Річард Банністер

Гомельський парк розваг

Наш ранок розпочався ще однією довгою поїздкою, на цей раз на схід країни та місто Го́мель, кириличною назвою, яка транслітерується на Гомель, Гомель, Гомель чи Гомель, залежно від того, який знак ви читали. Як і у нашій вчорашній подорожі, дороги були чудовими, а дисциплінований місцевий стандарт водіння зробив три з половиною години подорожі розслаблюючим, якщо дещо нудним. Наш пункт призначення знаходився лише в тридцяти кілометрах від кордонів з Україною та Росією, хоча сьогодні обидва були заборонені для нас завдяки нашому безвізовому в’їзду до Білорусі. (Мандрівникам-авантюристам слід зауважити, що іноземним громадянам раніше відмовляли у перепуску з Білорусі до Росії автомобільним транспортом; поїзди та/або авіаперевезення, швидше за все, є кращим вибором).

Ми вперше побачили свою мету, коли знаходились приблизно за п’ятсот метрів як шістнадцять машин Колесо огляду з'явився на обрії. Він не рухався, і це спричинило короткий момент збентеження, який тривав доти, поки ми не підійшли ближче і не побачили багато людей, що меляться навколо. Через кілька хвилин ми припаркували нашу оренду поруч з яскраво-червоною і, мабуть, функціональною "Жигулем" (однією з багатьох у цій частині світу) і пройшли коротку відстань у парк. Нашою вхідною точкою були маленькі невибагливі ворота поруч із Speedy Coaster (# 2345), стандартна модель Zamperla з логотипом виробника шириною в три фути, який займає почесне місце на своїй інакше спартанській фасції. Більшу частину місця, що залишилося, зайняло ім'я поїздки яскраво-червоними великими літерами на білому тлі, що повторюється як у місцевій мовленні (Веселые Горкй), так і англійською мовою. Розмита і вицвіла фотографія подібного підстаканника з червоною доріжкою (швидше за все, підстава для цирку) була видна за текстом праворуч.

coaster

В освіжаючій зміні великих корпорацій взагалі не було вільної політики щодо статей, про що свідчать кілька пасажирів, які робили селфі на мобільних телефонах. Маючи це на увазі, я вирішив, що для найкращих знімків варто сісти спереду, тоді як мої менш нав’язливі супутники прямували назад, в надії на більш захоплюючу їзду. У свинцевому автомобілі єдиною справді пам'ятною частиною досвіду був драматичний та вражаючий хит приблизно на половині шляху підйому на пагорб, можливо через відсутність собаки проти відкоту; крім того, що їзда була точно такою, як очікувалося. При цьому відстеження було гладким за стандартами Zamperla, повністю виправдовуючи BYN 3,50 (

1.80) ціна квитка. Згодом ми повернулися на другий цикл, виїжджаючи з парку, дозволивши мені підтвердити, що сили, що випробовувались на задньому сидінні, по суті не відрізнялися від сил спереду.

Решта парку була яскравою та барвистою, і переважна більшість визначних пам'яток виглядала абсолютно новою. Здавалося, компанія Zamperla постачала більшу частину обладнання, хоча ми помітили в суміші кілька інших брендів, а також пару поїздок, які, схоже, мали місцеве походження. Особливо цікаво було побачити, що дуже схоже на старовинного американця Нахил-кружляння з автомобілями на тему черепашок (хоч і світлого рожево-жовтого різновиду, досить драматичніший за все, що я особисто бачив на пляжі). На жаль, сьогодні він вийшов з ладу, хоча справедливо зауважити, що це була єдина значна поїздка на технічному обслуговуванні; оператори оберталися між усім іншим. Врешті-решт єдиною визначною пам'яткою, яку ми вирішили спробувати, була Гігантське колесо, за ціною 3,00 BYN (

1.60) на людину. Автомобілі були повністю закриті, і хоча вони мали бортовий кондиціонер, блок у нашій машині був відключений ключем. Температура була теплішою, ніж ми вважали за краще, але керована, і щедра хвилинна пауза вгорі дала нам більш ніж достатньо часу, щоб зробити всі фотографії, які ми хотіли.

