Церемонія відкриття «Гумберто Леон - це ранчо, тип хлопця»

"Cool Ranch - це одна з речей, де для мене це особливий випадок".

"Церемонія відкриття в кінці дня є якоюсь стороною наших особистих побажань і бажань", - говорить Умберто Леон, який був співзасновником компанії у 2002 році разом із Керол Лім. «Їжа, - додає він, - завжди була майже важливішою». Після того, як допоміг перетворити Церемонію відкриття на, - як сказали наші друзі з «Cut», «притулок для стильних диваків», Леон спробує ще один вигляд: ресторатор. Далі він, його мама Венді та їх сім’я відкриють ресторан у Лос-Анджелесі, Chifa, де подаватимуть страви китайської та перуанської кухонь. "Це відображення того, з чим ми виросли вдома", - пояснює Леон. Протягом останнього тижня він провів кілька днів на Кайманових островах, перш ніж повернутися до Нью-Йорка, де приготував японське каррі та китайський борщ, нагодував свою одержимість рисовим рулетом і відвідав пару фаворитів Park Slope. Про все це читайте у дієті Груб-стріт на цьому тижні.

леона

П’ятниця, 21 лютого
Я був на Кайманових островах. Ми поїхали, бо для дітей були зимові канікули, і я чув про нашого друга Херардо Гонсалеса, який готував їжу в цьому готелі, готелі Палм-Гайтс. Я подумав, що це супер мило. Це також був день народження Керол, і напередодні ввечері Херардо пішов з меню і приготував цю справді особливу їжу.

Я розпочав свій день із Now Foods Fibre з апельсиновим соком. Сніданок був у Тіллі в готелі. У мене був стейк та яйця, місцева солодка картопля, смажені подорожники, салат із капусти та кава з соєвим молоком. Було надзвичайно круто мати можливість поїхати на Кайманові острови та мати можливість випробувати першокласну їжу Нью-Йорка в готелі. Я люблю місцеву кухню, було багато дивовижних місць, які ми знайшли, але зазвичай готельне харчування - це, знаєте, готельне харчування. Там, де я хочу подорожувати і де ми з Керол встановили багато місць для подорожей та списків бажань, і де ми виявили молодих людей, багато чого починається з місця їжі, де є ресторан, що відкриває це ми дуже раді.

Обід також був у Тіллі. У мене була шпроти escovitch і салат «ромен» з крижаною кавою з соєвим молоком. Харчування Херардо там надзвичайно місцеве, якщо говорити про рибу та продукти, але з його дотиком. Ароматизатор - це справді він.

Ми вирушали додому до Нью-Йорка, і в аеропорту я купив бутерброд у метро - тунець, майонез, халапеньо та гірчицю - і Cool Ranch Doritos. У мене були в літаку.

Зазвичай я більше людина з сиром Начо. Cool Ranch - одна з тих речей, де для мене це особливий випадок. Але я великий шанувальник ранчо, можливо, тому, що я з Каліфорнії. Я, безумовно, більше люблю заправку з ранчо з курячими нагетсами, ніж будь-що інше. За винятком того, що якщо я буду в Макдональдсі, я буду їсти кисло-солодкий соус. В іншому випадку я хлопець із ранчо.

Сподіваюся, з цього не виглядає так, ніби я хлопець із метро. Я також піду в хороший ресторан і з'їм дещо вишукану їжу. Але я думаю, що все стосується рівноваги, і я міг би легко сфальсифікувати це і написати кожен першокласний ресторан, відомий людині, але це не так, як ми.

Повернувшись додому в Нью-Йорку, я зробив японську курку-каррі з морквою, картоплею, цибулею, солодкою картоплею та рисом. Я виявив цю дивовижну суміш каррі в Японії, яку я використовував. Очевидно, є китайське каррі, яке набагато більш водянисте, і я б сказав, більше індійське каррі. Найцікавіше в японському каррі - воно має справді щільну текстуру. Я відчуваю, що дорослішаючи, мама завжди трохи скупилася на те, скільки японського каррі вона вклала, бо хотіла, щоб воно було більше китайським. І я вирішив зробити справді більш японським у своєму домі.

Розбивання м’яса - одне з перших, що я намагаюся зробити. Курка трохи швидша, але я буду робити це і з яловичиною, де я майже набагато тушкуватиму м’ясо набагато довше. Тоді я люблю кидати солодку картоплю, тому що, думаю, це додає їй приємної солодкості, яка відрізняється від тієї, яку ти зазвичай отримуєш. Іноді, оскільки я шанувальник гороху, мені теж подобається кидати горох. Я люблю макарони та горох - я також готую справді випадкову страву, якій мама навчила мене як 8-річного готування їжі для себе. Ми б взяли банку кукурудзи з вершками, трохи фаршу з яловичини, кинули горох і кинули його над рисом. Це був би справді якийсь легкий, швидкий крем з кукурудзи над рисовою стравою.

