Неробочий стьоб

Втрата/збільшення ваги під час подорожі

режимі

Опублікував luce_uk 16/1/2010 об 11:30

Привіт усім. Мені просто цікаво створити тему, де мандрівники зможуть поділитися там досвідом щодо подорожі чи збільшення ваги. Я завжди більше захоплювався, поки був у СЕО, але мабуть, тому що я був лише на коктейлях, а не на належному рюкзаку. особисто я сподіваюся, що, будучи майже щодня тягати рюкзак, плавати, їздити на велосипеді, гуляти та походи тощо, я сподіваюся, що моє тіло залишається справді підтягнутим, але з іншого боку, як рюкзаки в SEA ми будемо їсти зовсім інше дієта, наприклад, багато смаженої їжі, індульгенції, частування тощо, це справді могло піти в будь-який бік!

Дякую за коментарі

№1 luce_uk є членом з 23/1/2009. Повідомлень: 19

Опублікував Тайман 17/1/2010 о 14:55

Я виявляю, що я ні набираю, ні худну, перебуваючи в Азії. Я зводив це до того, що, хоча я їм більше, ніж зазвичай, я все одно регулярно виконую фізичні вправи. Ніколи не їжте шкідливу їжу, Макдональдс, Pizza Hut тощо, і їжте тільки місцеву їжу, яка завжди є з рисом або локшиною. Не думайте, що жодна з них особливо відгодовує.

№2 Тайман є членом з 11/11/2008. Повідомлень: 201

Опублікував somtam2000 18/1/2010 о 08:00 адмін

Для мене це різниться від поїздки до поїздки. Найбільше, що я коли-небудь втрачав, було 25 кг за три місяці подорожі по Індії, але я б сказав, що загалом, протягом місячної поїздки у південно-східній Азії, без жодної важкої хвороби, я очікував би втратити 4-5 кг. Здебільшого тому, що я, як правило, перекушую вдень і ввечері, а не їжу основну важку їжу, як удома. Крім того, як ви зазначаєте, я постійно перебуваю в дорозі - що, на мою думку, вважається вправою!

№3 somtam2000 є членом з 21/1/2004. Місцезнаходження: Індонезія. Постів: 8060

Опублікував МАДМАК 19.01.2010 о 15:21

Я перебрався сюди на три кіло. Ця вага залишилася незмінною - отже, моя природна вага в СЕО (можливо, завдяки клімату та харчуванню) на три кілограми менше, ніж якби я був у Європі.

No4 МАДМАК є членом з 6/06/2009. Повідомлень: 6957

Опублікував christay2009 19.01.2010 о 20:37

я втратив 11 кг за перші 2 місяці в Південно-Східній Азії одним важким харчовим отруєнням (але це було в перший тиждень).

я не відчував, що їв набагато менше, я зазвичай отримував близько 5 прийомів їжі/закусок на день, але я думаю, що відсутність таких речей, як хліб, сир, овес та інші зернові культури, мабуть, справила найбільший вплив.

Крім того, мало хто в Азії їсть м’ясо, як ми на Заході, наприклад, величезні плити з нього. Звичайно, ви можете отримати м’ясні плити, якщо хочете, цілих курей тощо на мангалі, але якщо ви їдете дешевою мискою локшини - не так багато м’яса - або навіть стравою типу запіканки - як правило, не так багато м’яса. Принаймні не порівняно із заходом. Думаю, коли я був у Китаї, я локшину їв 3 рази на день близько тижня. Я теж не вирушив у дорогу, просто так вийшло. мабуть, не допомагає те, що мій вибір зазвичай визначається ціною!

№5 christay2009 є членом з 02.08.2009. Місцезнаходження: Китай. Повідомлень: 415

Опублікував cdnexplorer 19.01.2010 о 23:47

Я втратив приблизно 5-6 кг за один місяць, коли востаннє відвідував SEA. Думаю, більшість людей помітять подібну втрату ваги, залежно від того, скільки ваги води ви берете з собою (ви досить швидко потієте). Також це залежатиме від того, скільки пива/лікеру ви споживаєте під час подорожі.

№6 cdnexplorer є членом з 8/8/2009. Повідомлень: 28

Опублікував річкова точка 20/1/2010 о 02:44

Я єдиний, кого я знаю, набирає вагу, подорожуючи по Індії. П'ять разів там, і кожен раз однаково - повинна бути чудова їжа!

№7 річкова точка є членом з 01.03.2008. Повідомлень: 25

Опублікував jay66fr 20/1/2010 о 03:32

Минулого літа я втратив близько 4 кг в південно-азіатській Азії через спеку (я, як правило, менш голодний, коли спекотно), більш здорову дієту в Азії (менше жиру) та фізичні вправи (багато ходити).

З повернення додому я вже набрав 3 кг. Я живу в Північній Франції (що означає багату дієту з великою кількістю соусів, чіпсів тощо), де я рідко гуляю (їздить на автомобілі) і маю офісну роботу (отже, мало вправ).

