Антарктичні пошуки метеоритів: 237 метеоритів чекає довга поїздка до Х’юстона

Космічний бродяга
Емі збирає скарб

Мандрівник

Ближче до кінця дня, коли ми отримали наш масивний вивезення 55 метеоритів, маса краю розміром із софтбол поманила нас з краю морени. Ми всі визнали, що ця гірська порода унікальна - вона має тонку, дуже чорну кору плавлення, трохи блискучу, ніж зазвичай, і з невеликими шестигранними тріщинами на її поверхні. Під цим шаром знаходиться майже рівномірний, сталево-сірий інтер’єр з кількома крихітними кристалами, що виблискували на сонячному світлі. Більш досвідчені мисливці за метеоритами відразу стверджували, що це ахондрит, різновид метеорита, що утворився внаслідок повного розплавлення гірської породи десь під час її утворення, відокремлюючи певні елементи та мінерали. Це складний процес, який відбувається на великих тілах, таких як Земля, Місяць, інші планети та деякі великі астероїди. Більшість метеоритів (понад 95%), які ми виявляємо тут, утворилися майже на початку Сонячної системи із шматочків скелі та пилу, які ніколи не були організовані в планети, і їх називають звичайними хондритами. Хоча ми не можемо бути впевнені, поки ми не дійдемо додому в лабораторію в Космічному центрі Джонсона, що ця гірська порода не є звичайним хондритом, який зазнав процесів, що змінили її з моменту її утворення, все одно цікаво головоломка над його походженням.

Одне слово, вимовлене Даком, ультрафіолетом, одразу ж викликало у мене думки про місяць Юпітера Іо. Ультраосновні породи містять велику кількість заліза та магнію, і на Землі вони, як правило, знаходяться під поверхнею Землі, в мантії або в відкладах, які означали час, коли велика кількість лави виливалась із Землі через велику кількість внутрішнього тепла. Іо - це супутник, який відчуває внутрішнє нагрівання через його близькість до орбіти навколо Юпітера і його називають припливним нагріванням. Ця спека призводить до того, що на її поверхні з’являються сотні діючих вулканів, багато з яких дуже гарячі, принаймні достатньо гарячі для отримання базальту, як це ви знайдете на вулкані Кілауеа на Гаваях. Як дослідники Іо, ми розглядали можливість того, що деякі потоки лави на Іо є надвисокими, через велику кількість тепла всередині Іо.

Раптом я дивився на цю маленьку скелю з абсолютно новим баченням. Шанси потрапити з Іо на скелю на Землю надзвичайно малі, оскільки Юпітер настільки масивний, що блукаючі об’єкти, що знаходяться поблизу, або втягуються на його орбіту, або викидаються із Сонячної системи, якщо не відбувається складної динаміки Сонячної системи. Тим не менше, аналогія допомогла пов’язати мій розум з історією цієї скелі. Спочатку гірська порода всередині планетарного тіла (де б не було це тіло - швидше за все в поясі астероїдів) нагрівалася до магми, після чого вона мігрувала на поверхню і вивергалася у вигляді потоку лави, що світилася у вакуумі космосу. Після того, як це охололо, об'єкт з криком наблизився до цього тіла і розбився на поверхню, вивівши матеріали в космічний простір. Після взаємодії з іншими планетами та астероїдами частина цього матеріалу опинилася на шляху до Землі. Він пробрався через атмосферу, втративши багато маси і, можливо, розбившись, опускаючись вниз, і утворивши на своїй поверхні талу кору, врешті-решт вплинувши на гігантський антарктичний крижаний щит. Потім він був покритий снігопадами, де він був похований у щільному льоду, і льодом він проносився, мабуть, від десятків до сотень тисяч років, щоб з’явитись через вітрову абляцію або розмивання льоду біля підніжжя гори Вард.

І як нам пощастило зависнути над цим маленьким мандрівником, уважно розглянути його (намагаючись, звичайно, не сопляти на ньому), акуратно зібрати і повернути додому.

100 років тому ця дата: екіпаж Шеклтона зіткнувся з лютим холодом, -18 F, і сильним вітром. Визнавши, що голод перешкоджає їхньому прогресу, вони збільшили свій пайок. Вони все ще страждають від сильних головних болів. Проводячи людей через м’який сніг, вони пройшли понад 15 миль до своєї мети.

Ммммм.
Метеоритний безе

А як їжа?

Хоча насправді нам потрібно більше їжі, коли ми полюємо на метеорити, ми часто їмо більше, коли пасемо шоколад, сир та інші різноманітні смаколики поблизу в дні, коли погана погода прикута до наметів. Отже, після плідних перекусів сьогодні під час намету, я подумав, що може бути доречним трохи поговорити про наші дієтичні звички.

