Гора Уїтні Дейхайк: 10 000 калорій

Конфіденційність та файли cookie

Цей сайт використовує файли cookie. Продовжуючи, ви погоджуєтесь на їх використання. Дізнайтеся більше, зокрема, як керувати файлами cookie.

дейхайк

Ми з братом їздили на гору Уїтні минулих вихідних. Це був наш перший раз на горі, і це перевершило очікування. Надзвичайний пробіг та підвищення висоти окупаються дивовижними краєвидами та волосистою стежкою на 14000 футів.

Деталі стежки

Пробіг: 21 миля
Підвищення/втрата висоти: 6500 футів
Пішохідні дні: 24.06.12
Розташування Trailhead
Привітні для собак: Частково (собаки можуть підніматися на Трейл Крест)
Червона стрічка: всі туристи повинні мати дозвіл на зону Уїтні від Inyo NF, якщо вони проходять повз озеро Самотня Пайн.

Звіт про поїздку

В неділю вранці 3 ранку, і ми з братом Дейвом прибуваємо на стежку порталу Уїтні, яка збирається взяти на себе найбільший денний похід у нашому житті. Оскільки наші друзі та сім'я комфортно сплять біля рівня моря, ми збираємо своє спорядження під освітленням фар на висоті 9000 футів після ночі мінімального сну. Чому ми повинні робити це собі? А ще краще, чому тисячі людей щороку беруть участь у лотереї за можливість завдати собі такого виду фізичної скорботи?

Відповідь проста. Гора Уїтні - найвища точка континентальної частини США, і вона стала обрядом для багатьох туристів. Пік піднімається над вже значним гребнем Сьєрри на вражаючих 14505 футів, і він має шлях аж до вершини. Від порталу Уітні стежка піднімається на 11 миль, а висота підйому закінчується приблизно 6500 футів. Більшість людей обирають табір десь уздовж стежки, щоб розбити похід на більш керовані шматки, одночасно даючи собі можливість акліматизуватися на великій висоті.

Другий момент дуже важливо підкреслити. На вершині гори Уітні в повітрі є лише близько 60 відсотків кисню, який ви знайдете на рівні моря. Це означає, що чим вище ви піднімаєтесь в похід, тим складнішим стає кожен крок. Що ще важливіше, верхні ділянки походу досить високі, щоб висотна хвороба, інакше відома як гостра гірська хвороба (AMS), могла з’явитися для людей, які не мають належної кліматичної ситуації. Тяжкість ВМС сильно варіюється від легкого головного болю або кашлю до більш серйозних симптомів, які в підсумку можуть стати небезпечними для життя. Що й казати, це дуже важливий фактор, який слід враховувати.

У нашому випадку ми були у районі лише на вихідні, тож мали мінімальну кількість часу, щоб адаптуватися. Ми провели ніч п’ятниці та першу половину суботи близько 10 000 футів у Стародавньому Брітлеконевому лісі поблизу Великої Сосни, а потім суботню ніч провели в Одинокій Сосні лише на 4 000 футів. Мені було комфортно з цим планом, коли я піднімався на гору Шаста і гору Ленглі з меншим часом адаптації, а це обидва важкі гори висотою понад 14000 футів. Виявляється, друга ніч адаптації, мабуть, була б корисною в нашому випадку. Про це далі.

Коли ми вийшли із стежки, я запустив монітор серцевого ритму, щоб відстежувати кількість калорій, які я б спалив протягом дня. Я хотів побачити, чи зможу я підрахувати 10 000 калорій, і це здавалося ідеальним місцем для спробу. Ми піднялися на порожній слід, оповитий чорною смолою, і лише наші фари вели дорогу. Зараз 3:15 ранку, а мені ще 10 000 калорій.

Ми швидко обігнали групу мандрівників, а потім стежили за собою. По обидва боки каньйону є майже вертикальні грані, які піднімаються на тисячі футів. Навіть серед ночі на тлі небесного неба можна було побачити чорні обриси хребтів, що здавалися голіафами, що височіли над нами з небес. Увійшовши до цієї величезної пустелі наодинці в темряві, я був сповнений адреналіну та хвилювання. Відчувалося, що ми були в справжній пригоді, яка кидала виклик простому денному походу в гори. Це мав бути досвід, який залишиться з нами на деякий час.

Початкове хвилювання походу, поєднане з прохолодним ранковим повітрям та відносно низьким піднесенням, зробило цю ділянку дуже легкою. Ми підняли гору швидкими темпами, проїжджаючи озеро Самотня Сосна приблизно через годину. Коли ми продовжували підйом над озером, над Білими горами на східному горизонті можна було побачити раннє передсвітальне світло. Кольорова райдужна смуга блискуче контрастувала з майже чорним оточенням на стежці.

