось. Консенсус - це скраб для душу та солі, потім години і години масажу:). Ми все ще бадьорі і заклинюємо до мелодій, як ніхто не дивиться ... ну, ніхто не дивиться. Життя чудове.

самі

Названий Рузвельтом (на честь авантюрного президента), човен виготовлений із вуглецевого волокна для міцності та легкості. Розміром 6 м х 1,5 м, він спить на двох і був побудований для веслування в океані, включаючи можливість самовиправлення, якщо його перекинути.

25 червня

Вчора ми зіткнулися з деякими проблемами з нашими електричними приладами. Зараз у нас немає AIS (що дозволяє нам бачити інші човни, а вони бачитимуть нас), GPS, картографа або автопілота. GPS вмикається епізодично, але сім годин базікання з ним не дали жодного рішення. Ми намагаємося перевірити, чи не згасає наш сигнал AIS, щоб ми мали більше впевненості, що катери можуть бачити нас, але ми ще не змогли це підтвердити. Багато води надходило в салон через наші вентиляційні отвори останніми ночами, тому в спальних мішках і матраці у нас є маленькі калюжки. Наша каюта стає справді брутною. Ми обидва думаємо, що умови салону будуть тим, що насправді турбує нас найбільше під час цієї подорожі. Завтра вітер повинен бути північним, тому ми спробуємо почати штовхати на захід, хоча прогноз вихідних не дає нам великої впевненості в тому, що ми зайдемо далеко.

29 червня

Ночі приносять стільки полегшення як психічно, так і фізично. Прокинувшись в салоні, ми завжди святкуємо "безкоштовні милі", які ми проплили за ніч. Вночі я час від часу прокидаюся від різних хвороб, повідомляючи про їх присутність. Біллі, мій великий пухир на суглобі пальця ноги, зараз заражений і одутлий. Щоразу, коли щось зачіпає його, я прокидаюся. Мої стегна теж говорять мені, що я занадто стара для цього. Я вже не можу їх виправити, і у нас залишився щонайменше місяць. Мої руки вранці скуті і тверді, а шкіра відривається між пальців. Зараз у Самі менше болю, але він скоро його наздожене. Незважаючи на ці болі, мені надзвичайно пощастило, що я тут і маю підтримку від багатьох людей. Повторення веслування є медитативним, і я менше думаю про зовнішній світ з кожним своїм ударом.

4 липня

Ну, це четверте липня. Сподіваюсь, усі ви грієтеся на сонці, плаваєте в озерах і відчуваєте ностальгію, спостерігаючи за феєрверками. Одного року ми з братом спостерігали за феєрверком із кладовища на задній стороні Дублінського озера, штат Нью-Йорк, одного з найвидатніших місць для спостереження. Раніше того дня ми відвезли мою бабусю до її улюбленого магазину морозива, де вони роблять все морозиво з нуля. Вона була неймовірно щаслива і рада, що це морозиво було з нами. Мені подобається, що люди можуть отримати таку насолоду від маленьких ласощів. Я думаю про те, наскільки іронічно, що я тут, на Тихому океані, роблю подібні зусилля, щоб підвищити обізнаність про небезпеку цукру, коли явно багато моїх улюблених часів та спогадів стосуються морозива, пирога та морквяного пирога. Я примирюю свої думки, підтримуючи пропоновані Марком Хайманом (доктором медицини та експертом з питань цілісного здоров’я) стосунки з цукром - ставляться до них як до рекреаційного наркотику. Я можу відстати від цього.

10 липня

Сьогодні починається наш четвертий тиждень! Нічого собі, ніхто з нас не відчуває, що ми так довго билися тут. Найбільше це схоже на тиждень чи близько того. Ми регулярно бачимо птахів і намагаємося їх підкупити, щоб вони сідали на човен. Вчора ми були найближчі до цього, коли дивний білий птах із чорно-жовтим дзьобом неодноразово кружляв, щоб дивитись на нас. Зрештою він пішов, хоча ми кидали біля нього лосося та горіхи макадамії. На даний момент ми переживаємо чотириденну тягу, щоб дістатись до початку пасату. В нас надзвичайно легкі вітри та хвилі, і ми рухаємося якомога довше та важче. На свій день народження я мріяв про великий виклик, оскільки про біг на 35 миль не може бути й мови.

