Запитайте MetaFilter

Моя типова програма тренувань складається з 30 хвилин кардіо занять сім днів на тиждень, підняття тягарів три рази на тиждень, сауни три рази на тиждень і плавання раз на тиждень. Кардіотренування становить 30 хвилин, переходячи з 3% до 15%. 3,0 - 4,0 на швидкості. Підняття тягарів здійснюється на обладнанні cybex з 12 повтореннями при максимальній вазі, яку я можу підняти з великим горінням на 12-й повторенні. Сауна в сухій сауні 170 - 200 градусів на 20 хвилин. Плавання 1/2 милі та спринт у басейні одну ніч на тиждень.

лише

Що я помітив за останні чотири місяці, так це те, що я не втрачаю ваги протягом трьох тижнів, коли я займаюся. Я роблю перерву на тиждень, щоб тіло зажило, і лише на цьому тижні я худну. З 6 вересня я схудла на 90 кілограмів, і мені ще потрібно втратити.

У моєму раціоні є низький вміст вуглеводів і не надмірна кількість калорій. Я з'їдаю менше 20 вуглеводів на день, і я не так часто вступаю в кетоз. Можливо, один-два рази на місяць, незалежно від того, займаюся я чи ні.

Моє споживання води надзвичайне.

Я обговорював це зі своїм лікарем, і він не міг пояснити. Він поклав мені невеликий діуретик (12,5 мг гідрохлоротіазиду один раз на день), щоб переконатись, що я не затримую воду.

Отже, я сподіваюся, що хтось тут може пояснити це, сказати мені, що вони переживають те саме, або вказати мені у правильному напрямку.

Дика здогадка: під час фізичних вправ ви п’єте набагато більше, мабуть, більше, ніж потрібно. Вага, яку ви втрачаєте протягом вихідного тижня, - це просто вага води. Більшість людей, в тому числі і я, не так сильно відстежують споживання води, і зазвичай надмірно роблять це під час тренувань, оскільки це більш безпечний варіант.

Чи маєте ви жирові відкладення? Хоча вони не надто точні, вони можуть допомогти вам відстежувати, що насправді відбувається.
опубліковано chairface о 19:58 21 травня 2007 р

Стілець. якби я лише втрачаю вагу води, я міг би подумати, що вона повернеться, коли я знову почну займатися. Це не так.

Немає накипу жиру в організмі. Як вони працюють?

Піп так, я відстежую все, що я їжу, за допомогою програмного забезпечення Nutribase. Мої значущі вуглеводи походять від Броколі та цвітної капусти. Все інше на основі білка/жиру. Моя робота з кров’ю є чистою і набагато кращою, ніж була раніше.
опубліковано zymgery о 20:04 21 травня 2007 р

Немає накипу жиру в організмі. Як вони працюють?

Чотири металеві пластини на вазі, дві на кожну ногу. Ви вводите свій зріст, вік та стать, вага додає вагу до цього набору даних та вимірює електричний опір між вашими ногами. М’язи та жир мають різну стійкість.
Ваги дають жир%, а вміст води%

(Використовуються чотири пластини, щоб опір у точці контакту можна було відняти з показань)

Існують також портативні версії, в основному це просто означає, що вам доведеться вручну вводити свою вагу, і зчитуються ваші руки та тулуб, а не ваші ноги та тулуб.
опублікував -harlequin- о 20:22 21 травня 2007 р

Чи створюєте ви сторонні м’язи, які тіло відкидає, коли вважає, що йому це не потрібно?

Так. Тіло любить позбуватися зайвих м’язів. Дороге в догляді і не дуже енергетично щільне в порівнянні з жиром. Отже, якщо тіло не вважає, що йому абсолютно потрібні м’язи, воно його скине, саме тому низькокалорійні дієти без фізичних вправ, як правило, залишають дієту все ще в’ялою і зі значно зниженим метаболізмом.
Однак ви піднімаєте розумну кількість і їсте багато білка, тому сумнівно, що ви втрачаєте багато м’язової маси. Моє єдине припущення щодо цього коливання ваги - це м’язи, що вивільняють накопичений глікоген, що також спричиняє різку втрату води разом з ним. Коли ви інтенсивно тренуєтеся, ваші м’язи затримують багато глікогену та води. Я знаю, що можу втратити кілька кілограмів, просто не працюючи тиждень завдяки втраті глікогену та води.
Ви впевнені, що * лише * худнете протягом цього вихідного тижня, або втрата ваги набагато драматичніша? Чи повертаєш ти якусь вагу, коли повертаєшся до вправ? Чи їсте ви по-різному на вихідний?
опублікував ch1x0r о 20:23 21 травня 2007 р

Коли я вправляюся, я не втрачаю вагу, оскільки моє тіло нарощує більше м’язів (і втрачає трохи жиру). Коли я роблю перерву, я все одно втрачаю жир, але нарощувати м’язи не потрібно, тому ваги показують відносну мінусову різницю.

