Знову Бонжур!

знову

Ну… стільки за розміщення, коли я був у Франції. Це пройшло дуже добре. У мене є два виправдання. Одне було те, що я кілька днів застуджувався, коли ми були на Лазурному узбережжі (нічого не надто жахливого, але з цим було ще одне справу), а інше - я отримав надзвичайно несподіване письмове завдання фрілансера що я не міг сказати "ні", і це зайняло всю мою пропускну здатність, незважаючи на те, що я все ще залишав мені час для відпустки!

Ми влетіли в аеропорт Шарля де Голля, а потім зловили рейс до Ніцци (вгорі та внизу).

Одного разу вночі в Ніцці, ми взяли напрокат машину і поїхали до сусіднього Венса, де просунулись злими шпильками до нашої справді чудової квартири в підвалі на схилі пагорба, з власним садовим майданчиком та видом на Середземне море.

Ми відвідали більші міста, такі як Антіб, Канни, Кап-Ферра та Монако, а також крихітні містечка на пагорбах (Сен-Поль-де-Венс, Туррет-сюр-Лу, Ез-село ... стільки з них!), Куди я взяв фотографії котів ...

Вільфранш-сюр-Мер - це колоритне маленьке містечко в італійському еске, яке охороняє цитадель 12 століття.

Якщо вам подобається цей човен, вам сподобаються скромні екземпляри в Монако.

Після тижня у Венсі ми вирушили назад до Ніцци, щоб сісти на швидкісний поїзд TGV до Парижа. (Нам пощастило пропустити один транзитний страйк, який, мабуть, скасував би нашу поїздку на поїзді, але впав прямо в інший страйк, повертаючись до Шарля де Голля через кілька днів ... Хоча все вдалося). У нас був гарний маленький вид з п’ятого поверху нашого улюбленого готелю в Сен-Жермен-де-Пре біля Нотр-Дам (ми витратили добрий час, бажаючи цих балконів).

Я не впевнений у цьому новому доповненні видом на Париж, безпосередньо біля входу в сад Тюльєрі. Принаймні, це послужило зручною точкою відліку наступного дня, коли ми вийшли з сусідньої станції метро і намагалися зрозуміти, в який бік ми стикаємось.

Ми приїхали додому, обтрусили наш реактивний лаг і взялися за роботу, поклавши свій город (як і минулого року). Цей город буде предметом мого наступного допису (сподіваюся, запах свіжого компосту до того часу вже не буде з мого носа).