Going Lo-Co

Прибирання гаража

Опубліковано 27 жовтня 2013 р

Тож сьогодні вранці я відчував провину з приводу того, наскільки я був не-ко-ко у першій половині цих вихідних. З моєю єдиною дитиною, яка зараз пішла в коледж, ми вирішили проводити щонайменше 2 вихідні в місяць у Нью-Йорку, і це був наш перший набіг.

прибирання

У п’ятницю ввечері ми запланували зустріч із друзями у Rouge Tomate, оздоровчому, однозірковому ресторані Michelin на нью-йоркському Верхньому Іст-Сайді. Я був заінтригований оглядом Френка Бруні 2009 року і був радий спробувати це нове для мене місце. В цілому, однак, це розчарувало; ми знайшли їжу дорогою та дорогоцінною. Або, як пізніше сказав мій чоловік, „це було найбільше, що ми заплатили за досить невелику кількість їжі. І це навіть не було чудово ». Зрештою, я вийшов з ресторану голодним ... і це призвело до нездорового жування ... прямо протилежного намірам ресторану - і моїм -.

На жаль, справи погіршились. Наступного ранку я все ще був голодний, тож після раннього пробігу Starbucks, який включав половину багатозернового бублика, ми прогулялись по парку (принаймні день був чудовий) і зустрілися з іншим другом Нью-Йорка на пізній сніданок у Bar Boulud. Все ще відчуваючи голод (на даний момент я не впевнений, що можу звинуватити це в Руж Томате, але, гм, я), я замовив їхню версію яєць флорентійської - і навіть замінив шинку локсом (хоча це тому, що я віддайте перевагу локсу, не тому, що я взагалі був доброчесним.)

Мій вибір пізнього сніданку міг би бути вишуканим, поодиноким, якби я не з’їв багато голландської кухні. Але я не тільки з’їв, я зачерпнув шматочком хліба. Дуже нехарактерно для мене. На жаль смачно.

Потім ми повернулися назад до Гранд Сентрал, і оскільки тієї ночі ми збиралися на вечірку з чилі та пивом, ми зупинились у Baked By Melissa, щоб отримати 24 пакети в подарунок господині (щоб ви не думали, що я зовсім з глузду з'їхав, ці це МІНІ кекси . по одному укусу!) І, ну, я просто мусив отримати 3 пакети для поїзда додому.

Тож сьогодні вранці, після 24-годинного запою надто багато не-ло-ко-їжі та єдиної вправи повільної прогулянки туди-сюди через Центральний парк, я вирішив, що сьогодні буде краще. Після розумного сніданку ми вирішили почистити гараж.

Що зайняло чотири години.

Відчуваючи, ніби мене переїхав поїзд, я подивився, скільки спалених калорій. Прибирання гаража не було в списку в My Fitness Pal (читайте, чому я РОБИТИ цю вишукану програму тут), але "прибирання як легке, помірне зусилля" було - і за чотири години поспіль я спалив 548 калорій для людини мого розміру . І дозвольте сказати вам, що ми зробили сьогодні не було "легким зусиллям". Я не впевнений, чи те, що ми зробили, вважатиметься "важким, енергійним зусиллям" протягом 4 годин, але якби це сталося, це було б 658 калорій спалений.

Тож моя покута прибирання гаража спалила приблизно 600 калорій.

Хто знав, що прибирання гаража може спалити стільки калорій? Вут!

Звичайно, ми тоді вирішили, що заробили поїздку в Shake Shack.

На щастя, лінія о 14:00 у неділю була надто-надто довгою, тому ми поїхали та направились до місця тако, де я поглинув 2 тако риби та сторону чорної квасолі.

Тож усе, що мені потрібно зробити, це придумати, як влаштувати обідню вечерю, і я повернусь на правильний шлях.

Проблема лише в тому ... що пляшка вина кличе мене ....