№8 jay66fr є членом з 07.02.2009. Повідомлень: 12

Опублікував shaydan_01 20.01.2010 о 10:47

Ми з партнером фактично набрали кілька кг за два місяці в Таїланді. Вдома я рідко їм білий хліб/макарони/рис і маю досить низьковуглеводну дієту, де, як і в Азії, майже кожен прийом їжі це був білий рис та локшина, а також багато смажених речей. Плюс ми пили пиво майже щодня, чого не робимо вдома. Це насправді не було помітно, і, можливо, його можна було б уникнути через трохи менше поблажливості;)

# 9 shaydan_01 є членом з 16/11/2009. Місцезнаходження: Австралія. Повідомлень: 80

Опублікував Горей 21.01.2010 о 06:54

я, як правило, втрачаю камінь/півтора каменя, якщо їх немає більше місяця. Я потію безглузді суми (незважаючи на те, що я досить здоровий), я пам’ятаю, коли я та мій тато колись у зоопарку в Гонконгу, і ми спітніли одна від одної, був великий чоловічий орангутанг з великим аркушем картону над ним йому круто, він дивився на нас, а через кілька хвилин підійшов і поклав картон крізь ґрати в нашому напрямку. Він чітко думав, що це нам потрібно більше за нього.

No10 Горей є членом з 26/3/2007. Місцезнаходження: Великобританія. Повідомлень: 58

Опублікував Джессанд Скотт 21.01.2010 о 11:41

Я повернувся приблизно з місяця у Таїланді та Камбоджі на кілька кілограмів легше. втратив чудовий біг, гуляючи по Бангкоку, а потім досліджуючи Сієм Ріп та Ангкор-Ват (піші прогулянки та їзда на велосипеді), і сильно пітнів, поки я був там.

Остання частина нашої подорожі (тайські острови) була набагато стаціонарнішою, але тайська їжа, як правило, настільки корисна для здоров’я, що «скасувала» все те пиво, яке я пив, щоб не прохолоджуватися!

Мій чоловік, навпаки, схуд під час першої частини поїздки, а потім набрав ваги в кінці - він випив трохи більше пива, ніж я, і з’їв набагато більше їжі!

Флешпакер, який весело сприймає орангутанг!

# 11 Джессанд Скотт є членом з 12.07.2008. Повідомлень: 34

Опублікував KazAussie 22.01.2010 о 15:32

Я вважаю, що додаткові вправи компенсуються фантастичною їжею, і тому через місяць, на жаль, повернулися однакового розміру.

Ми їмо багато азіатської їжі вдома, тому ніхто з нас не страждав від Bali Belly чи чогось іншого, що еквівалентно у В'єтнамі.

Ми їли "місцеву", нечасто вуличну їжу, але малобюджетні ресторани, і весь час (1 місяць, три рази на день), єдиною їжею, яка мені особливо не сподобалася, був гарячий горщик з морепродуктами, який мав кілька цікавих та нерозпізнані шматочки морепродуктів.

# 12 KazAussie є членом з 18.07.2009. Повідомлень: 221

Опублікував nzlup 17.02.2010 о 15:35

Сомтам: - 25 кг за 3 міс! Людина, сподіваюся, ти почав з хорошого розміру.
Я втратив 9 кг в Індії за 5 місяців.

На жаль я залишився приблизно такий же з mth у Камбоджі/В'єтнамі. Покладіть це на велику кількість вуглеводів - рис тощо і щодня пийте вино чи пиво, чого я не роблю вдома, що компенсує вправу.

# 13 nzlup є членом з 1/2/2010. Повідомлень: 22

Опублікував Софія_Індія 6.02.2010 о 19:12

Коли я перебуваю в Азії, я з’їдаю набагато більше, ніж їв би, коли повернувся додому, проте, перебуваючи в дорозі цілий день, гуляючи та подорожуючи з рюкзаком у спекотну погоду, справді працює ці калорії, оскільки я зазвичай повертаюся стрункішим. Плюс я схильний їсти більше свіжої риби/фруктів тощо.

# 14 Софія_Індія є членом з 06.02.2010. Місцезнаходження: Великобританія. Повідомлень: 44

Опублікував Бреггс 23/6/2010 о 04:03

Я схуд на 20 фунтів. з середини жовтня по січень під час скелелазіння в Таїланді. Навіть після того, як я залишив Таїланд і перестав підніматися, я нічого з нього не повернув. Я думаю, що постійне потовиділення та прогулянки до місць та загальний спосіб життя у рюкзаках сприяє зміцненню здоров’я та ваги. Між тим і тим, що їжа, як правило, є більш природною та здоровою, ніж на Заході, здається легко, якщо не схуднути, ніж принаймні бути на піку здоров'я.