У дитинстві я багато готував для себе. На той час, коли мені було 8 років, мої сестри були підлітками, і мама завжди залишала всі інгредієнти, щоб я готувала їх. Вона працювала в їдальні, вона зателефонувала мені і сказала: "зроби це, зроби це, зроби це зараз". Мабуть, до восьми, я готував сам.

На початку це не було романом, як те, як діти кажуть: "О, я хочу готувати". Це було більше схоже на кулінару для родини, на кулінарію для своїх сестер, коли вони повернуться додому. Це було більше схоже на рутину. Але мені це дуже сподобалось, бо я навчився робити це по-своєму. Я, як не дивно, все ще користуюся цими рецептами. Зараз у мене є діти, тому я використовую рецепти для них. Більш природним чином.

Субота, 22 лютого
Я пив перуанську каву вдома з вівсяним молоком.

На пізній сніданок ми поїхали до Бриколажу. Це дуже близько до мого місця. Для мого району Парк Схил ви отримуєте хорошу експериментальну їжу.

Сніданок Bricolage, скажу, у ньому є щось чарівне. У мене був фо-бо, з яловичої грудинкою; французький круасан тост зі згущеним молоком; та в’єтнамська крижана кава. Взяти круасан і підсмажити французький? А зверху покласти згущене молоко? Це свого роду наступний рівень для французьких тостів.

Крім того, вони не роблять фотографії вечорами. Бранч - це єдиний раз, коли вони готують його. Я одержимий супами з локшиною на сніданок. Я думаю, це якось, номер один, якщо ти в родині іммігрантів з Китаю - можливо, це лише мій досвід - те, що ти їси на сніданок, - це в основному те, що ти вечеряв.

Мама робила це, де готувала суп, потім вночі кипіла і залишала на плиті з кришкою зверху. Це буде сидіти принаймні день. У Китаї у них не було холодильників, і саме таким чином ви, природно, утримали суп від псування. Ви можете отримати його наступного ранку. Це щось на зразок супу, який просто продовжується. Я точно дотримувався цієї традиції. Мої діти обожнюють суп вранці, і я нещодавно знайшов місце, де подають страви о сьомій ранку в Сансет-Парку. Що, звичайно, для мене та моїх ботанічних азіатських друзів - я мусив дати їм ці соковиті плітки, вони казали: "дайте мені місце зараз".

На вечерю ми отримали курку Ванга. Що, на мою думку, є найпотаємнішою таємницею, відомою людині, бо це має бути як суперник Кентуккі смаженої курки. Це так добре. Це якась нісенітниця, це якось для всіх. Ми отримали азіатську смажену курку із солодким соусом, мак та сир, салат з капусти та кимчі. Курка наче південний, але з азіатським чуттям. Вона не намагається бути такою, якою є корейська версія. Це насправді просто меню KFC, але з азіатськими смаками.

Неділя, 23 лютого
Я зустрів друзів у Ping’s у Чайнатауні за незначну суму. Це одне з моїх місцевих місць там, де є наші офіси. Я відчуваю, що з неяскравою сумою ви поїдете в місце тут, в Чайнатауні, і там багато основних продуктів. Що ви намагаєтесь шукати, це місця, де можна зробити щось дещо особливе. Як у Jing Fong буде їх станція для тушонки з ріпи та всього іншого, що є збоку, що приємно. Там трохи хаотично, тому я не дуже люблю заходити туди.

У Ping’s я думаю, що скоби хороші. Хар-хау, шуй-май, рис. Тоді ви також можете отримати свіжий рибний конге, який виходить спільною порцією, це дивовижно, і локшину з соєвим соусом збоку.

Ми отримали багато. Хар-хау, сіу-маї, паровий рисовий рулет з валиком (мій улюблений вид рисового рулету), ананасова булочка зі свининою із барбекю, липкий рис у листі лотоса, торт з ріпи, смажений вареник з таро, пельмені з креветок та цибулі, арахісове мочі чорний кунжут, пудинг з манго та свіжий тофу з імбирним супом патоки. Я думаю, що вони готові пройти зайву милю, і у них є якась особлива неякісна сума. Подібно ананасовій булочці зі свининою з барбекю всередині не характерно. У місцях, як правило, є ананасова булочка або свиняча булочка для барбекю, це поєднання двох.

Повернувшись додому, я зробив корейські ребра гальбі з рисом, огірком, солодкою картоплею та китайським борщовим супом. Суп походить з цього гонконгського кафе типу кухні. Тому що ви можете отримати запечену свинячу відбивну над смаженим рисом, а над свининою - це сир, і є томатний соус, який справді рідкісний - я якось називаю це китайською лазаньєю, хоча макаронних виробів - і збоку ви отримуєте китайський борщ . Яка зроблена не з буряка. Ми робимо це з бичачого хвоста в домашніх умовах, тоді у вас є селера, капуста, помідори, морква, цибуля та часник. Ви зварите все це, і це стане тим, що люди в Гонконгу називають китайським борщовим супом. Це точно не класична китайська. Це своє.