Протягом наступної години або близько того ми продовжували похід і насолоджувались пейзажем, оскільки навколишній краєвид повільно виставлявся передсвітлим світлом. М'яке сяйво гір, що поєднувалося з тишею та розмахом ландшафту, створювало дуже мирну атмосферу. Я не мав штатива, але робив усе, щоб вловити момент, враховуючи обставини.

Коли ми піднімалися на гори над Дзеркальним озером, ранкове сяйво почало вражати основні вершини в цій області.

Оскільки ми мали висоту понад 10 000 футів, здавалося, ніби ми самі гріємося на світлі. Буквально кількома тижнями раніше Дейв запитував мене про своєрідне помаранчеве сяйво на горі на одній з моїх фотографій, і тепер він сам переживав це явище цим грандіозним показом.

Коли ніч перетворилася на день, все знову стало нормально, і наш темп сповільнився до більш розумного кліпу. Хоча це було добре, оскільки перенапруження на великій висоті може легко призвести до AMS. Ми намагалися дотримуватися помірного, але навмисного темпу. Над форпостним табором стежка змінюється переважно на граніт, і, отже, вона стає більш кам'янистою та нерівною. У певних точках він вирізаний прямо зі скельних стін.

Наближаючись до слідчого табору, температура почала значно падати. Враховуючи висоту та час доби, очікувалася холодна погода. Однак, це були особливо вітряні вихідні в Сьєррі, і вітри часом поривали до 40 МПГ. Було дуже холодно, коли вітрові сили посилилися, і ми швидко носили більшість принесених шарів.

Відфільтровуючи воду приблизно за півмилі від табору, велика група туристів спустилася повз нас, і після розмови з одним із них ми дізналися, що вони повернули назад в табір через сильний вітер і холодну температуру. Ми відчували себе досить охолодженими, і новини були невтішними. Однак виявилося, що це була найхолодніша частина походу, і ця група, мабуть, була б у порядку, якби вони почали похід годину пізніше, щоб сонце трохи зігріло територію, перш ніж вони пройшли. Коли ми врешті дісталися вершини, вітру взагалі не було.

О 7:15 ми дійшли до табору Trail, і я вже спалив 3500 калорій, що, можливо, не покрило величезної порції піци, яку я з’їв напередодні ввечері. Сам слідчий табір був не таким, як я очікував. По суті, це кам’яне поле поруч з озером, біля основи сумнозвісних 99 вимикачів. Це також прямо на стежці. Забудьте про будь-яке почуття самотності, якщо ви плануєте кемпінг на цій ділянці.

Слідковий табір - останнє постійне джерело води на стежці, тому перед тим, як виїхати, обов’язково наберіть води, щоб дістатися до вершини та назад. Оскільки ми відфільтрували воду безпосередньо перед прибуттям, ми пройшли прямо і почали вирішувати страшні перемикання.

Починаючи з табору Trail та вгору через перемикачі, я почав помічати численні торбинки біля стежки. Оскільки гора Уїтні - область, що активно використовується з обмеженим грунтом, існує правило, згідно з яким усі туристи, які беруть участь у захопленні мішків та вивозять свої відходи, замість того, щоб їх захоронювати, є звичайним етикетом беккантрі. Багато мандрівників вирішують залишити свої сумки для подорожей поруч із стежкою, щоб вони могли або забрати їх у зворотному напрямку, або залишити їх комусь іншому. Я бачив понад десяток таких в різних місцях, і це, безумовно, заплямувало досвід пустелі. Будь ласка, не Джерсі Сьєрра.

Ділянка зворотного шляху траси становить 2,2 милі в довжину, і вона піднімається на 1750 футів до гребіня стежки на 13777 футів. Вигляд, хоч і приємний, насправді ніколи не змінюється. На даний момент «новий гірський запах», мабуть, зник, і ви можете навіть проклинати гору. Це важка ділянка стежки, і ми з Дейвом піднялися на неї методично, не поділившись між собою багатьма словами. Ми були на місії.

Приблизно на півдорозі до кабелів (якщо бути точними 1,4 милі), поруч із трасою є набір кабелів. Ці кабелі в основному налаштовані, оскільки ця ділянка траси часто затримує сніг і влітку, що робить його набагато зрадливішим. Через низький сніговий рік цей розділ для нас вже був зрозумілим. Це надзвичайно незвично для червня, тому майте це на увазі, якщо ви плануєте похід на початку літа. Навіть без снігу, кабелі були добре оцінені мною через крутий гранітний схил зі сторони спуску, що було б дуже поганим місцем для падіння.

Ділянки стежки перетворилися на замерзлі потоки, а поруч із стежкою були маленькі прохолодні замерзлі водоспади. Звичайно, потоки текли кілька годин пізніше у зворотному поході.

Наша старанність окупилася, і ми вийшли на Трейл Крест о 9 ранку. Статичний пейзаж на східній стороні гребеня перетворився на один із найширших поглядів, які я коли-небудь бачив. З цього хребта мандрівникам відкривається вид на більшість забудови національного парку Секвойя. Провівши незліченні години, дивлячись на топографічні карти регіону, було дивно бачити це прямо переді мною одразу. Я почувався піднесеним.