Дитячий парк Речиця

Наша друга запланована зупинка на цей день була біля набережної у місті Речиця, де мешкає альпійський підстаканник, побудований Віґандом. Наші очікування не були особливо високими, враховуючи те, що під’їзна дорога проходила через ідеально рівну місцевість, але ми вирішили, що це варто швидко поглянути. Нас ненадовго підбадьорили, коли трапився срібний колір, але через кілька хвилин це стало очевидним Альпійські пагорби не працював. Стан вивісок на станції досить суворо наводив на думку, що рекламується технічна несправність тривало протягом деякого часу, враження, посилене різними бур’янами, що ростуть крізь доріжку.

Їзда в даний час має сумнівну честь бути найкоротшим у своєму роді в будь-якій точці світу, і враховуючи це, було шкода пропустити. Його траса становить лише 274 метри від початку до кінця, менше, ніж у більшості Диких мишей, і лише сім відсотків довжини найдовшої у світі установки в Натурландії в Андоррі. Перепад висоти виглядав порівнянним із рівнем стандартної моделі Galaxi. Незважаючи на те, що мені не вдалося знайти в мережі відеозаписи на поїздці, здається ймовірним, що загальна тривалість, включаючи підйомник, складе не більше тридцяти секунд, враження підкріплюється тим фактом, що можна було зафіксувати практично весь макет у одиночна фотографія поруч із гальмівним ходом.

Ми думали про те, щоб захопити місцеве кафе поруч із сусіднім Човни-бампери, але ніщо не виглядало особливо привабливим, і відсутність будь-якого перекладу означало, що замовлення вимагало б здогадок (і, можливо, гастроентериту). На цій підставі ми вирішили зменшити свої втрати і повернулися до машини до наступного пункту призначення.

Гірськолижний комплекс Мазир

Поїздка до Гірськолижний комплекс Мазир нам зайняло дев'яносто хвилин, і значна частина дороги пройшла по краю Поліського державного радіоекологічного заповідника - району Білорусі, який став непридатним для життя внаслідок аварії на ЧАЕС в 1986 році. З основної дороги район виглядав як будь-який інший ліс, для випадкових ознак радіаційної небезпеки; важко було уявити, що колись у цьому районі проживало 22000 людей, яким довелося залишити практично всі свої мирські надбання за кілька годин попередження.

Ми припаркували нашу машину навпроти головних воріт комплексу та зайшли. Вивіски вказували, що ми знаходимось у межах опублікованих годин роботи, але єдиною ознакою активності, яку ми могли побачити, було те, що хтось займався садівництвом; не було в полі зору інших співробітників і, звичайно, гостей. Ми швидко дійшли висновку, що це має бути черговим списанням, але у нас було достатньо вільного часу, і таким чином ми пройшли до Альпійського гірського судна, де провели, можливо, двадцять хвилин, фотографуючи видимі частини макета. Вздовж колії були знаки відстані, і ми, проходячи повз них, помітили, що зворотні сторони, а не порожні, як це можна було очікувати, були позначені німецькою мовою. Ми дійшли висновку, що власники повернули оригінальні знаки після первинної установки, можливо, через непередбачений дефіцит поліглотів у районі.

З часом ми наповнились, і ми поверталися до машини, коли до нас підійшов місцевий житель у чорній куртці-бомбері з надзвичайно вражаючим вибором татуювань. Він взагалі не розмовляв англійською, але після певних жестикуляцій стало очевидним, що він є оператором поїздки і може завести справу для нас, якщо ми зацікавимось. Само собою зрозуміло, що ми були, і він вказав, використовуючи мову жестів, що нам слід почекати кілька хвилин. Незабаром інша людина з’явилася з необхідним ключем. Наш новий друг сам пішов на санях по доріжці, мабуть, щоб перевірити, чи не нависають гілки, і, мабуть, задоволений, поманив нас вийти.

Ми вже бачили перші сто метрів доріжки, яка нічим не відрізнялася від тієї, що просунула будь-яка інша альпійська гірка, побудована Віґандом. Однак саме та частина, яку ми не бачили, заслуговувала на увагу, що складалася з кількох різких поворотів, які частіше асоціюються з установками Брандауера, разом із двома потужними моментами ефірного часу. Дуже здавалося, що в наших санях взагалі не було управління швидкістю, і в результаті різка крива в кінці курсу була смішно потужною. Залишилося близько п’яти метрів рейки, коли я зрозумів, що настав час загальмувати, і хоча різкий поштовх важелів зробив те, що передбачалося, на короткий час повітря стало густим від запаху палаючої гуми. Хоча це суперечить усьому, в що я вірю, я вирішив застосувати гальмо кількома секундами раніше на два та три кола, щоб не загорітися нашими санками.