Працюючи на вулиці в Антарктиді, потрібно вживати набагато більше калорій, ніж ви могли б з’їсти вдома. Багато з цих калорій потрібні просто для палива, щоб зігрітися. Скільки вам потрібно додаткових калорій, залежить від вашої зовнішньої діяльності. У хороші погодні дні ми полюємо на метеоритів на снігоходах та пішки, а також виконуємо деякі роботи навколо табору. Ми, напевно, з’їдаємо близько 2500 - 3000 калорій на день, і якщо ми з’їмо менше, ми швидко помітимо, що у нас мало енергії. Я виявив, що плитка шоколаду або м’ясна паличка можуть легко повернути мій рівень енергії. Цікаво і протверезливо порівняти це із споживанням калорій членами експедицій Шеклтона та Скотта, про які ми читали. Ці сторони теж мали справу з холодом, але без сучасного обладнання для холодної погоди ми повинні зігрівати їх і, що найголовніше, тягнути кілька сотень кілограмових санок, що містять всю їх їжу, намети та інші запаси. Ці чоловіки, мабуть, мали вживати 6000-8000 калорій на день, але натомість часто обмежувались меншою кількістю, ніж ми їмо щодня.

Члени ANSMET також їдять дуже добре, і в хорошій компанії. Щоденні страви готують і їдять разом із вашим наметом, але ми часто збираємось групами по 4 або 6 на невеликі антарктичні вечері. Вечері на Різдво та Новий рік були особливо святковими та влаштовувались у наметі Джані та Емі, який ми самостійно назвали намет групової вечірки. Їжа, яку нам доводилося вибирати в МакМурдо, щоб вивести на поле для нашої їжі, була досить шикарною. Це пов’язано з тим, що доставка продуктів до Антарктиди коштує стільки, що ви могли б мати і хороші речі. Там, де безстрашні душі в групах Шеклтона та Скотта обмежувались такими продуктами, як печиво, пеммікан та поні (тушковані страви, приготовані з м’ясом їхніх колишніх товаришів поні), ми можемо їсти стейки, гребінці, лосось, креветки, щоденну плитку шоколаду, і більшість страв включають або смажать у значній порції вершкового масла. Ми навіть змогли замовити доставку продуктів харчування на рейс, що прибув кілька днів тому. Мені здалося дуже іронічним, що хоча 100 років тому, недалеко від того місця, де ми розташовувались, люди Шеклтона та Скотта були обмежені дуже короткими пайками, ми змогли замовити пасту каррі для доставки нам у полі під час поставки! Але, звичайно, я не скаржуся!

100 років тому ця дата: Шеклтон і його команда продовжують штурмувати південь, стикаючись з вітрами та лютим холодом, -22 F. Вони збільшили свій раціон, але не до повного раціону, і пробивають 15 і чверть миль через м'який сніг. Вони вирішили, що наступного дня вони залишать спорядження і проведуть ривок з мінімальними необхідними потребами, щоб дістатися якомога далі на південь і посадити прапор королеви.

Джо та його снігохід

Снігоходи: не такі приємні, як команди старих собак, але ми їх любимо

ANSMET не був би таким успіхом, якби він не мав можливості шукати великі площі льоду за відносно короткі проміжки часу. Наші надійні снігоходи надали нам цю здатність. Вони забезпечують засіб швидкого перевезення нас до пошукових сайтів, які можуть знаходитись на деякій відстані від табору, та виконують певні роботи, необхідні для систематичного та розвідувального пошуку. Крім того, снігоходи також невтомні, де ми не є, як і не був інший варіант далекого минулого: собаки. Хоча з собаками може бути веселіше і цікавіше працювати (а в надзвичайно холодну погоду немає нічого подібного на ніч трьох собак), снігоходи, очевидно, є перевагами, коли доводиться пересуватись у цьому середовищі.

Ми використовуємо відносно нові снігоходи Scandex, побудовані Bombardier. Це надійні, прості у використанні машини з 2-циліндровими двигунами, які виконують функцію "гарячого стрижня". Це не снігоходи ваших батьків і є значним покращенням порівняно з тими, що використовувались 5-6 років тому (Alpine I, також Bombardier). На жаль, більша частина цієї високошвидкісної продуктивності витрачається на ANSMET. Пошук метеоритів, як правило, повільний бізнес!

Часто на цих маленьких машинах є горде вписане ім'я магічним маркером, подібним до того, як це робили військові пілоти на своїх літаках. Очевидно, що ви можете прив'язатись до своєї машини і зрозуміти, наскільки ви від неї залежате.