Коли я знову починаю вправи, я можу працювати краще, завдяки новим м’язам.

Якщо я вправляюся ідентично, тобто не натискаю себе трохи більше, я також худну, мабуть, оскільки йому не потрібно нарощувати більше м’язів.

Але це було лише моє здогадування . жодного професійного досвіду.
опублікував lundman о 20:23 21 травня 2007 р

Декатектинг: Чому я займаюся 7 разів на тиждень? Ну, я все одно маю більше ваги, щоб втратити, і я закинув себе думкою, якщо я не працюю щодня, коли я розхитуюсь. Кардіо - це єдина порція, яку я роблю щодня. Мій пульс досягає піку в 150 е.

-арлекін-: дякую за пояснення. Я подивлюсь, чи зможу я зачепити ці вихідні.

ch1x0r: Захоплююче. Я ніколи не розглядав каркас м’яза з глікогеном. Протягом тижнів, коли я вправляюся, він буде падати і підніматися, але різниця ніколи не перевищує фунт. На вихідному тижні я втрачаю щонайменше 8 кілограмів, а зазвичай 10. Моя дієта залишається незмінною незалежно від того, це тиждень фізичних вправ чи ні.

Лундман: Цікаво. Це відповідає тому, про що я думав. Знову ж таки, я не лікар. Моя логіка говорить, що набрана м’язова маса сигналізує моєму тілу про збереження запасу енергії, готового до використання. Коли я знімаю цей тиждень, моє тіло розуміє, що йому це не потрібно, і линяє. У цьому суть мого запитання. що відбувається, щоб це спричинити. Приємно чути, що ви бачили щось подібне.
опубліковано zymgery о 20:41 21 травня 2007 р

Я беру тиждень перерви, щоб дозволити своє тіло заживає, і лише за цей тиждень я худну.

Я думаю, що зцілення - це головне, зимургія.

Коли люди вправляються так сильно, як ви, вони насправді викликають запалення м’язової тканини. При запаленні з’являється набряк (набряк). Коли ви заживаєте, запалення та наслідки набряку зникають, і ваше тіло виводить зайву рідину, яка становить набряк, а саме воду та кілька продуктів життєдіяльності.

І так ви стільки худнете.
опублікував jamjam о 22:21 21 травня 2007 р

Якщо ви втрачаєте 10 фунтів за тиждень, не встигаючи не жирувати, то втрачаєте, переважно м’язи та воду.
У тиждень фізичних вправ ви нарощуєте м’язи і втрачаєте жир, а у вихідні ти, швидше за все, втрачаєте м’язи разом з великою кількістю води.
Це не лише ваша програма вправ - ваша дієта з низьким вмістом вуглеводів і високим вмістом білка небезпечна і неймовірно шкідлива для вашого організму. Дієти з низьким вмістом вуглеводів призводять до виснаження натрію в організмі, на що організм реагує, проливаючи воду, щоб відновити рівновагу.
На кожен фунт жиру, який ви втрачаєте, ви втрачаєте близько 4 фунтів води, не кажучи вже про м’язи.
Високий вміст білка також змушує виводити кальцій та інші мінерали, які можуть призвести до каменів у нирках та остеоперозу.

Навіть Аткінс рекомендує споживання вуглеводів 20 г протягом 2 тижнів. Якщо ви їсте так мало вуглеводів, тоді ви не отримуєте достатньо фруктів, овочів або клітковини у своєму раціоні.

Звичайно, найгірша частина цих примхливих дієт полягає в тому, що коли ви досягнете своєї цільової ваги, ви повернетесь до «звичних» харчових звичок, і більшість людей повернуть втрачену вагу.