Для гальбі я покликав своїх двох корейських друзів. Керол - одна з них. Вона дала мені свою пропозицію щодо того, що мені робити, а потім я запитала чоловіка мого іншого друга, Дана, і він дав мені свій рецепт. «Адже я знаю, що корейці люблять говорити, що у вашому маринаді кальбі завжди є секретний інгредієнт. Керол була азіатською грушею, що не є такою таємницею, це свого роду відомий предмет. Вона сказала мені, що я можу зробити маринад за годину, а Ден сказав, що мій маринад повинен бути на ніч. Тож я був схожий на те, що повинен робити щось середнє.

Я думаю, можливо, у груші є якийсь засіб, завдяки якому вона швидше виліковується або робить її швидше м’якою. Тому я якось отримав від них рецепти, і вони схожі на те, що ви можете покласти туди колу, щоб справді розбити м’ясо. Це один секретний інгредієнт. Ананасовий сік може стати ще одним секретним інгредієнтом, оскільки він має багато кислотності, але майже занадто багато, тому він корисний для швидкого лікування. У мене було вісім чи дев’ять годин, тож я мав час. Я пропустив колу, я просто став класичним, і замість цукру використовував мед.

Вночі я поїхав до Тан Хотпот з родиною та друзями. Я готую гарячий горщик вдома, тому, якщо я буду мати гарячий казан з нормкор, я його з’їм. Якщо я збираюся вийти і з’їсти це, я хочу щось, чого не можу зробити вдома. Я відвідаю кілька місць з гарячим горщиком у Флашингу, іноді мені подобається гарячий горщик New World Mall, де вони начебто попередньо змішують його для вас. Це залежить від мого настрою. У кожній азіатській культурі є гарячий горщик.

У Tang вони роблять нарізки м'яса, які є надзвичайно особливими, вони роблять кілька запасів, які ви можете отримати, мені подобається, що вони роблять один горщик для двох людей, що не так часто. Зазвичай у вас є великий горщик, яким усі можуть поділитися. Але я відчуваю, що коли ви їсте на вулиці, особливо в Нью-Йорку, у вас є друзі, котрі всі мають свої дієтичні обмеження. Якщо ви з групою людей, це гарне місце для поїздки. Якщо ви вегетаріанець або їсте лише морепродукти, ви можете займатися своїми справами і не відчувати, що вас не вітають.

Понеділок, 24 лютого
Я встаю о 7 ранку, тож зроблю каву вранці вдома. На той час, коли я вже на роботі, я вже вдруге, тож я його заміню і вип’ю чаю. На сніданок я поїхав до хлібозаводу New Cameron. Це прямо на вулиці. Це якийсь класичний сніданок для мене.

У них є яєчні пироги, у них є класичні булочки, які є в кожній пекарні, але у них також є ця тепла секція з цією маленькою бабусею. У них є такі рисові рулети, які попередньо прокатуються, майже як захоплюй і дивись, які дивовижні, дивовижні. Нічого подібного до тих, що мають валики, з дрібною сумою або смажену свинину. Це власний смак, надзвичайно солоний, у ньому фарш та цибуля-шалот. Ви можете придбати скільки завгодно. Я отримаю два таких булочки, один, якщо я хочу їсти легше, то молочний чай без цукру.

На обід у мене було більше рисових булочок. Я, очевидно, фанатик рисових рулетів на пару. Я пішов до Інь Джи Чанг Фен. Мені було справді цікаво про це місце, бо воно виходило за двері. Якийсь час це було божевільним.

Рисові рулети набагато витриваліші, ніж паровий рисовий рулет Джо. Це місце з Гуанчжоу, тож воно з іншого регіону, і в ньому набагато більше речей, тому це як правильна їжа. Це ідеальний спосіб вживання рису, тому що ви не дуже захоплюєтесь цим, вони просто розтирають його у вигляді порошку.

Я також замовив конджі. Тут добре. Congee для мене - ідеальна пізня ніч, після того, як ви вийшли і посварилися, я люблю їхати до Великого Нью-Йоркського локшинного міста і там теж його проводити. Їх це не суєта, просто дуже хороша, витривала чарівниця. У Інь Джи Чанг Фен поруч зі мною була дама, яка їла тости зі згущеним молоком - ви зрозумієте, що я одержимий згущеним молоком. Я думаю, це тому, що коли ти даєш це дитиною, ти стаєш залежним від нього. Чого не любити згущене молоко?