БАЮ ЖІНКА

• Табір Дуларж
  • Зв'язок
    • Спонсори

Якщо ви називаєте їх лящем, голубником, сонячним рибкою або патасою (па-тах-сах*) ці подарунки з прісноводного ставка розміром у руки можна було б подати на будь-якій тарілці.

назвою

Риболовля навколо Bayou Dularge, штат Луїзіана, є унікальною. Покатайтеся на човні по затоці, і ви ловите прісноводних видів, таких як лящ, креппі та прісноводні коти. Прямо посередині ви можете зловити червоний барабан і бас із великим ротом у тому ж солоноватому ставку. Спустіться вниз по затоці, і солоних вод багато; такі як чорний барабан, вівчарка, камбала та ряба форель.

Незважаючи на те, що цей рибальський штурм існує, ці дами мали приціл на одній рибі та одній рибі. Дж. зателефонував і запросив мене “сідати на окуня”, чого я давно не робив.

Деякі з вас досвідчених рибалок на даний момент вже переглядають мене. Я знаю, що лящ - це не окунь. Однак я впевнений, якби ми вирвали окуня чи двох із цієї медової нори, ніхто з нас не мав би проти цього. Незалежно від того, цільовим видом був лящ.

Це було перше тихе ранок після місяців незвично і надмірно вітряної весни. Березневі іди продовжували вторгуватися аж до травневих днів, але, коли бриз не перевищував 10 миль на годину, у нас було спорядження в човні, а човен вийшов із ковзання, перш ніж можна було сказати патасса.

Дж. і я домовився про наш пункт призначення, і через п’ятнадцять хвилин ми тролірували банк і випробовували щастя. Наша третя рибалка, яку я з любов’ю називаю Принцесою, першою впіймала красуню розміром з руки.

Хоча вона скаржилася на те, як вона ненавидить доторкатися до глистів, її манікюр витримав і зусилля швидко окупилися, тоді як Дж. і я не перекусив. Після того, як вона рвонула ще пару, Дж. і я видалив 1/16 унції. джигхедів, замінивши їх гачками №6 і тими звивистими нічними гусеницями.

Наша перша зупинка була нашою останньою, коли ми сиділи на якорі в тіні, неухильно ловлячи рибу. Темп був якраз правильним для розслабленого ранку на воді. Поки ми ловили рибу та балакали, у мене в голові пронизувались чудові спогади дитинства про риболовля ляща з моєю родиною на Толедо-Бенд, як брижі на цьому маленькому ставку.

Через пару десятків таких випадків укус уповільнився. Коли лящ рухався до глибших заглиблень тіньових вод, ми підняли якір Каджун і рушили до власної перепочинку від сонця.

Пізніше в другій половині дня, після того, як рибу злущили та очистили,

Принцеса злегка нанесла покриття риби в Луїзіанській рибній смажениці "target =" _ blank "data-wpel-link =" internal "> Луїзіанській рибній смаженині і опустила їх по три рази в киплячу гарячу олію, де вони швидко обсмажились і були видалені лише приблизно через п’ять хвилин.

Коли риба смажилася, аромат випливав над заливом, манячи тих, хто знаходився на запаху, навіть цей жебрак . . .

Ця велика чапля, яку називають Ногами, висить навколо доку J.G., коли чистять рибу. І тепер, здається, він, можливо, захоче спробувати і приготовлену рибу!

Але риба та картопля фрі були готові та чекали. Просто ногам довелося б повернутися пізніше, щоб перевірити, чи не залишиться залишків. Не вистачало лише капустяного сала, про який ми довго обговорювали. Попри всі свої переваги, життя у затоці має один головний недолік - відсутність магазину зі свіжими продуктами. Одного разу Дж. нарізав трохи цибулі, що змусило нас почуватись трохи краще від цієї насиченої їжі смажених смаколиків, дебати закінчились, і свято було на!

Принцеса зробила перший укус, і, як це зробить будь-який досвідчений поїдок ляща - вона відкусила хрусткий хвіст «ммммм». Дж. і я швидко пішов за сюїтою.

Пуристи теж їдять плавники, але вони були для мене занадто жорсткими, тому я вирішив їх видалити.

Після видалення плавників солодку, білу м’якоть можна видалити з обох боків хребта і їсти з обережністю - стежте за цими кістками ребер.

Однією стороною вниз – однією стороною. Ми жодним чином не могли з’їсти два десятки цих прісноводних коштовностей, тож я відвіз решту очищеної риби до жінки-вдови, яка стояла на березі. Вона була така рада, що їх отримала, і запевнила мене, що зразу приготує їх на вечерю.