Ви згадали про тренування і про те, скільки вуглеводів ви їсте, але те, що ви не згадуєте, це споживання калорій. Це * найважливіша частина втрати ваги. Спалюйте більше калорій, ніж споживаєте - це єдиний шлях до успішної втрати жиру. Робити настільки повільно дієту з контролем калорій, якої ви можете дотримуватися (назавжди), є єдиним постійним способом схуднення. З низьким вмістом вуглеводів/високим вмістом білка не є програмою стійкого харчування.

На сьогоднішній день ви втрачаєте вагу в середньому 3 фунти на тиждень, тому, щоб підтримувати цей рівень схуднення здоровим і стійким способом, і не втрачаючи зайвої води, вам потрібно спалити на 1500 калорій більше, ніж ви споживаєте. Щоб дізнатись, скільки енергії ви спалюєте за день, знайдіть свою базальну швидкість метаболізму

Жінки: BMR = 655 + (4,35 x вага у фунтах) + (4,7 x зріст у дюймах) - (4,7 x вік у роках)
Чоловіки: BMR = 66 + (6,23 x вага у фунтах) + (12,7 x висота в дюймах) - (6,8 x вік у році)

Потім помножте на 1,2 і додайте кількість калорій, спалених під час фізичних вправ на день. (Якщо у вас надмірна вага, то ваш лічильник калорій на вашому апараті excerise, швидше за все, буде точним, в Інтернеті є безліч калькуляторів, які дадуть вам інформацію на основі віку, ваги та зросту)

Ніколи не зменшуйте споживання калорій нижче 10 калорій на фунт ідеальної ваги. напр. Якщо ваша ідеальна вага становить 150 фунтів, тоді мінімальне споживання калорій має становити 1500 калорій на день.
опублікував missmagenta о 01:46 22 травня 2007 р. [1 улюблений]

Коли ваші м’язи заживають, ваше тіло має щось спалити, щоб це зробити. Звичайно, при достатньо низькій кількості надходить калорій, для цього потрібно спалювати жир.

Якщо ви не відпочиваєте, ваші м’язи не заживають повністю. Коли ви відпочиваєте кожні кілька тижнів, це нарешті має такий шанс, і ви бачите деяку втрату ваги разом з водою.

Чесно кажучи, ти, мабуть витрачаючи багато спалювання жиру, яке ви могли б отримати від тренувань. Було б набагато оптимальніше тренуватися лише три з чотирьох днів на тиждень. Це не розхитування.

Повільний і стійкий виграє гонку, а не крах дієти.
опублікував poppo о 04:02 22 травня 2007 р

Я не знаю, чому ваша втрата ваги, здається, настає лише тоді, коли ви не займаєтеся спортом, але я знаю, що тренуватися 3 тижні з чотирьох менше, ніж ідеально, якщо ви хочете отримати форму і схуднути. Твоєму тілу потрібен час, щоб відновитись від навантажень, особливо якщо ти до цього не звик. Однак найкращим часом для відновлення є період, коли навантаження припиняється, і до декількох днів після. Перерва на тиждень не допоможе вам оговтатися від фізичних вправ, які сталися за три тижні до цього. Розподіліть свої тренування на всі чотири тижні, вихідні дні кожні чотири чи близько днів, щоб відновитись. Оскільки ти піднімаєш тягарі лише три рази на тиждень, ти отримуєш достатнє відновлення від цього в інші дні, тому ти можеш продовжувати піднімати всі чотири тижні. Я підозрюю, що як тільки ви будете регулярніше тренуватися, ви побачите, як зменшується ваша вага.

Моє єдине припущення, чому ви не втрачаєте вагу під час тренувань, це те, що ви значно збільшуєте споживання калорій протягом цього періоду і не усвідомлюєте цього. Чи стежите ви за спожитою калорією?
опублікував ssg о 7:31 22 травня 2007 р

jamjam: Відмінно, дякую. Для мене це має сенс.

missmagenta: "Дієта з високим вмістом білка небезпечна і неймовірно шкідлива для вашого організму" Я ціную вашу відповідь, але ви помиляєтесь у цьому. До початку у вересні мені зробили аналіз крові. У січні та в березні, коли кров була повторно зроблена, вона покращилася в цілому. Повне поліпшення. Я був стурбований накопиченням кальцію з прочитаного, тому мій лікар подивився мою роботу крові, що було нормально. Він також наказав мені зробити 24-годинний аналіз сечі, і все було добре. Що стосується споживання калорій, я відстежую все, що я з’їдаю, щоб сказати вам, що в середньому я отримую 2108 калорій на день. Це поточне середнє за останні 30 днів. "З низьким вмістом вуглеводів/високим вмістом білка це не програма сталого харчування". Ви, мабуть, маєте рацію для більшості людей, але я займався цим 7 місяців і нічого не постаріло. насправді, це допомогло мені впорядкувати своє харчування. Ще раз дякую за відповідь!

