Ображається на поради з втрати ваги від повних людей?

MICHAELA2780 SparkPoints: (0)
Фітнес-хвилини: (22 595)
Повідомлень: 2860
29.04.08 9:38 С

поради

Зовсім не. Наскільки я знаю, вони працюють над тим, щоб самі бути здоровими.

LOUNMOUN Повідомлень: 1335
29.04.08 9:30 С

Я б не образився.

COOLGIRL68 SparkPoints: (0)
Фітнес-хвилини: (24177)
Повідомлень: 2965
29.04.08 8:36 С

Ні. Якщо вони схожі на мене, вони знають, як схуднути, але відчувають проблеми, виконуючи власні поради.

SKATERGIRL3 Повідомлень: 2949
29.04.08 8:33 С

Ні, не я, мій лікар має зайву вагу, і він постійно дає мені поради, якщо я його бачу. Я просто посміхаюся і кажу, ммм . так, ок, але вам також потрібно потренуватися, ха-ха.

JACQUILLI Повідомлень: 748
29.04.08 8:26 С

2QTBOYS SparkPoints: (0)
Фітнес-хвилини: (4040)
Повідомлень: 235
29.04.08 8:22 С

Мені шкода вас образити цим питанням, Жакіллі. Це суто гіпотетичне питання. Я лікар, і відчуваю себе (буквально) великим жирним лицеміром, коли мені потрібно сказати пацієнтові, щоб пріоритетом стала втрата ваги. Я просто намагаюся отримати консенсус щодо того, що думають на цю тему люди, які намагаються схуднути.

Знову ж таки, вибачення за те, що засмутив вас.

69BRIDE Повідомлень: 353
27.04.08 8:51 С

Я б не образився, якби лікар із зайвою вагою дав мені пораду щодо схуднення. Можливо, мені важко сприймати їх серйозно, але це не образило б мене.

4ACAROLINAGIRL Повідомлень: 417
27.04.08 8:50 С

Оскільки я прочитав майже кожну книгу про дієти, разом із DVD, я думаю, що міг би дати пораду щодо схуднення, те, що я маю зайву вагу, не означає, що я не знаю, як схуднути, я просто не практикував, що Я проповідую.

CD3230019 Повідомлень: 574
27.04.08 8:45 С

Вся ця дискусія нагадує мені про те, як я почувався, коли почув, як доктор Філ (з усіх людей) мав план схуднення - лікар вилікує себе!

Незважаючи на мої думки проти Філа, я б * не * образився, якби лікар із надмірною вагою дав мені пораду щодо схуднення - припускаючи, що я попросив цю рекомендацію в першу чергу.

WEISSER4 Повідомлень: 458
27.04.08 8:43 С

Дякую, МАРИЛУК, я маю. Після тестування, дієти та фізичних вправ ми придумали план!

Відредаговано: WEISSER4 за: 27.04.2008 (20:45)

Повідомлень: 841
27.04.08 8:39 С

ну я ВИКОРИСТОВАЛИ працювати в клініці для схуднення (до того, як, здавалося, трохи набрав вагу). тому я точно знаю, ЯК схуднути і ЩО робити, якщо люди запитують мене, я їм точно кажу, що їм потрібно робити, тому ні, я б не образився, і я сподіваюся, що ніхто не образиться на мою пораду.

Іскрові бали LISSV33: (0)
Фітнес-хвилини: (10573)
Повідомлень: 609
27.04.08 8:01 С

Я зауважив на засіданні світової війни своєму другові про хороші коментарі людей про те, як вони готували їжу та які закуски їли. Я дивувався, чому, якщо вони знали, що робити, вони все ще були такими ожирілими. Вона нагадала мені, що ми щойно почали і що ми не знаємо, як виглядали ці люди, коли вони починали. Можливо, вони менші.
Я намагався це пам’ятати, перш ніж почати судити людей.

