Перший довгий поїзд у Росії: 24 години з Володимира до Єкатеринбурга

довгий

Це найскалатіша подорож на поїзді, яку я коли-небудь проходив, така, коли ви напружуєте все тіло, щоб не злетіти з сидіння. Звичайно, я не міг так спати! Мене кидали навколо мого маленького килимка на ліжку при кожному ударі та повороті. Він також зробив багато нічних зупинок, і коли поїзд зупиняється, ніби світ зупиняється. Величезні гальма видавали найгучніші звуки, як нас атакували. Принаймні 30 разів за ніч я думав, що поїзд виходить з рейок, це було так нерівно і неспокійно. На зупинці о 5:30 ранку приїхав наш другий незнайомий кабінетний кабінет для ліжка над моїм. Їй довелося стати вздовж мого ліжка, щоб зробити її. Зайве говорити, що я не спав, можливо, о 7 ранку, до 9:45. Який чудовий відпочинок. Іншій жінці, старшій, яка здавалася такою приємною, супровідник закрив вікно нашої каюти, бо це задуло б їй на шию на верхній койці. Але подобається. Ми четверо людей у ​​закритій шафі, і ви перекриваєте нам подачу повітря? Ніть нієть ніє! Крім того, свіже прохолодне повітря - це єдине, що насправді допомагає моїй постійній морській хворобі, тому забирання цього означало неспокійну ніч сильної нудоти, дискомфорту, незнайомців та сліз.

Крім того, сонце все ще сходить, як це було в Гельсінкі та по всій Росії до цього часу - о 3 ранку. У якийсь момент ночі я втратив маску для очей.

Зараз ми перебуваємо на довшій зупинці під назвою Перм, де вони роблять веселі кучеряві зачіски, які працюють на 9% жінок, тому більшість людей висадились, щоб купити їжу у бабушок, продаючи всілякі речі на платформі. Я охороняю наші речі. Зараз за моїм вікном є бабушка, яка співає традиційну російську народну пісню (я маю на увазі, я здогадуюсь, але давай, це не схоже на пісню Нікі Мінаж), і вона з перервами перестане співати, щоб кричати на того, хто її перехрестив. Я не бачу жодної бабушки з їжею, але я бачу візок з морозивом (скрізь, куди ви їдете в Росії!), І вона, звичайно, роїться. Z гроші щойно повернулися і сказали, що бабушки його не підвели і мали лише морозиво, газовану воду та пакетики чіпсів та іншої речі - це лаааме. На щастя, ми принесли помідори, огірки та хліб, тож зробимо бутерброди. Звичайно, це буде краще, ніж моя вечеря вчора ввечері із звичайного хліба та печива з корицею, яку я знайшов у супермаркеті (впевнений у своїй веганності цього разу, оскільки вони також мали англійські інгредієнти). .

Загалом, я вдячний, що незнайомці приємніші, ніж могли б бути, я вдячний, що літня пані дозволила мені відкрити вікно на денний час, я вдячний Іберії за наш останній політ, коли дозатор мила не був ' Ті працювали, і вони показали мені, де вони зберігали пакети з рідким милом для однієї порції, і я взяв багато для цієї поїздки, тому що вони, НАЙКРІНЕ, будуть потрібні мені, і я вдячний, що мене не шантажують на прийомі отрути. Я буду продовжувати повторювати це собі як нагадування, що це не так погано, що ми можемо гірше пахнути, що я можу бути справді хворим, а мені ні, що все може бути гірше. Як би там не було, я просто на своєму грузному поїзді через Росію і вийшов із зони комфорту тиші та чистоти. Все буде гаразд.

Гаразд, літня пані просто знову закрий вікно, блін.

Схожі повідомлення

Подорож поїздом, щоб перемогти їх усіх: Улан-Уде до Улан-Батара, Монголія

Крикни моїй подрузі Сарі за те, що вона подарувала мені пакет чохлів на сидіння унітазу. Дякую богу ківі за вас.