13 липня

Доброго дня, друзі та послідовники! Сьогодні, лише за кілька днів до мого дня народження, ми сповнені доброго духу та хороших новин. Можливо, ви помітили, що за останні 24 години наша швидкість гарно набрала швидше, і, можливо, думаєте, що ми нарешті доїхали до пасату. Якби ви так думали, то помилилися б. Хоча це правда, що ми можемо скористатися перевагами, погодна система знизила вітер до низьких одноцифрових цифр. Приємно гребти, але це нам не допомагає. Що змінилося, так це: як і обіцяли, Самі вчора пішов працювати над нашою зламаною електронікою. Здається, це не була несправна проводка, яка спричинила проблеми, як ми очікували, а GPS. Самі ледь не здався, провівши дві години в салоні, але спробував вийняти GPS і переключити розетки, і, боже, це спрацювало! Тепер автопілот знову в дії. Це може здатися вам невеликою розкішшю, але дозвольте вам сказати, що намагання стабільно рухати цей човен у правильному напрямку без автоматичного керма чи рульового управління майже неможливе, і ми провели багато часу, веслуючи в неправильний напрямок (або не зовсім правильний) через це. Я був такий щасливий, коли Самі це виправив, що я буквально заплакав. Я не жартую, я ніколи раніше не був таким щасливим.

Ближче до кінця своєї подорожі Інкінен та Лорінг гребали по 18 годин (12 разом) на день, намагаючись дістатися до Гаваїв.

16 липня

Ну, сьогодні я отримав найкращі подарунки на день народження! Ми не тільки перетнули межу в 1000 миль (щоб пройти), але ми також перетнули 140 градусів на захід, тому нам залишилось лише 17. Ми святкуємо між гребними блоками. Кожні кілька годин Самі пригощає мене черговим сюрпризом, піснями, які співають друзі, та побажаннями до дня народження, які він збирав до нашого від'їзду, сирими частуваннями та фотографіями Тедді (нашого собаки). Відчувається, що ми починаємо (довгий) домашній відрізок, справді захоплююче відчуття. Більш захоплюючим є наш майбутній день прибирання (завтра), коли я збираюся провітрювати наш матрац та спальні мішки, дезінфікувати салон та мити волосся. Я не можу зачекати!

17 липня

18 липня

Сьогодні вранці ми стали свідками найдивовижнішого сходу сонця, коли червоне та золоте світло виповзало за горизонт, щоб відобразити звивисті хмари, які відламались від загальної хмарності, яку ми переживали за останній місяць. Ми дивились і коментували одне одному, як неймовірно, що це лише другий видимий схід сонця за останні 30 днів. Варто було почекати. Прорив хмарного покриву також означає, що ми можемо бачити зірки вночі, але кажучи, що "бачимо зірки", це не зовсім справедливо. І я, і Самі, походимо з надзвичайно сільських районів. У моєму випадку мій будинок дитинства знаходився близько милі від сусіднього будинку, і вся територія була вкрита густим густим лісом - не зовсім таким місцем, де забруднене світло. У дитинстві я бачив дивовижне нічне небо, але це небо більш просторе, виразніше. Стоячи на човні вночі може надзвичайно дезорієнтувати. Без світла не можна сказати, де закінчується море, а починається небо. Стояти на одному човні, в одних і тих же морях, під абсолютно чорним небом, освітленим мільйонами яскравих зірок, абсолютно по-іншому. Море мерехтить сірим і відображає кілька яскравіших зірок і півмісяця, кожна деталь чітко видно, надзвичайно чарівна.