З гребеня стежки стежка опускається на кілька сотень футів, перш ніж піднятися на останні тисячі футів до вершини. Стежка тут висічена через осередину та трохи нестабільна. Є численні ділянки з досить крутими падіннями на західну сторону стежки, і, враховуючи те, що схил спускається на кілька тисяч футів, це відчуває себе трохи нестабільно. Якщо у вас є проблеми з відкритими стежками, ця ділянка може бути проблемою для вас. Хоча ми з Дейвом любили це. Після нудного відрізку перемикань цей драматичний відрізок шляху знову запалив наш ентузіазм і допоміг нам в остаточному поштовху до вершини.

Стежка починає проходити повз Голки Уїтні, а між кожною голкою було вікно, що виходило на Схід до долини Оуенс і нижчих ділянок походу.

Приблизно за милю повз гребінь стежки стежка проходить голки, і оголення здебільшого зникає. Остання ділянка звивається бурхливим схилом таранної кістки і, нарешті, досягає вершини.

Я досяг вершини гори і привітав Дейва, коли він робив останні кроки. У нього почався легкий головний біль і він трохи працював під час останнього відрізку, тому ми вирішили зробити наш візит на саміт коротким.

Ми досягли вершини о 11:05, 7 годин 45 хвилин та 6100 калорій в похід. Після місяців очікування та 11 миль виснажливих пішохідних походів, здавалося фантастичним, нарешті опинитися на вершині гори. Вид з вершини в основному дивиться на Схід на долину Оуен. Відчувається, що звідти видно всю південну половину долини. Сама вершина перекриває велику частину виду, що виглядає на захід, але ви отримуєте безліч такого виду на відрізку між Трейл Крест і вершиною. Ми швидко позували для фотографії, щоб задокументувати наш тріумф, і менш ніж через 15 хвилин ми знову спускалися з гори.

Вид на південь на початку спуску пропонує кілька цікавих перспектив. З одного боку, існує, здається, нескінченна лінія хребтів, спрямованих на пустелю Золотої форелі.

Також є чудовий вид на перемикачі, забезпечуючи кут нахилу безжалісної ділянки стежки.

Весь відрізок до гребня стежки невпинно красивий.

О 13:00 ми повернулися на Trail Crest. Я почувався напрочуд чудово, враховуючи висоту і той факт, що я пройшов майже 15 крутих миль. На жаль, ситуація Дейва погіршилася, і тепер його AMS доставляє йому великий дискомфорт. Я не турбувався про його безпеку, але, пройшовши понад 8 миль, решта походу мала бути довгим гаслом. Дейв робив усе можливе, щоб залишатися бадьорим, але я міг сказати, що він намагався просто зробити це вниз з пагорба. Він зробив кілька довгих перерв на перемикачах, щоб перекомпонувати себе, і я скористався можливістю, щоб захопити пілотів неба, які часто відвідували бік стежки.

На спуск з перемикачів пішло майже 2 години, тобто приблизно стільки ж часу, скільки нам знадобилося для їх підняття - ознака погіршення стану Девіда. Я нічим не міг допомогти його ситуації, окрім як спустити його з гори, тому ми повільно продовжували свій спуск, і я з усіх сил намагався утримати його і його розум від фізичних мук, які він переживав.

Проїжджаючи галявину біля парку Бігхорн, ми отримали останній вид на верхню частину гори. Приємно було бачити цю прекрасну галявину повністю освітленою.

Коли ми дійшли до озера Лоне Пайн, що означало, що нам залишилось 3 милі, Девід миттєво збентежився. Він подумав, що ми вже майже біля машини, і усвідомлення, що нам залишається ще кілька миль, здавалося, на мить спустошило його. Однак я повинен віддати хлопцеві кредит за те, що він тримав голову вгору, рухав ногами та ставив якомога позитивніше.

Залишилося кілька кілометрів, мій пульсометр минув 9999, і я досягнув 10-ти тисяч калорій, залишивши трохи місця. Я вигукнув своє задоволення Дейву, і він усіма силами намагався зробити вигляд, що турбується, працюючи вниз із пагорба.

Ми закінчили останні кілька миль швидкістю равлика. Ділянка стежки, яку ми пройшли в темряві, тепер була осяяна м’яким непрямим світлом. Дейву вдалося зберегти усмішку на обличчі через все це, або, принаймні, більшість з них.

О 18:45 ми нарешті повернулися до машини. Похід тривав 15 з половиною годин, загалом 10755 спалених калорій. Ми плюхнулись на свої місця, розкрили трохи заслуженого пива та обмірковували те, що щойно вийшло. Дейв сказав мені, що він пам'ятав хороші частини походу більше, ніж погані. Для мене пам’ять, яку я збережу, - це провести день у Сьєррі з моїм братом. Саміт став додатковим бонусом.