Міжнародна кухня Ребекки

Як налаштуватися на графік харчування Аргентини

Харчування в одиночку: мій досвід роботи американцем в Аргентині

Я знав, що ми їли рано, коли господиня кинула на нас кумедний погляд, а потім пояснила, що ресторан не відкривався ще півгодини. Було вже о 8:00 вечора, і я голодував. Ми сиділи біля ресторану і чекали, нетерпляче бурчачи в животі. Нарешті, 20:30. прибув, ресторан відкрився, і нас повели до нашого столу.

Ми були єдиними у цілому місці.

Ми гарно повечеряли, пляшку вина і обговорювали замовлення десерту, коли прибула інша пара.

Коли ми їли десерт, почало приходити більше людей - цілими сім’ями, групами друзів та молодими парами з дітьми.

На той момент, коли ми отримали чек близько 22:30, місце було заповнене, і за двері вийшла черга.

міжнародна

Навчання, коли їсти в Аргентині

Переїхавши до Аргентини зі Сполучених Штатів, я вніс багато коригувань - від боротьби з культурним шоком до вивчення іспанської мови на льоту. Дивно, але однією з найважчих змін для мене стало те, що я найбільше люблю: їжа. Не обов’язково, що їсти (ця частина легко!), Але коли їсти і що їсти коли.

Хоча є багато нових аргентинських делікатесів, які для мене є новими, багато їжі схоже на те, що я б їв у Сполучених Штатах: макарони, морепродукти, яловичина, курка, піца, бутерброди, картопля фрі та морозиво. Основні відмінності - це графік харчування, улюблена тема дискусій з друзями з Аргентини та США.

Нижче наведено два “типові” графіки харчування, що порівнюють Сполучені Штати та Аргентину. Хоча ці графіки, безумовно, стосуються не кожної людини щодня, вони базуються на моїх спостереженнях за сім місяців в Аргентині. [Можуть застосовуватися незначні варіації залежно від сезону, міста, професії чи сімейних традицій.]

Типовий графік харчування - Сполучені Штати

7:00 Сніданок: 2 яйця, ковбаса або бекон, тост, миска крупи з молоком або мюслі з йогуртом, фруктами, апельсиновим соком, кавою або чаєм

12:00 Обід: бутерброд, салат або залишки з фруктами

2:00 Обід: порція м’яса, салат, 2 овочеві гарніри та десерт

5:00 Мерієнда: medialunas, кава або чай

10:00 Вечеря: менша порція м’яса, салату та десерту

Після незліченних розмов із друзями та родиною як з Аргентини, так і зі Сполучених Штатів про відмінності між двома країнами та їх харчові звички, ось кілька моїх спостережень.

Ранок: По-перше, аргентинці не можуть повірити, що американці їдять таку велику їжу на сніданок, тим більше, що аргентинці вранці їдять дуже мало. По-друге, ідея їсти яйця на сніданок загалом жахлива для більшості аргентинців; вони будуть їсти яєчний кіш на обід або омлет на вечерю, але ніколи на сніданок. Те саме стосується вживання ковбаси або бекону за сніданком. Скільки м’яса їдять аргентинці, вони зберігають свою квоту м’яса на обід і вечерю. На сніданок вистачає простої медіалуни (або двох чи п’яти) або іншої солодкої випічки з кавою.

Полудень: Загалом, аргентинці протягом дня їдять кілька закусок: можливо, одну до обіду і, безумовно, одну після обіду. Ці закуски зазвичай схожі на сніданок (кава та тістечка), але це також може бути таця з м’ясом та сирами. Хоча американці зазвичай вибирають закуски "схопи і йди", аргентинці часто знаходять час, щоб пару разів протягом дня посидіти в кафе з друзями.

Обідів, як правило, набагато більше в Аргентині (потім у більшості міст проводиться сієста на 2-4 години), тоді як в США обіди менші (стискаються в 30-60-хвилинну перерву в робочому дні). В Аргентині магазини закриваються більшістю дня (зазвичай з 13 до 17:00), але працюють до пізнього вечора (до 22 або 23:00); робочий день розтягується на більш тривалий проміжок часу, але з більш частими та значно більшими перервами. В Америці робочий день більш компактний, з меншою кількістю перерв; типовий робочий день закінчується набагато раніше, близько 17:00 або 18:00.