поппо: Цікаво. Ваше пояснення зводиться до надмірного напруження організму, тому воно ніколи не має шансу наздогнати, чи не так? Чи є у вас посилання, пов’язані з цим, у яких згадується ситуація, яку я виявляю? Ваша відповідь дуже інтригуюча.

ssg: Я ціную вашу відповідь. Моє споживання калорій залишається приблизно однаковим, і так, я відстежую це за допомогою Nutribase. Ви згадали про те, що ваги розставлені нормально, але не про кардіотренування. Чи справді я так сильно підкреслюю під час кардіотренування, що моє тіло має відновлюватися? Я насправді не так часто міняю кардіотренування. Знову дякую!

мислителька: Під світлом ви розумієте відсутність нахилу і швидкість 2,0?
опубліковано zymgery о 9:42 22 травня 2007 р

Можливо, ви просто перетренуєтесь, і тому ви не бачите результатів до вихідного тижня? Я, звичайно, не фахівець, але знаю, що перетренованість - дуже часта проблема, особливо серед початківців. Визначення перетренованості сильно відрізнятиметься від однієї людини до іншої.

Я дотримуюсь подібної процедури до вашої, але щоранку я роблю 45 хвилин кардіо, а потім піднімаю 4 ночі на тиждень (вихід у середу, сб. Та вс.). Незважаючи на те, що я також помічаю найбільший приріст сили під час вихідного тижня (приблизно кожні 3 місяці), я роблю стабільний приріст щотижня. Якщо у вас є багато жиру для втрати, я вважаю дивним не робити ніяких успіхів, крім вихідних тижнів. Я постійно втрачаю 1-3 фунти на тиждень, одночасно набираючи м’язи. Найдовше не здавалося, що я роблю якийсь прогрес, поки нарешті не зрозумів, що мої масштаби смоктані. Я також фотографую себе спереду та збоку кожні 2 тижні, щоб відстежувати свої зміни у складі тіла. Хоча спочатку я почувався безглуздо, це виявилося надзвичайно натхненним. Зображення в моєму дзеркалі виглядає так само, як і я, але фотографії розповідають іншу історію. Дуже рекомендую.

Я намагаюся час від часу змішувати свій раціон. Я з’їдаю близько 140 вуглеводів на день (переважно вночі після другої тренування) і продовжую худнути. Такі дієти, як Аткінс, не були написані для людей, які часто виконують фізичні вправи, включаючи підняття важкої ваги. Ваше тіло потребує вуглеводів для палива. Я відчував би повну фігню, якби я їв по 20 вуглеводів на день, виконуючи свої вправи. Я не розумію, як ти навіть встаєш з ліжка щоранку. Щотижневе обманне харчування також має важливе значення, щоб ваше тіло не пристосовувалося до вашого раціону.

Книга, яку я знайшов дуже корисною для загальних порад, підйому та дієти (для підняття тягарів), - це «Нові правила підйому». Він розбиває все на чорно-білі кольори і вирізає всю фантазію. Ще однією чудовою книгою для розробки власних звичок та вивчення тіла є Силова тренувальна анатомія. Я провів незліченну кількість годин, переглядаючи цю книгу (я знаю, що я невдаха).

Як для missmagentaкоментарі, дієта з високим вмістом білка може бути небезпечною за певних умов.
опубліковано bda1972 о 14:44 22 травня 2007 р

bda1972: Дякуємо за відповідь та ділимось вашою діяльністю. Смоктальна шкала могла бути однією з речей, на яку мені слід також розглянути.

Ви піднімаєте цікаве питання щодо ваги. Можливо, мені пора переходити до вільних ваг. Я читав в Інтернеті, що в певний момент ваше тіло звикає до машин. «Анатомія» виглядає захоплююче і те, що я можу копати.

Я волію розуміти, що відбувається в моєму тілі, тому такі книги допомагають.

