Обряд проходження

Народження приблизно до 22 років - це нескінченний шквал обрядів. Є саме народження, перші кроки, перші слова, перший день школи, навчання їзді на велосипеді, спочатку поцілунок, потім середня школа та коледж - це один восьмирічний обряд переходу у доросле життя, який включає навчання водінню, а потім все інші речі, які ви можете легально робити у віці 17, потім 18, потім 21. Через смішний алкогольний вік у цій країні, багато хто з нас в кінцевому підсумку трохи зашкалює десь там. На додачу до цього є купа обрядів уривків, характерних для кожної людини, таких як перші бейсбольні ігри або навчання музичним інструментам.

справжнім колораданом

Останнім обрядом у всьому цьому є закінчення навчання та влаштування на роботу (або, для деяких людей, аспірантура). На даний момент часу більшості з нас досить нудно від обрядів. Особливо це стосується деяких з нас, хто пішов до аспірантури. Щойно прийшов час, коли ми перестаємо готуватися до свого життя і живемо своїм життям. Однак перехід досить різкий. Ми переходимо від майже постійного стану потоку і намагаємося з’ясувати, куди йдуть життя, до квазістабільного стану, де день у день, день у тиждень, тиждень, рік за роком мають потенціал дотримуватися певної рутини, яка ніколи не змінюється і ніколи не прогресує. Через кілька років цього, природно, трохи заспокоїтися. Невдовзі ми бачимо Американський пиріг, або Суперпоганий, або Невідомий, або будь-який інший фільм, що нагадує нам про той час у нашому житті, і майже стаємо ностальгічним за тим часом у нашому житті, коли майбутнє, чорт візьми, наступного тижня, було відкритою книгою, на відміну від вірогідного дзеркала останнього.

У Колорадо вперше піднімається на вершину “14-го” дещо звичаєм. "14er" - це гора, висота якої перевищує 14000 футів. Вибір числа 14 000 спочатку здався мені дещо довільним. Здавалося, це просто найближче кругле число, і це було б інакше, якби США були в метричній системі. Але це розмежування вершин, що перевищують 14000 футів, здається корисним для колорадців з двох причин:

1. Завдяки загальній кількості 54 "14-річних", це дає туристам у Колорадо достатньо різноманітних місць, де можна піти і пройти ці вершини, але не так багато, щоб сходження на всі з них було недоступним.

2. Маючи в цілому 54 "14-річчя", Колорадо має значно більше цих вершин, ніж усі інші штати, включаючи Аляску (14) та Каліфорнію (12). Отже, незважаючи на той факт, що в цих штатах найвищі піки в Північній Америці та нижчі 48 відповідно, Колорадо має підставу претендувати на вищі позиції в країні щодо гір та альпінізму.

Ось чому вчора я прокинувся перед сходом сонця і здійснив похід на Пік Грея, щоб здійснити подвиг, піднявшись на свій перший "14-річний", і стати справжнім колораданом (на думку деяких).

Пік Грея насправді є найвищою точкою континентального розділення, а стежка до вершини цієї вершини (як і пік Торрі) є частиною національної мальовничої стежки, яка йде за континентальною пропастю. Цей шлях закінчений лише близько 70%. Якщо хтось хотів пройти всю стежку, їм довелося б трохи пройтись по дорозі. Це, швидше за все, чому ми не чуємо про цю стежку так сильно, як Аппалачі та Тихоокеанський гребінь.

Мені пощастило поїхати з групою людей, яка включала трьох перших таймерів (включаючи мене самого), та людей, які мали різний рівень досвіду сходження на "14-і". Пара людей піднялася за десять із цих вершин, деякі інші зробили лише пару. Мені також просто цікаво робити заходи в таких групах, і я радий, що ділився з ними цим досягненням.

Всякий раз, коли робиться спроба чогось, що вимагає фізичної сили чи витривалості, частина битви завжди носить розумовий характер. Побачивши пік Грея (ліворуч) та пік Торрі (праворуч, частково прихований за пагорбом), на початку підйому, безумовно, створив фактор залякування, який дещо нагадував мені про перший раз, коли я катався на лижах у Скелястих горах, у Стімбоут Спрінгз, і подивився на гірськолижну гору, побачивши гірськолижні гори лише на Середньому Заході.