"Ви справді вечеряєте о 18:00?" Питання №1, яке мені задають аргентинці.

Вечір: Американців бентежать аргентинці, які їдять так пізно ввечері, як і аргентинці не можуть зрозуміти, чому американці їдять так рано. Щаслива година в Аргентині зазвичай з 7: 00-9: 00 вночі, порівняно з щасливою годиною в США з 16: 00-6: 00. Ресторани в Аргентині навіть не відкриваються до 20:30 або 21:00, і вони по-справжньому не "зайняті" до 21:30 або 22:00. Хоча американці їдять раніше, зазвичай близько 19:00, вечері зазвичай більші, ніж в Аргентині.

Загалом, аргентинці їдять меншу, розподілену їжу, а американці їдять менше, більшу їжу. Хоча обидва графіки досить різні (і рідко мають сенс для іншого), обидва графіки працюють для людей, які живуть у кожній країні. Аргентинський графік харчування не працював би в США і навпаки. І це нормально.

Однак це я, хто потрапив посередині, намагаючись вписати свій “нормальний” графік харчування в аргентинський. І це просто не працює. Поки я міг займатися своїми справами на сніданок і обід, потайки ширяти яйця вранці і в обід вдома їсти бутерброд із шинкою, мої непокірні звички до ранньої їжі було важче приховати. Друзі та сім'я в Аргентині запросили б мене вечеряти з ними - о 22:30! Одного разу я спробував перекусити о 18:00. припливати мене до нашої пізньої вечері. Моя «закуска» закінчилася розміром з обід, і перш ніж я це зрозумів, мене набили. За вечерею я спробувала поділитися стейком зі своїм чоловіком, але о 23:00. американець у мені просто хотів з'їсти морозива та лягти спати.

Пристосування до аргентинського розкладу харчування

З часом я виявив, що повільно пристосовуюсь. Вперше, коли я почав готувати вечерю і зрозумів, що вже 21:00, я оголосив себе справжнім аргентинцем. А ще краще, ми не закінчили їсти до 22:30. Вечорами ми зустрічаємось із друзями чи родичами пізно, тепер я знаю, як рухатись так, щоб зголодніти вечеряти, але не голодувати о 23:00. Я виявив, що насправді мені подобається їсти невелику закуску, подрімати і допізна залишатися з друзями.

Через усе це я дізнався багато нового про свої особисті харчові звички, і мені неодмінно довелося стати більш гнучким. Нижче я включив кілька порад, які допомогли мені досягти цілей щодо вибору здорової їжі, зберігаючи (більше) графік харчування Аргентини. Зрештою, ніхто не хоче бути “тим божевільним американцем”, який постійно їсть один. Це зайняло у мене деякий час, але я нарешті прийшов до обіду вчасно. Зараз 22:30, і пора поділитися стейком.

Поради щодо пристосування до нового розкладу харчування

Пити воду: Кава та алкоголь сильно впливають на недосипане, відстале від струменя тіло. Так само як і зневоднення. Я виявив, що пити воду під час кожного прийому їжі (і триматися подалі від інших напоїв), коли я щойно прибув у нове місце, допомагає мені налаштуватися. Довірся мені. У Аргентині важко приземлитися і не пити вина відразу, але ваше тіло віддячить вам за те, що зачекали пару днів.

Їжте корисні закуски: Навіть із смачною випічкою, яка мене оточує, я намагаюся вибрати фрукти, йогурт або смузі. Вони солодкі, ситні, корисні та корисні для травлення.

Якщо є сумніви, їжте менше: Поділіться стравою або вирушайте на салат чи іншу легку страву. Ви завжди можете перекусити пізніше. Я волів би вийти з ресторану і знову зголодніти через годину, аніж нещасно набиватись на наступні три. Але, можливо, це лише я.

Слухайте своє тіло: Майте на увазі, що ви можете відчувати напади сварливості, коли ваше тіло пристосовується до нового графіка. Дізнайтеся, що потрібно для того, щоб ваше тіло функціонувало, чи це дрімка, обійми чи хороший біг. Турбота про себе є ключовою, особливо під час подорожей.