3 страви в 3 різних країнах за 1 день

страви

Виїзд на дорогу в Європі - це один з наших улюблених способів відпочити; це так приємно їхати через різні країни за короткий час, перетинаючи міжнародні кордони часто кілька разів на день. Візьмемо для прикладу наше свято минулого літа, де ми прокинулись в одній країні, обідали в іншій і ночували в третій чотири окремі рази. Зі зміною країн змінюються мова, їжа, архітектура, вуличні вивіски, види транспорту, магазини, митниця та валюта (не так, як раніше, але в Європі все ще є деякі країни, які не не користуємось євро, і ми відвідали три). Різноманітність зачаровує. Справді є щось досить веселе у сніданку в одній країні, обіді в другій та вечері в третій. Читайте далі, щоб побачити, як ми їли 3 рази в 3 країнах за один день, 4 рази за одне свято.

Нашою метою було витратити більшу частину нашого часу на вивчення Польщі, з кількома днями також у Німеччині, щоб максимально використати наш обмежений час, який нам довелося зламати і набрати миль протягом перших двох днів нашої подорожі. Ми вийшли з дому вдень і поїхали до Верони, де пару років тому переночували на шляху до Хорватії (ще одна чудова європейська дорожня поїздка).

Наступного ранку після сніданку в Італії ми заїхали до Австрії, де зупинились на обов'язковому шніцелі на СТО і закінчили день у Братиславі, Словаччина.

Рух транспорту був поганим, і ми приїхали пізно, щоб знайти єдині місця, де подають їжу, - закусочні на залізничному вокзалі, за 10 хвилин ходьби від нашого шаленого барвистого готелю (їдальня на фото внизу, ще одне фото тут).

Можливо, це не було гламурно чи розслаблююче, але це було неймовірно гарною цінністю. У нас було 4 великі ковбаски в хлібі, 2 гамбургери, 3 великі пива, 2 безалкогольні напої та 4 морозива за 13 €! Контраст не міг бути більшим порівняно з попередньою ніччю у Вероні. Ми пройшли шлях від дорогого туристичного, але не менш смачного ресторану поруч із прекрасною римською ареною Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО до стоячого закусочного біля станції в оточенні п'яних та кількох втомлених мандрівників.

Чесно кажучи, це було не так погано, як це звучить, їжа була смачною, власник лавки був набагато привітнішим, ніж офіціант у Вероні, ми не почувались небезпечно, і все це було невід’ємною частиною того, що робить подорож такою пригодою: імпровізація та несподіване.

Наступного ранку, після простого сніданку, що включав булочки у формі сигари, що нагадало мені про життя в Празі у підлітковому віці (як і в кіосках із крихітними отворами для спілкування та передачі їжі напередодні ввечері), ми вирушили на обід у Брно, столиця Моравії, історичної країни в Чехії. Цього разу ми не тусувались і не відвідували Братиславу, як минулого року, і нам довелося подолати багато пробігу, щоб дістатися до квартири, яку ми зняли в Кракові тієї ночі.

Однак, ніколи раніше не буваючи в Брно, і вперше в Чехії для дітей, ми врахували екскурсії в наші терміни. Перед величезним обідом з м’яса, сиру, часнику та смаженого, запиваного смачним місцевим пивом (яке мало стати темою свята…. Пар для курсу в Центральній Європі), ми дослідили місто.

В цілому ми провели близько 4 годин у Брно, непогано для зупинки дорожньої поїздки. Далі був заключний відрізок до Кракова, де ми були дуже раді прийняти місцеве пиво по прибуттю, а потім традиційна їжа п’єрогі та суп.

Після 8 днів у Польщі ми переїхали до Дрездена, а потім до Мюнхена. Наш передостанній вечір у відпустці ми провели у величезному біргартані, як ви вже здогадалися, п’ючи пиво!

На цьому етапі я був повністю з'їдений. Їжа в Центральній Європі важка для ковбас, м’яса та інших ковбас, тому я замовив салат, захоплюючи трохи зелені. Ха-ха, просто подивіться на мій німецький салат. Купа холодної часникової ковбаси з одним помідором черрі, однією редькою, корнішоном і великою кількістю нарізаної червоної цибулі, политої оцтом! Довелося сміятися. Мою спробу уникнути ковбаси було добре і по-справжньому зірвано. Принаймні, він добре поєднувався з пивом.

Наступного дня мав бути наш третій день триразового харчування у трьох різних країнах (хоча насправді ми їхали через 4, проїжджаючи Австрію протягом декількох хвилин). Після сніданку в Мюнхені ми вирушили на обід в Ліхтенштейн (насправді тільки тому, що могли!). Не можемо сказати, що досліджували цю крихітну націю, але для мене це була можливість не пропустити, здійснивши 5-хвилинний об'їзд, ми в'їхали в іншу країну, і я ніколи не втрачаю такого шансу.

Ми були голодні та мали справедливий шлях поїхати того дня таким чином ми зупинилися у першому місті ми прибули до. Це було майже бездушним та позбавленим характеру, ідеально первозданним та повністю порожнім, але ми знайшли закусочну та наповнили наш живіт. Наша мета страви в іншій країні була виконана.

Тієї ночі ми залишились високо над озером Лугано у Швейцарії, де бенкетували безмежною кількістю божественних домашніх равіолі. Ми зупинилися в готелі по дуже вузькій (двосторонній, але лише одна машина в ширину) гірській дорозі приблизно за 20 хвилин їзди від міста Лугано. Нам і в голову не спадало, що місце не бере кредитні картки, а готівки у нас не було…. На диво чудово привітний власник не чув про це, що ми повертаємось до міста, щоб отримати франків. Він сказав, що це занадто далеко і занадто тривожно, і що ми можемо просто перевести гроші на його рахунок, коли повернемось додому!

Це була не мала сума, будучи Швейцарією, готелем з басейном, аперитивами, вечерею та сніданком на 4…. Він просто довіряв нам; це було несподіване, зворушливе та чудове завершення великого свята. І дуже не 21 століття! Разом з нескінченним запасом смачної їжі (не було меню, а саме того, що готувала його дружина тієї ночі), тепла невимушена атмосфера була далеко не схожою на стриманий, похмурий образ швейцарця. Щоб піти крихітним шляхом на відплату за таку доброту, я від усього серця рекомендую готель Panorama. Але якщо ви підете, будь ласка, візьміть готівку!

Нарешті наш останній день у дорозі побачив, як ми снідаємо у Швейцарії, перекушуємо в Італії та додому до чаю. Чи подобається вам подорожувати по різних країнах та за кордон? Я хотів би почути вас.

Дізнайтеся більше про нашу центральноєвропейську дорожню поїздку: Снігові знімки - дорожня поїздка 2015

Якщо вам сподобалось це, будь ласка, встановіть PIN-код