Снігоходи сильно грають на початку кожного дня. Наш щоденний ритуал підготовки до пошуку розпочинається з вискакування з наметів та звернення до наших снігоходів (я зазвичай кажу “Привіт, снігохід! Готовий до великого дня пошуків?”). Потім ви проходите наступний ритуал - ритуал запуску (який у моєму випадку починається з молитви, щоб все почалося). Спочатку 2-3 насоси грунтовки, відкиньте дросельний перемикач, поставте в нейтраль, захопіть пусковий шнур і зробіть 2-3 витягування, потім натисніть клавішу стартера. Здебільшого вони реагують, але якщо не роблять це знову.

Потім настає ретельна розминка, і це обов’язково (холодний і неправильно розігрітий снігохід - це сварливий снігохід). Оскільки снігоходи працюють на холостому ходу і нагріваються, ми всі зустрічаємось навколо Джона, щоб намітити план денного пошуку та провести групові обійми, які веде Джон (ну, можливо, обійми - це перебільшення). Потім ми хапаємо кілька прапорів розташування, прикладаючи їх спереду нашої «крутої їзди», і починаємо шукати метеорити, оскільки ці маленькі машини невтомно несуть нас куди завгодно.

Ритуал закінчення дня проводить нас біля бензонасоса, ручним прокручуванням насоса для наповнення машин один для одного під час підготовки до наступного пошукового дня. Тоді настає час сну для снігоходу, обличчям до вітру, і з накритою кришкою, якщо неминуче наближення снігу.

Тим, хто в минулому співробітникам ANSMET (і будь-яким чиновникам Національного наукового фонду), які читають це, перед тим, як встановити наші улюблені машини вранці, ми надіваємо нові шоломи, дозволені Національним науковим фондом цього року для всіх снігоходів, незалежно від того, наскільки повільно вони повинні їздити. Ви будете вражені тим, що ми всі змогли ефективно сховати наші шоломи під капотами на кожній картинці пошуку.

100 років тому ця дата: Шеклтон та його люди були пов’язані з наметами через хуртовину з температурою від -28 до -38 F за ураганним вітром. Вони сподіваються на наступний день кинутися на південь, якщо погода зменшиться.

Зона метеоритів

Доганяючи їх метеорити вільного вигулу

Я не міг повірити своїм очам чи вухам, коли вставав сьогодні вранці. Намет був яскравим! Чи може це сонце світило? Я не чув жалобного голосіння! Може, це вітри стихли? І теж було тепло. Джон незабаром підтвердив мої найзапекліші сподівання. "Я сподіваюся, що пам'ятаю, як розпізнати метеорит". він сказав. Це правда, це правда. Сьогодні ми збираємось вийти з наметів!

Ми почали в звичайний час, о 9:00, з ранкового збору. Джон виклав план роботи. Ми поверталися до Зони, Метеоритної Зони, де мешкають стада метеоритів з вільного вигулу. Мета полягала в тому, щоб загнати якомога більше людей, щоб наприкінці сезону ми могли вигнати їх до Х'юстона. Після вчорашнього допису Джо, ми навіть обійняли групу, хоча, сподіваюся, ніколи цього НЕ робимо! Я маю на увазі, минуло два-чотири тижні, відколи хтось востаннє приймав душ. Навіть важка парка та вітряні штани не можуть приховати цього факту.

Ми повернулися до льоду біля основи гори Вард на південний схід від табору. Там якраз за вітром морени, але за вітром великого набухання льоду є вузька смуга льоду, вкрита земними скелями. Серед земних порід приховано дивовижну кількість вільних метеоритів, які всі використовують земні породи як камуфляж. Ми розпочали пошук ніг паралельно морені. Майже відразу метеорити почали помічати. Вони спробували тиснути, але ми їх зібрали. Наш перший пас склав більше двадцяти. Так само і наш другий прохід. Ми вирізали метеорити зі стада гірських порід Землі і потрапили до нашого загону. Досить вдалий звіт.

Після другого обшуку ніг, ми провели один короткий розмах на гірськолижних доу на сусідньому льоду і зібрали кілька заблукалих. Наш улов за день: 55 нових метеоритів. Це робить 237 загалом зараз чекаючи довгого шляху їдуть до Х'юстона.

Існує ще довгий, довгий відрізок зони метеоритів, який чекає на пошук. За гарної погоди, хто знає, скільки вільних метеоритів ми можемо наздогнати? Іппі-кай-яй!

100 років тому ця дата: Шеклтон та його команда все ще були пов’язані з наметами через хуртовину із температурою -40 F та ураганний вітер. Вони залишаються у своїх спальних мішках, холодні та голодні. Вони продовжують сподіватися, що негода зменшиться, і що вони зможуть здійснити ривок на південь наступного дня.