JACQUILLI Повідомлень: 748
27.04.08 7:58 С

Тільки через те, що людина є товстою. НЕ ЗНАЧИТЬ, ЩО НЕ ЗНАЮТЬ, ЯК СКУПИТИ ВАГУ. Я ВЖЕ ТОЛЬКИ ТА ПОРАДУЮ ПОСТІЙНО, Тільки це означає, що ми все-таки це втратили. Тільки тому, що вони зараз товсті, це не означає, що вони були ще швидше раніше. ВИ НЕ ЗНАЄТЕ, ЯК ВЖИВАЛИ БУДУТИ, АБО ЩО Є ІНШЕ ПРИЧИНИ, ЧОМУ ЩО ВСЕ ТУРНІ. МОЯ СЕСТРА ТОЛЬКА ВІД СВОЇХ ЩИТОВИДІВ, ВОНА БУЛА СУПЕР МІСЛОВА, ТАК ЧОМУ КОГО БУДЕ ОБНИЖЕНА ЇЇ КОНСУЛЬТАЦІЯМИ. Я БІЛЬШЕ ОБРАЖЕНИЙ З ПИТАННЯ, ЩО НЕ ЧИНЕ

NO-PAIN-NO-GAIN Повідомлень: 393
27.04.08 7:54 С

Я погоджуюсь - те, що хтось має надмірну вагу, не означає, що він не має належної поради щодо цього. Це просто важко застосувати на практиці. Я цілком розумію це.

JDGONZALES SparkPoints: (0)
Фітнес-хвилини: (38 226)
Повідомлень: 1109
27.04.08 7:49 С

Я приймаю поради там, де тільки їх знаходжу. візьміть трохи, а трохи залиште. але я не кривджу легко.

ПОЧУТТЯ20 Повідомлень: 3040
27.04.08 7:44 С

Я б не образився, але сказав би, о, скільки ви втратили завдяки пораді, яку ви мені даєте, хаха

КРЕЙСКЕЙКИ2 Повідомлень: 1,715
27.04.08 7:34 С

Я б не образився, і я беру всі безкоштовні поради, які можу отримати від кого завгодно, худенького, повного, посеред. Але я ніколи не витрачав би гроші на дієтолога із зайвою вагою чи на персонального тренера. Думаю, я не вірю в стару приказку: ті, хто не може. вчити!

РІККУПАЙН Повідомлень: 3889
27.04.08 5:59 С

Ні. Я б не судив, бо ви не знаєте їх обставин. Можливо, вони намагаються програти. У них можуть бути екстремальні проблеми зі щитовидною залозою, що ускладнює їх.

Я прийму хорошу пораду щодо схуднення у будь-кого, якщо це здорово і має сенс. Я б не припускав, що худа людина знає, про що вони говорять.

NIKKOLPAULS Повідомлень: 57
27.04.08 5:10 С

Знаєте, це справді залежить. Вони працюють над здоровим способом життя і просто ще не зовсім там, як я? Або це людина, яка скаржиться на зайву вагу, хапаючи п’ять батончиків щоразу, коли виїжджає в продуктовий магазин? Я вважаю, що ожиріння в наш час є в основному відносним. Нам потрібна додаткова інформація, якщо ми вирішимо, чи є лікар, про якого йде мова, гіпрокритом чи просто однолітком у тій самій боротьбі, в якій ми опинилися.

LYNNC5 Повідомлень: 524
27.04.08 4:51 С

я б не образився, якби вони приймали ту саму пораду, яку вони давали, і показували якісь результати. Я б насправді віддав перевагу пораді когось із тих же подорожей, що й я.

KELLYMICHELLE84 SparkPoints: (0)
Фітнес-хвилини: (951)
Повідомлень: 248
27.04.08 10:40 А

Я б не образився, я б просто серйозно поставив під сумнів їх довіру, якби вони не брали власної поради.

ALYSSA28690 SparkPoints: (0)
Фітнес-хвилини: (10 020)
Постів: 3 342
27.04.08 10:24 А

фундук, так, це теж мене образило б.

про доктора, ні. доки вони не були грубими або поблажливими до цього. якби він обережно викладав його, щоб я його слухав, це мене б не турбувало.