Двоє чоловіків - ага, це знову два чоловіки - у нашій каюті мішана сумка. Один - чилієць приблизно нашого віку, і коли ми прибули, він лежав на моєму ліжку. О ні ні ні ні, дорогий. Напевно, у нього було багато речей. Але в підсумку він виявився дуже доброзичливим, і він добре володіє англійською мовою і приємний. Другий чоловік - німець, і він сказав, що він вегетаріанець, тож я був дуже збуджений. Однак він один із таких. Дивні. Здається, він насправді лише сирий харчувач. У нього на столі стоїть кухонний комбайн, повний горіхів, лимон і банани на його маленькій дротяній поличці, а вся його валіза повна різноманітних запасів, пов’язаних з продуктами харчування. Він просто сказав, що готує свій сніданок, для якого він вручну перетворив пшеницю в борошно (я думаю, він сказав, що це була пшениця) (це інша машина, котра згинається вручну, ніж переробник горіхів) і додав трохи насіння і, можливо, годжі ягоди, я намагався не вдивлятися. Я маю на увазі, все це для мене чудово звучить, правда, але тоді я запитав, чи він готує з неї кашу з водою від самовару, і він сказав: „Ні, я її не готую, це зробить це нездоровим”. хлопчик до побачення.

Він теж погано пахне, як це зазвичай роблять тотальні хіпі.

Скажіть, будь ласка, що я принаймні зможу знайти веганські пельмені в Китаї. Якщо я проводжу п’ять тижнів у подорожах у огидних безпаперових туалетах, і я навіть не маю веганських пельменів, я буду плакати. Знову ж таки.

Так крихітний друг ноутбука, мій єдиний друг на цій забутій сигаретою фабриці. Ми щойно проїхали через російський виїзний кордон та монгольський в'їзний кордон. Я думаю, це зайняло близько 3 годин. Я намагаюся не дивитись на годинник, бо тоді моє тіло буде схоже на дівчинку, чому я не пісяв п'ять разів за стільки часу? Монгольський прикордонний агент переглядав мій паспорт удвічі довше, ніж інші в нашій каюті, що викликало занепокоєння, але, можливо, вона просто намагалася показати мені своє жіноче домінування перед трьома самцями виду. Перш ніж російські прикордонні агенти потрапили до нашої каюти, я ВІДЕЗАВСЯ з поїзда і РАН до станції, надзвичайно швидко пописав, а потім РАН назад, щоб переконатись, що поїзд все ще там, я так боявся його пропустити, що гіперпровітрював. Як тільки я вийшов на вулицю і побачив безліч товаришів-пасажирів, що стояли на пероні, я зітхнув з полегшенням, а також шкодую, що більше не пописав. [ред. зауважте через 10 днів: я знаю, що це багато перебільшення моїх функцій організму, але здогадайтесь, ви ще нічого не бачили. # діарея вмонгольській країні]

У будь-якому разі, я встиг, голодний і спраглий, але ми зараз офіційно в Монголії. Ми закінчили на кордоні близько 12:30 ранку і висаджуємось в Улан Баатар (хоча їх так багато, я маю спокусу додати ще) о 6:30 ранку. Тож було б добре виспатися п’ять годин або близько того перед великим днем ​​огляду визначних пам’яток, але там так холодно, раптом після того, як кипіло майже увечері, що я насправді використовую огидні ковдри з вовни забезпечує, і я впевнений, що не прали вже добрі 4 роки. Не можу дочекатися, щоб дістатися до гуртожитку і змити цей вагомий досвід поїзда. Але ми в той момент нашої подорожі, де навіть ПІД ЧАС гарного душу я все ще відчуваю бруд, і як тільки я виходжу з душу, я офіційно знову грубий. Веселі часи!

Як би все це не було божевільним, найбожевільнішим є те, що пейзажі на цьому маршруті були найкрасивішими ще. Ми зовсім цього не очікували! Це, безумовно, допомогло мати щось таке приємне на що подивитися, коли я стояв біля відчинених вікон коридору, намагаючись проникнути свіжого повітря. Я сподіваюся, Китай не схожий на цей поїзд, але нам ще потрібно пройти всю Монголію, перш ніж ми це дізнаємось!