23 липня

Сьогодні ми починаємо наш шостий тиждень тут! Зараз, хоч ми і змирилися з тим, що відбувається, ми з хвилюванням відлічуємо дні, поки не приземлимось. У нас був досить веселий день із швидкістю вітру близько 15 вузлів і поривами вище 20. На відміну від наших перших кількох тижнів, коли вітри також були сильними, зараз ми беремо їх (і хвилі) при 45 або 50 градусах, а не збоку . Це робить його набагато менш небезпечним (особливо для мене), і ми стаємо достатньо добрими в прогнозуванні хвиль, щоб ми могли швиденько серфінгувати по великих, якщо встигаємо за часом - супер весело! Це як гірський велосипед проти дорожнього велосипеду. Недоліком є ​​те, що ти весь день мокрий і до кінця збитий. Коли хвилі засмоктують лезо, наші ноги абсолютно побиті рукоятками на веслах, а плечі тягнуться в усі боки і напружуються, коли ми підчепимо руки за рейку (щоб зафіксуватися, коли хвилі боком ламаються над нами).

28 липня

Зараз ми знаходимось приблизно в 300 милях від Гаваїв, але, коли ми мріяли про свій фініш, про масаж, воски для всього тіла, які ми б використовували, та мило, яке ми б використовували, вітер змінився проти нас. Ми думали, що зможемо висадитися в суботу вдень, але це, схоже, вже не стане можливим. Думаю, ми по-справжньому не вивчили наш урок, незважаючи на всі медитації та самоаналіз, оскільки нас справді вкрадало, щоб наші щоденні милі до Гаваїв падали з 60 до 45. Справедливо сказати, що ми були дещо психічний спад раніше, але ми вирішили взяти веслування від 14 годин кожна (що ми зараз робимо) до 18 годин щодня. Отже, ми відпочиваємо (частина з яких - це сон) 6 годин на день, і ми веслуємо приблизно 12 годин разом, плюс 6 годин поодинці кожен. Сподіваємось, це приведе нас через останні вітри до Гаваїв.

1 серпня

Ми бачимо землю! Буде оновлено з більш детальною інформацією, але я хотів переконатись, що всі знають, що тут НЕ є вітальної вечірки, коли ми приземляємось, оскільки ми перебуваємо в повністю розбитому стані і спали лише пару годин (ще 24 години до кінця) . А поки що, повернімось до весел!

2 серпня

Останній безперервний 24-годинний поштовх закінчився вчора ввечері. Рекорд швидкості веслування за 45 днів з Каліфорнії на Гаваї! У сміття, але щасливий.

Розроблена спеціально для цього ряду, дієта подружжя отримувала більшу частину калорій з жиру, близько 70 відсотків, а також 20 відсотків з білків і 10 відсотків з вуглеводів. Їжа, яку вони упаковували, включала горіхи та насіння, горіхове масло, фрукти та лосось. Лорінг з'їдав близько 5000 калорій щодня, а Інкінен - ​​близько 9000.

ЛУРИНГ І МАШИННЕ ВСТАНОВИТИ СВІТОВИЙ ЗАПИС для пар, що веслували з Каліфорнії на Гаваї, пройшовши подорож за 45 днів (колишній рекорд становив 64 дні). Вони також зібрали більше 300 000 доларів для Інституту відповідального харчування. "Люди продовжують робити внески", - каже Лорінг.

Коли вони приземлились, після розмови з журналістами, вони відразу ж поїхали до найближчого торгового центру. "У нас не було нічого, і те, про що ми фантазували, було можливість залишити наш мокрий, запліснявілий одяг на човні", - каже Лорінг. Тож, хоча вона особисто зневажає торгові центри, Лорінг та Інкінен вирушили на пошуки чистого одягу та туалетно-косметичних засобів. "Це смішно, тому що нас брали інтерв'ю у багатьох людей, і всі хотіли знати, про яку їжу ми фантазували і що ми хочемо їсти", - каже вона. “Але коли ви перестаєте їсти цукор, ви перестаєте відчувати тягу до їжі. Наші рівні енергії були настільки стабільними. Ми навіть навіть не думали про їжу

Пара продовжує намагатись підвищити обізнаність щодо здорового харчування та способу життя. Фізична підготовка та пригоди також залишаться частиною їхнього життя. Цього грудня, всього за кілька місяців після закінчення подорожі через океан, вони поїхали до Південної Америки, щоб їздити на велосипеді та бігати по Чилі. "Ми любимо робити великі пригоди," - каже Лорінг. "Хоча ми багато говоримо про сварку, це вже здається далеким спогадом". - Донна Коко