TIGER411 Повідомлень: 407
27.04.08 10:24 А

Я працюю з лікарями первинної ланки, і з тих пір, як я був там (кілька років), я справді здивований тим, скільки набрали вагу (і скільки ваги вони набрали!). Тоді я усвідомлюю, що вони працюють 80 годин на тиждень і зайняті наданням допомоги іншим людям і харчуються в дорозі, і почуваються інакше. Можливо, це лицемірно, але я все одно скористався їх порадами щодо схуднення. Все змінюється з лікарем, який палить. Це мене турбує.

Іскра SparkPoints ЛІШНІХ ГОРІХІВ: (0)
Фітнес-хвилини: (3625)
Повідомлень: 1531
27.04.08 10:11 А

Ні, це не образило б мене. Я образився, коли купив собі вагу в Wamart, і касир із зайвою вагою позаду зареєстрованих сміявся з мене за спробу схуднути.

RENA1965 Повідомлень: 17 878
27.04.08 10:05 А

Ні, адже лікар, який мені найбільше допоміг, має надмірну вагу. Вона допомогла мені, відправивши направлення до системи державної лікарні, яка зробила мою пластичну операцію "безкоштовною". Її допомога врятувала мене від багатьох клопотів, і я дуже пишний за її людські навички "спілкування".
Не варто недооцінювати людей за зовнішнім виглядом, вони можуть просто мати своє серце все ще в потрібному місці і мати багато хорошого. Я волів би когось, з ким зручно спілкуватися, ніж мого останнього кислого лікаря, котрий завжди підсаджував "худнути", незалежно від того, заходив я до нього в кабінет, будь то рецепт таблеток або бореться із системою соціального забезпечення мої сини подумки оглядалися під власною парою.

CANTWEIGHT2LOSE Повідомлень: 4069
27.04.08 9:16 A

2QTBOYS
якби мій лікар мав надлишкову вагу, я б все одно слухав, оскільки, на мою думку, вона мала б особистий досвід, вирішуючи власні проблеми з вагою, щоб підтвердити свої висновки/поради.

Я НЕ вважав би лицемірним, щоб КОЙ-небудь пропонував поради щодо схуднення лише тому, що у них надмірна вага

чорт візьми, якби я так думав, я б не був тут на ІП, де пораду дають (деякі з них Я) "товсті люди" (твоя термінологія не моя) КОЖНОГО дня

LEAPINGLIZARDS Повідомлень: 938
27.04.08 8:48 А

Ні - я погоджуюся з Twanaw3. Ми просто повинні вчитися на хороших порадах і не відволікатися на інші речі.

GOIN2LOSE2 Повідомлень: 1607
27.04.08 8:32 А

Ні, те, що у них надмірна вага, не означає, що вони не знають, про що говорять. Це просто означає, що вони не виконують власні поради з будь-якої причини.

Іскрові бали JENNA3: (0)
Фітнес-хвилини: (59 865)
Повідомлень: 2708
26.04.08 11:54 С

Не образився, ні. Коли я вперше почав худнути, у мене було понад 100 кг надмірної ваги. За шість місяців я схудла на 50 кг, але це все одно залишало мене ожирінням. Я міг би дати дуже дієву пораду, але деякі люди, які мене не знали, могли подумати: "що ця товста курча знає про схуднення?"

Що мене ображає, це мої друзі, які хочуть, щоб я вийшов і повечеряв з ними в якомусь справді жирному ресторані і благав мене протягом 15 хвилин замовити десерт після того, як я з’їв свій салат з курки на грилі. Мене турбує не те, що зазначена подруга важить 250 кг, це, здається, вона хоче, щоб МИ набирала вагу разом із нею, щоб їй стало краще.

Іскрові бали KIMUSH23: (0)
Фітнес-хвилини: (68 082)
Повідомлень: 16142
26.04.08 11:12 С

Я не думаю, що я б образився, оскільки світ складається з такої кількості різних типів і видів людей. незалежно від того, худі вони, товсті, чорні, білі, старі, молоді, багаті чи бідні.

Кім

DTRMNEDME Повідомлень: 9 376
26.04.08 9:45 С

Іноді ми можемо запропонувати поради і справді знати, про що йде мова. Я можу і роблю, але застосувати це до себе набагато складніше. Я можу сказати вам, скільки калорій в більшості всього, і я можу сказати вам, скільки фруктів та овочів нам слід їсти і яке м'ясо нам їсти, але застосовувати його до мене - це зовсім інша історія, щоб я не образився зовсім більшою людиною, що дає мені поради. Вони намагаються мені допомогти, і я повинен це цінувати.