Стежка в гору йде шляхом, який протягом деякого часу намічався, і був вдосконалений та збережений Ініціативою Колорадо чотиристоронніх. Це, мабуть, найбезпечніший спосіб піднятися на гору, але він йде за хребтом, який виглядає дещо страшним, оскільки думка про перебування на невеликому лінійному об’єкті, подібному до того, що видно на цьому малюнку, може дещо лякати. На щастя, коли ми приїхали туди, це було насправді менш страшно зблизька, ніж дивилось на це здалеку.

Оскільки майже весь похід був вище лінії дерева, я почав отримувати деякі досить мальовничі краєвиди лише на півдорозі гори, яка вже перевищує висоту 12000 футів. Було досить цікаво бачити деякі інші вершини, що відводять погляд від вершини гори, на північ. Як вченому, важко не заінтригувати, побачивши гору, де одна сторона отримує значну кількість сонця, а інша ні. Здається, ніби трава росте з одного боку, але не з іншого, що вказує на іншу екосистему та інший клімат, все в межах арктичної тундри, залежно від місцевої топографії.

Приблизно перші дві третини шляху до першого піку я насправді зміг встигнути за найшвидшими людьми серед групи. Однак маючи менше досвіду підйому на цих висотах, було неминуче, що я врешті-решт повернусь назад. Я скористався цією можливістю, щоб отримати деяке зображення інших в групових походах, оскільки після хребта, за яким ми раніше йшли, була зона зворотного руху. Такі пішохідні стежки, безумовно, передбачають значну кількість погляду на землю, оскільки є багато дрібних скель, до яких потрібно підходити дещо обережно. Навіть після того, як я дав усім зрозуміти, що я фотографую, деякі люди все одно не підняли очі.

До вершини у мене пішло близько трьох годин, і я підвів підсумки трохи після 10:00. Почуття досягнення вершини важко описати, особливо для першого таймера, як я. Це, безумовно, відчуття досягнення і справді хороший впевненик. Це також змішується з цим відчуттям перебування на вершині світу. Усі гори, ті, які я зазвичай розглядаю з Денвера, як височіють над містом із заходу, були все нижче мене. Я піднявся на вершину, подолав її певним чином. Можливо, я більше ніколи не погляну на ці гори однаково. Самі пейзажі, які я бачу в усі похмурі дні із заднього вікна своєї квартири, раптово перетворились із символізуючого складне, дике і неприборкане на символізуюче, що все можливо, і що виклики можна вирішити рішуче і правильне планування.

На вершині Піку Сірого ми насправді знайшли досить гарне місце для сидіння, де скелі дещо захищали нас від вітру. Чомусь на вершині гірської вершини завжди значно вітряніше, ніж лише на 100 футів нижче. Я помічав це раніше, але замислювався, чи не буде це відчувати себе інакше під час цього походу, який був майже весь над лінією дерева. Це було не так, на вершині піку Грея відчувалося більш ніж удвічі вітряніше. Я також дізнався щось дуже дивовижне про походи вчора. Піднімаючись на гору, мені сказали, що всі туристи повинні взяти з собою в похід лимон. Для мене це абсолютно не мало сенсу, оскільки у мене склалося враження, що я повинен дотримуватися бутербродів та батончиків, щоб уникнути перенесення зайвої ваги. Ліз і Лора (на фото вище), слідуючи цій пораді, принесли лимони і насправді дали нам трохи. У мене був один лимонний клин, тому я, мабуть, не зазнав надто сильного впливу від нього, але він видався освіжаючим та енергійним. Хто б міг подумати.

Я також вивів Бігфутінг на нові висоти, зробивши позу на висоті 14 270 футів над рівнем моря, та на континентальному поділі! Пейзаж за мною дивиться в інший бік (на південь), де я міг побачити зверху ще гігантські гори - хвилюючі!

Від піку Грея можна «сідлати» до піку Торрі. Для цього мені довелося спуститися на 575 футів вздовж хребта між двома вершинами, який насправді слід уздовж континентального розділення, а потім піднятися на другу вершину. Очевидно, цей знімок, зроблений у верхній частині піку Торрі, із сумкою Which Which на фото, дає мені право на безкоштовний бутерброд на Which Which. Цікаво, чи можу я перейти на сендвіч великого розміру для розміщення цієї картинки тут.

Піднятися на пік Торрі було важче, ніж піднятися на Грей. Стежка вгору була крутішою, і, можливо, тому, що я вже втомився від підйому на першу вершину, мені довелося кілька разів зупинятися і переводити дух.