Що стосується низьких вуглеводів, як я вже сказав, це спрацювало для мене як шарм. Проблеми з енергією теж немає. Я весь час був під пильним наглядом лікаря з відповідними тестами. Відсутність проблем з нирками та печінкою.

Ваше тіло може використовувати білок і жир для палива. Однак вуглеводи - це простіший спосіб використовувати енергію.

Картинки. хммм. Я не бачу цього на малюнках, але це бачать усі навколо мене. Я помітив втрату багато інших способів. Що я можу робити, де я вміщусь тощо.

Щотижнева обманна їжа - це те, чого я раніше не чув. Чи є посилання, яке ви можете передати, щоб пояснити, як і чому це стоїть?

Ще раз дякуємо за вашу інформацію.
опубліковано zymgery о 15:14 22 травня 2007 р

Я б, звичайно, розглядав можливість переходу на вільні ваги. Я почав працювати на машинах, і це може бути трохи залякуючим переходом на вільні ваги. Всім здається як вони дійсно знають, що роблять, і ти знову відчуваєш себе початківцем. Через деякий час ти розумієш, що багато людей, які використовують вільні ваги, теж не знають. Я б зосередився на вивченні правильної форми і піклувався про те, щоб потім підняти тонни ваги. Я дійсно почав бачити збільшення сили, коли перейшов на вільний вагу. Плюс, можливі варіації вправ із вільною вагою величезні (нудьга - мій ворог у спортзалі). Як і ваша дієта, ваші м’язи пристосовуються до ваших режимів, тому вам потрібно міняти їх кожні кілька місяців або близько того, щоб продовжувати набирати силу. Перша книга, на яку я посилався, детально висвітлює всі ці теми.

Хоча я згоден, що ваше тіло може отримувати паливо з багатьох джерел, вуглеводи необхідні (принаймні для мене) на додаток до (хороших) жирів та білків. Ось досить хороша стаття про дієти з низьким вмістом вуглеводів та піднятті ваги. Це важкий дзвінок, тому що з будь-якої сторони будь-якого аргументу існують думки експертів, і багато веб-сайтів із підняттям ваги настільки наповнені оголошеннями, що ви починаєте сумніватися в їх намірах. Головне - спробувати купу речей і продовжувати робити те, що підходить для вашого тіла.
Удачі!
опубліковано bda1972 о 15:47 22 травня 2007 р

зимургія: re: відновлення від кардіо. Я не знаю, чи ти напружуєш своє тіло, роблячи таку кількість та інтенсивність, тому що я не знаю твого тіла. Це залежить від рівня вашої фізичної форми. Ви також можете напружувати суглоби.

Якщо ви хочете робити кардіо щодня, чому б не змінити його трохи і зробити 30 хвилин один день, 40 наступний, 50 після цього, а потім взяти день відносного відпочинку на четвертий день і піти 15 хвилин (або щось подібне цифри)? Якщо ви хочете підвищити рівень своєї фізичної форми, тоді вам доведеться попрацювати, щоб збільшити тривалість тренування. За такого розкладу ви можете займатися фізичними вправами всі чотири тижні та мінімізувати ризик отримання травм, одночасно максимізуючи переваги тренувань. Іншим варіантом було б робити лише коротші 15-25-хвилинні тренування протягом тижня відпочинку.
опублікував ssg о 16:59 22 травня 2007 р

bda1972: Я ціную час, який ви витратили на відповідь. Статті виглядають дуже інформативно, і висвітлюють інформацію, яку я не знав. Чим більше я читаю, тим більше починаю вірити, що моє тіло звикло до того, що я зробив.

Вам не потрібно бачити людей у ​​зоні вільних ваг. Залякування - це справжній страх, який я маю щодо цієї кімнати. Ви настільки праві, що, здається, люди вже знають, що роблять. Хтось запропонував дві книги вище, і я їх зарезервував у бібліотеці.

ssg: Я ніколи не враховував тривалість кардіотренування. Чомусь я завжди вважав, що саме ваш пульс є ключовим, а не довжина. Я збираюся прочитати більше про вашу пропозицію. Але, виходячи з вашої відповіді та bda, я починаю думати, що моє тіло звикло до вправи, яку я йому кидаю. Цікаво. Цікаво, який медичний процес це пояснює.
опубліковано zymgery о 20:43 22 травня 2007 р