MARYLOUK Повідомлень: 5930
26.04.08 9:45 С

Тоді, напевно, вас більше ображає її вибір лікування, аніж вага. Якби вона була товстою, пропонуючи поради щодо дієти та фізичних вправ, ви б, мабуть, не пішли.

Сподіваюся, ви знайдете лікаря, який за своєю філософією погоджується з вашою власною.

WEISSER4 Повідомлень: 458
26.04.08 9:37 С

Моя думка полягала в тому, що вона запропонувала мені ліки та хірургічні втручання, які вона б не зробила для себе. Якби вона запропонувала дієту та фізичні вправи, я б, напевно, не перейшов би на інший.

MARYLOUK Повідомлень: 5930
26.04.08 9:37 С

Одна справа - знати, що працює під час досліджень, а інша - застосовувати це на практиці.

Я не бачу проблеми з тим, щоб жирний дієтолог давав поради. Бути худим для деяких людей насправді не важливо. А може, дієтолог ПОХУДАЄ. Або здобуття. Або має стан щитовидної залози.

Чи не образило б вас отримання поради щодо вегетаріанства від всеїдного? Можливо, ні. Пам’ятайте, що ви хочете схуднути, а не хороший лікар.

ps, скільки разів люди з цих тем «ображаються» худими людьми, які дають або шукають поради щодо схуднення?

URBANK9 Повідомлень: 895
26.04.08 9:28 С

Я б не образився. Вони можуть знати, про що говорять, але не застосовувати це до власного способу життя, або, можливо, вони багато схудли самі, але все ще мають зайву вагу, або перебувають у процесі, або худнуть, або не зацікавлені в худнуть самі.
Я маю на увазі, хтось може знати, як щось робити, але просто не робити цього сам. Я знаю, як готувати, але я часто їжу заздалегідь упаковані вечері, оскільки це швидше і легше, і я просто не завжди хочу готувати. але те, що я цього не роблю постійно, не означає, що я не є досвідченим.

ANARIE Повідомлень: 13246
26.04.08 9:13 С

Ця нитка змушує мене думати про той старий вираз: "Хто може, те роби. Той, хто не може, навчай". Я був вчителем, і правда полягає в тому, що коли я почав викладати, я не був досконалим у володінні тим, що викладав. Я навчився робити це * завдяки * навчанню. (Потім, коли я справді добре впорався з цим, я зробив те, що в підсумку роблять більшість компетентних вчителів - я кинув).

Моя думка (а у мене є така!) Полягає в тому, що ми, люди, зазвичай знаємо * що * робити задовго до того, як ми зможемо це зробити, і один із способів переходу від знання до виконання - це спроба поділитися цими знаннями з іншими. Я думаю, що поради товстого лікаря, мабуть, досить високі щодо континууму дійсного. Я б, безумовно, цінував поради товстого лікаря більше, ніж поради, скажімо, особистого тренера, який ніколи не був товстим. Лікар має знання книги, принаймні, навіть якщо у нього немає особистої історії успіху. У худого лікаря, що не є лікарем, немає жодної з цих речей. Звичайно, ідеальним був би лікар, який змусив би себе схуднути і не допустив цього, - але людей навколо небагато!

І я віддаю повагу будь-якому лікарю, який взагалі звертається до цієї теми з пацієнтами із зайвою вагою. Більшість лікарів ніколи не підвищують вагу, навіть у пацієнтів, ожиріння яких просто вбиває їх. Вони надто бояться образити пацієнта. І хоча більшість з нас сказали б, що нам не потрібен лікар, який сказав би нам, що ми товсті, коли вони вивчають ці речі, виявляється, що люди в рази частіше роблять щось щодо своєї ваги, якщо лікар скаже їм, що це проблема здоров’я. Думаю, якщо ваш лікар * не * скаже вам схуднути, ви можете сказати собі: «Ну, мабуть, я насправді не ТАКИЙ жирний, бо лікар нічого не сказав».