Коли я досяг верхньої частини мого другого “14er”, я був досить зношеним. Ось як я знав, що віддав все своє і справді пересунув свою межу. Я міг зупинитися після піку №1, вже здійснивши свій обряд. Але я вирішив, що хочу піти абсолютно безсумнівно, що я натискав своє тіло настільки сильно, наскільки воно було готове піти. Мені навіть довелося залишити Бігфутінг іншим на цьому піку.

Спускатися вниз було страшно, особливо ця друга вершина, яка була крутішою за першу. Я не знаю, як я до цього ставлюся. Я звик, що я маю дерева за щіпку, але цей похід був над лінією дерев. Спочатку я їхав досить повільно, але потім почав вдаватися до спуску з гори, використовуючи деякі мої техніки катання, в першу чергу обличчям до ніг і повертанням вперед і назад.

Щоб спуститися з піку Торрі, потрібно повернутися в область сідла між двома вершинами, а потім слідувати за іншою стежкою вниз у напрямку стоянки. Це веде нас вниз з гори трохи іншим шляхом.

Нам фактично довелося пробиватися по території із залишковим сніговим покривом. Хоча мені цікаво розмірковувати, чому на цій гірській схилі все ще є сніг, а в інших частинах, в тому ж напрямку, немає, це була моя найменш улюблена частина походу. Було справді слизько, і ми спускалися вниз. Я вважаю, що піші прогулянки та катання на лижах (або катання на снігоступах) є двома різними видами діяльності, і зазвичай планую уникати походів на занадто великій кількості снігу. Цей сніг все ще тане, очевидно, і деякі невеликі потоки води від цього танення снігу спостерігалися далі по стежці.

Після ще однієї зони перемикань, спуск став менш крутим, а решта походу була дещо безперебійною. Ми повернулись на стоянку близько 14:30, приблизно за годину до того, як у цьому районі прогримнули грози, але, мабуть, в інших місцях району вже бурі. Що було дивовижно для мене, це те, що люди починали сходження на гору після обіду. Ми хотіли сказати їм повернутись назад і почекати ще один день, але я ніколи не знаю, що з цим робити. Як людина, яка, як правило, не є шанувальником небажаних порад, я вагаюся щодо їх надання людям, навіть у тому випадку, коли їх ідіотизм очевидно очевидний. Загальним правилом щодо підйому на «14ers» є те, щоб туди потрапляти якомога раніше, бажано до 7:00. (що ми не зовсім зробили). У разі прибуття до 9:00 неможливо, мабуть, не варто їхати. Я дізнався про це за місяць переїзду до Колорадо, навіть не шукаючи цих знань. Тому мені важко повірити, що хтось спробує масштабувати цю гору, починаючи з 13:00. в день із більшою за норму мусонній грозою.

Це було чудово, закінчивши цей, мій перший “14-річний”, і пройшовши цей обряд. Зробивши це, я отримаю щось подібне до колорадської версії street-cred. З двома іншими першими таймерами серед нас ми зробили кілька “випускних фото”, а гори, на які ми піднялися, були на задньому плані. Я насправді виставив рахунок "14-річним класом 2013 року", але, можливо, я був трохи попереджений і легковажний, коли придумав такий. На цьому рівні (як і раніше понад 13 500 футів) є на 35-40% менше кисню, ніж на рівні моря.

Це робить мене справжнім колораданом зараз? Ні. Це насправді робить мене чимось більше схожим на справжню трансплантацію в Колорадо. Одне з речей, про які я дізнався за минулий рік, це те, що саме трансплантації є одержимими на лижах, пішохідних прогулянках та взагалі на всіх гірських заходах. Єдиними людьми, яких я зустрічав за минулий рік тут і не катаються на лижах, були вихідці з Колорадо. Але що робить когось справжнім колораданом? Можна стверджувати, що ті з нас, хто виходить і переживає те, що може запропонувати Колорадо, є найправдивішими колораданами. У тому ж ключі деякі стверджують, що деяких іммігрантів можна зарахувати до найправдивіших американців, які існують. Звичайно, є вагомі аргументи з іншого боку, але оскільки я за останній рік переглянув безліч наклейок на бампері в штаті Колорадо, мені важко визнати, що народження в певному місці є необхідною умовою для належності там.