No15 Бреггс є членом з 23/6/2010. Місцезнаходження: Канада. Повідомлень: 5

Опублікував зайнятий 6/6/2010 о 12:01

Це все добре, поки ви там - просто почекайте, поки повернетесь додому, і вас знову зв’яжуть з робочим столом!:-(

No16 зайнятий є членом з 31/12/2007. Місцезнаходження: Нова Зеландія. Повідомлень: 2152

Опублікував Нокка 6/6/2010 о 18:14

Я втратив близько 10 фунтів (4 кг) за 4 місяці в Південно-Східній Азії. На мій погляд, важко не схуднути. Вам не потрібно їсти стільки, коли його 35 градусів, як вам, якщо ви живете в набагато прохолоднішому кліматі. Це особливо випадок, якщо ви дотримуєтесь місцевої дієти.

Досить гнітюче, здається, є досить багато людей, які дотримуються їжі, як це робить вдома, і я думаю, вони могли б надати вагу. Ми постійно були здивовані, коли бачили, як іноземці (боюсь, часто це молоді рюкзаки) їдять величезні тарілки піци, гамбургери, величезні клубні бутерброди та чіпси, повний англійський сніданок. Чому вони хочуть цю річ, коли вона така гаряча; і як їм вдається перетравити це мені не під силу. Їжа в SEA є здоровою, загалом легкою, легкозасвоюваною і неймовірно смачною. Я жодного разу не втомився від цього.

# 17 Нокка є членом з 06.04.2009. Місцезнаходження: Великобританія. Повідомлень: 259

Опублікував МАДМАК 30.07.2010 о 01:13

"Їжа в SEA здорова, загалом легка, легко перетравлювана і неймовірно смачна. Я жодного разу її не втомила".

Нокка
Я б припустив, що це тому, що ти тут не живеш. Я з'їдаю це КОЖНИЙ день, і роками. І повірте, воно старіє. Я не вважаю це "неймовірно смачним", і вони тут їдять багато їжі, яка ДУЖЕ шкідлива для здоров'я - особливо сире м'ясо та птицю. Зараз для туристів я бачу вашу думку. Вони тут не досить довго, щоб захворіти і місцева кухня логічно стала би частиною досвіду, якщо ви не сексуальний турист. Тож з цього приводу я теж не розумію.

# 18 МАДМАК є членом з 06/06/2009. Повідомлень: 6957

Опублікував градо 6/6/2011 о 14:26

їжте рибу замість м'яса, не їжте фаст-фуд, спайте рано і рано слабшайте. це хороша звичка худнути.

# 19 градо є членом з 5/5/2011. Повідомлень: 2

Опублікував Воягнер 18.07.2011 о 12:28

Це дивно, я втратив близько 5 кг на моїй першій поїздці, яка була 3 місяці, Індо, Таїланд і Камбо. Я вже кілька разів повертався до Камбо і, здається, там набираю вагу. Здається, що залежить від того, з ким я подорожую, я набагато більше гуляю, коли йду сам.

# 20 Воягнер є членом з 07.12.2009. Повідомлень: 30

Опублікував МАДМАК 18.07.2011 о 17:29

"їжте рибу замість м'яса, не їжте фаст-фуд, рано спайте і рано слабніть. Це хороша звичка худнути".

Я б померла від нудьги з такою дієтою та графіком.

# 21 МАДМАК є членом з 6/06/2009. Повідомлень: 6957

Опублікував подорожуюча сара 7/7/2011 о 18:00 ТФ письменник

Я схуд у Китаї (погано їв і багато ходив), після чого постійно набирав вагу, і тепер, через 2 роки, я важить приблизно на 5 кг. Я поклав це на відсутність фізичних вправ (я був зайчиком у спортзалі додому) та занадто багато пива (це дешево). Здається, я зриваю тренд, блін.

# 22 подорожуюча сара є членом з 23.03.2010. Місцезнаходження: В'єтнам. Повідомлень: 684

Опублікував МАДМАК 18.07.2011 о 18:43

Сара, почні танцювати, і ти отримаєш вправу. Сальса, дитино, сальса.

# 23 МАДМАК є членом з 6/06/2009. Повідомлень: 6957

Опублікував tezza 23/9/2014 о 06:01

Я зазвичай худну, коли подорожую з усіма прогулянками, плаванням тощо.

Але я щойно закінчив короткий (8-денний) круїз на P&O Princess до Нової Каледонії - ті нереальні буфети зіграли хаос (я хороший чоловік у іклах) і, незважаючи на те, що півгодини бігав по біговій доріжці до брекки та удару в тренажерному залі протягом години щодня мені вдавалося покласти 5 кілограмів. Побачивши, що я один із тих чуваків, котрий зазвичай виглядає як надмірно тренований тхір, це чимало.

Леді Тецца вже говорить про 11-денний круїз наступної молі. Додавайте - з кількістю додаткових тренувань, які я зараз роблю, я вважаю, що я повернусь до нормального стану до того часу.

# 24 tezza є членом з 13.04.2006. Повідомлень: 1358

Будь ласка, увійдіть, щоб додати свою відповідь

Вам потрібно бути учасником Travelfish, щоб мати можливість додати допис на форум. Після входу вас автоматично повернуть на цю сторінку, щоб додати свою публікацію. Не є членом? Приєднуйтесь сюди.