Отже, так, я б порадив товстого лікаря. Можливо, я б навіть викликав його/її на конкурс "Найбільший невдаха"! "Якщо я втратив вагу до наступної перевірки, а ви - ні, ви їсте мою доплату!"

Відредаговано: ANARIE за: 26.04.2008 (21:13)

WEISSER4 Повідомлень: 458
26.04.08 8:47 С

Не обов'язково ображаючись, але важко серйозно сприймати свого лікаря про переваги втрати ваги, коли вона сама близько 300 кг. Коли вона запропонувала мені операцію або таблетки як першу лінію захисту для моєї втрати ваги, пов’язаної з ІЧ? СПКЯ, я змінив документи.

Іскрові бали JOMARRA: (0)
Фітнес-хвилини: (630)
Повідомлень: 210
26.04.08 8:46 С

Ні, я б НЕ образився. Я майже впевнений, що Док знав би, про що вони говорять. Знати і робити - це дві різні речі. Я впевнений, що більшість із нас на цьому веб-сайті може знати щось чи одне про втрату ваги, але нам все одно потрібна невелика допомога. Крім того, є багато причин, чому люди набирають вагу. У деяких людей можуть бути проблеми зі щитовидною залозою, або їм можуть приймати прописані стероїди або інші ліки, що викликають збільшення ваги. У них може бути захворювання/стан, через яке вони набирають вагу. Іноді найкраща порада, яку ви можете отримати, - від когось, хто намагався і зіпсував. Вони можуть сказати вам, чого НЕ робити.

Іскрові бали REBCCA: (538 302)
Фітнес-хвилини: (264782)
Постів: 24 270
26.04.08 8:32 С

Коли товста людина дає мені рекомендації щодо схуднення, я не ображаюся. Я можу дивуватися цій логіці, але не ображаюся.

AMARANTHA Повідомлень: 7053
26.04.08 8:08 С

Сам по собі це мене не образило б, але якби я був на ринку консультацій щодо схуднення, чого я не маю, оскільки я досить добре обійшов цю тему (раніше важив набагато більше, вже знаю, що робити), це, безумовно, було б якось неприємно для мене особисто, коли б я знав, що мій гуру для схуднення мав надмірну вагу, але це не було б питанням образи.

NAUSIKAA Повідомлень: 4848
26.04.08 7:40 С

Я місяцями ходив до дієтолога з надмірною вагою. Спочатку я думав, що дивно, що хтось із усіма знаннями та досвідом здорового харчування матиме зайву вагу. Але я цього вже навіть не бачу. Вона дуже хороший дієтолог, і я вважаю, що наші зустрічі дуже спонукають до роздумів. Я також зрозумів, що люди мають надлишкову вагу з різних причин. Це не змушує мене менше їй довіряти чи менше цінувати її думки (хоча ми багато в чому не погоджуємось). Я ні в якому разі не ображаюся.

KNDJP21 Повідомлень: 417
26.04.08 7:18 С

Це змушує мене бити, коли мій лікар дає мені рекомендації щодо харчування. Здебільшого тому, що він не знає, про що говорить, але вважає, що знає. І якщо він дотепер не знає, що я знаю, що їсти і як схуднути (це мотивація та послідовність, яких мені часом не вистачає), то він просто німий. Так що ні - я не ображаюсь, просто дуже дратуюся. Чи це враховується? Лол.

SparkPoints ROCKSTARGIRL: (0)
Фітнес-хвилини: (15 982)
Постів: 4981
26.04.08 7:16 С

Ні, бо вони, мабуть, отримали хорошу пораду від худої людини;)

MANDIETERRIER1 Повідомлень: 18,154
26.04.08 7:07 С

Незважаючи на те, що у когось надмірна вага, можливо, він намагається схуднути сам. Можливо, вони навіть дуже сильно схудли. Я розглядаю всі поради як іншу точку зору.

QUINNMAN Повідомлень: 2375
26.04.08 7:00 С

Мммм. Я страждаю ожирінням і даю поради. сподіваюся, ніхто не образився, ха-ха. Ліззі