На стежці Марко Поло - Нарин та Таш Рабат

22 червня 2008 р

Домашня солодка юрта!

нарин

Кім, Шон і я відпочиваємо в юрті

У юрті є навіть магазин. - приємні аксесуари!

Показати всі 15 фото

Притулившись на ніч

Караван-сарай Таш Рабат

Зустріч із Doug & Amber у їхніх нових повстяних капелюхах!

Хаміша, використовуючи місцеві зручності

Крем-чаї в киргизькому стилі в сім'ї в Куртці

Найгірший кошмар Хайді - вершки і згіркле масло!

Тусуватися з місцевими п’яницями в Куртці

Місцеві чоловіки у своїх традиційних капелюхах

У вівторок Хеміш, Кім і ми вирушили на західну автостанцію, щоб зловити спільне таксі до Нарина. Попереднього дня ми забронювали 6-денну подорож через CBT - Туризм, заснований на громаді. По суті це означало, що ми залишимось у місцевих сім'ях на наступний тиждень.

Спільне таксі тут дійсно досить хороше. Вони їдуть, коли заповнюються пасажирами, і нам їхати до Нарина - приблизно за 5 годин їзди - коштувало 11 доларів.

Сам Нарин - досить не описане місто, в якому не так багато людей, що незвично, враховуючи те, що воно, мабуть, має населення 50 000. Ми мали швидкий ланч-ланч тут, перш ніж спіймати наш трансфер до Таш Рабата на ніч.

Проїзд до Таш Рабата був справді приголомшливим. Ми під'їхали долиною із засніженими вершинами гірського масиву Ат-Баші з одного боку та дуже сухими піщаними пагорбами з іншого. Це також основний шлях до Китаю через перевал Торугарт, який ми спочатку мали робити з вантажівкою.

Таш Рабат знаходиться в прихованій долині в гірському хребті, і він покритий зеленими пасовищами і гладкими скелями - прекрасно. По суті, це укріплений караван-сарай, який нібито датується 10-м та 15-м століттями і частково занурений у схил пагорба. Марко Поло також нібито залишався тут у своїх подорожах. У долині поруч з караван-сараєм встановлено кілька юрт - одна з яких мала бути нашим домом на ніч.

Коли ми вийшли з машини, наш господар Мама прийшов і зустрів нас і показав нашій юрті на вечір. Юрти - це, в основному, круглі намети, виготовлені з вовняного повсті, які є традиційними в цій частині світу. Вони в основному встановлені на траві, а повстяні килимки з кольоровими панелями з аплікацією у яскравих кольорах (так звані ширдаки) покривають землю та роблять підлогу. Це все дуже затишно - тим більше, що в нашому був пузатий піч!

Поблукавши, фотографуючи на останньому сонці, і наздогнавши Дуга та Ембер, які вже були там, нас покликала Мама на вечерю. Вона приготувала нам фантастичний свіжий хліб з великою кількістю мисок домашнього варення на столі, а також свіжих вершків та масла. Киргизькі сім'ї влаштовують свої юрти в літні місяці, коли трава з'являється під снігом, щоб годувати своїх тварин. Це означало, що Мама щоранку виїжджала на доїння корів та готувала свіжі молочні продукти (на велику гидоту Хайді)! Ми також отримали величезні миски супу та плов.

На цьому етапі було дуже холодно і темно (ну, ми знову в горах), тому єдине, що потрібно було зробити, це лягти спати. Мама розклала наші ліжка у юрті на вечір з великою кількістю товстих ковдр та матраців (в основному товстих ковдр). Вона також зайшла з баранчиком (який слідкує за нею всюди) і запалила для нас вогонь - дуже затишно ! Я думаю, що ми всі спали до 21:30 тієї ночі!

Ми прокинулись досить рано, як тварини видавали багато шуму, тому встали, щоб спостерігати, як сонце піднімається над пагорбами та караван-сараєм - дуже фотогенічно, тому, звичайно, ми зробили навантаження знімків. На зворотному шляху з пагорба нам довелося перетнути потік, який Шон встиг зробити одним величезним стрибком, але який я встиг впасти, в який Шон вважав веселим.

Ми також мали побачити багато бабак на пагорбах у цій області. Вони схожі на товстих рудих цуценят, і вони живуть у ямах на схилі пагорба. Місцеві жителі насправді їх їдять в осінні місяці, коли вони досягають найвищого рівня - я думаю, вони, мабуть, були б досить смачними!

Після іншого сніданку, навантаженого кремом, ми відправляємось заглядати всередину караван-сараю, який був лабіринтом покритих кімнат і коридорів і навіть мав велику мечеть. Однак для нас найбільше вражало саме зовні.

Ми попрощалися з Мамою та її родиною та повернулись до Нарина на швидкий обід в місцевому кафе перед тим, як вирушити далі по долині до Куртки. Тут ми мали зупинитися в місцевій сім’ї.

Незважаючи на те, що щойно пообідали, коли ми приїхали, нам сказали сісти і вийшли миски з вершками, варенням і хлібом - а також деяким досить прогорклим маслом і повсюдним чаєм. Ми докладали максимум зусиль, щоб з’їсти якомога більше, щоб виявитись ввічливим, перш ніж вирушити на прогулянку селом, щоб спалити трохи калорій.

На нашому шляху ми побачили групу місцевих чоловіків на узбіччі дороги - в основному сидячи в канаві. Вони всі пили горілку і негайно запросили нас приєднатися до них. Нам знадобилося п’ять хвилин, щоб зрозуміти, що всі вони були повністю заштукатурені. Поцілувавши нас із Кімом кілька разів і взявши нас для фото, ми поспішно пішли - не раніше, ніж Шон випив багато їх горілки!

Потім ми продовжили прогулянку до місцевого кладовища, яке мало кілька величезних мавзолеїв - дуже мальовничих, особливо на тлі гір.

Тоді це було назад до проживання у сім'ї для ще більше plov, вершків, хліба та chai.