Минули роки з того часу, як я їв цілого свіжовиловленого свіжосмаженого ляща, хоча вже не так давно я замислювався про ті дитячі риболовлі. Ті поїздки з мамою та татом були там, де я навчився ловити рибу, чистити рибу, а найбільше - їсти їх. І хоча з тих літніх поїздок минуло багато років, одне залишається незмінним:

Лящ під будь-якою іншою назвою все одно мав би той самий смак: D E L E C T A B L E !

На згадку про маму,

* Місцеве французьке слово для ляща.

Коментарі

Лящ, під будь-якою іншою назвою, все одно мав би такий самий смак! - 19 коментарів

З моєю власною мамою, яка все ще міцно спить, і мій власний блог наздогнав, подивіться, хто тут перший, щоб спустити слину на всю вашу сторінку!

Добре, боже, ця риба добре виглядає! У мене не так вже й багато рибальської кар’єри, але тато вперше взяв мене на риболовлю біля річки Енот в Айові - тростинової жердини, одного з тих маленьких червоно-білих боберів, нічних гусениць та - сонячної рибки на вечерю! Вони, мабуть, були споріднені з вашим обідом - вони теж були розміром у руки і закріплені так само.

Я ніколи не бачив цього якоря Каджун. Охайний. І я справді сміявся над салатом з капустяного салату. Ми з Джоан провели кілька хвилин у вашому магазині, розглядаючи інвентар і думаючи: «Добре. Наступного разу ми будемо знати! "

Гарного дня - ви багато займаєтесь вихованням поза власною родиною. Я оголошую вас почесним Байо Маммою на цей день!

Перш ніж я вирушаю до BigSis, я повинен відповісти вам! Обидва Дж. і Принци колись побачать цю публікацію, тому перед тим, як вони це побачать, я просто дуже швидко скажу вам, що я з повагою називаю їх своїми «старшими» друзями! J.G., наближаючись до 70 років, як і раніше володіє човном і користується ним, а Принцеса у віці 85 років вилавила мене!

Ми використовували тростини, червоно-білі боббери та цвіркуни на Толедо-Бенді ще в той день. Гарні спогади, так? BW

Я люблю ловити Ляща за допомогою мотогонки/котушки. Ви можете мати 2-дюймову рибу на лінії, і ви б поклялися, що це була 2 фунти до першого погляду. Якщо говорити про Коула Слау ... Мені довелося зробити два запити за запитом. Я не пам’ятаю ... (будьте чесними) вам сподобався Slaw, який я послав з вами додому минулого року? Не всі люблять солодку заправку, деякі віддають перевагу «оцту». Сподіваюся, сьогодні у вас чудовий день.

О, я любив твій салат; але я повинен сказати, що це був би не той салат, який я б їв з рибою. Я б з’їв твій із БАРБЕКЮ будь-якого виду. У нас в човні була одна така бурова установка, і Дж. використовував його. Я повинен десь викопати старий, який у нас тут . . .

чудові фотографії "Впіймай вечерю". Я вже давно не їв грим так, як ти їх робиш. Цими днями я їх збив. Я знаю, що маю на увазі, що мені не вистачає м’яса вздовж ребер, але шматочки, які я отримую, є без кісток. Це, звичайно, вимагає певної практики - як і будь-яка подача файлів - але кінцевий результат дуже смачний.

Дякую, Вулфі, це був чудовий день з двома дуже особливими дамами!

Ми вчора ввечері смажили цілого ляща, якого Бред спіймав у ставку друга. Тоді мене не запрошували, але наступного разу, коли вони поїдуть, буду обговорювати запрошення, щоб я міг пережити ті спогади про Толедо Бенд.

Смішно, я “вибираю” свою рибу так само, як і ти. Цього нас, мабуть, навчив тато. Довелося показати доньці, як це робити. Коли я сказав їй також зняти нижній плавник, і Бред сказав, що ти не повинен цього робити, я перезирнувся, і він їв свою рибу зверху та навколо кісток. Що? Безумовно, складний спосіб зробити це за допомогою ІМХО.

Отже, Wolfy, BW та я їмо нашу рибу у філе. Ми просто робимо це ПІСЛЯ смаження. Виходить цілим і смачним.

Ого, який koinkydink! З Днем матері, LilSis. Шкода, що ти міг потрапити до кипіння раків. Племінник Дж. Зробив велику роботу. Ми щойно приїхали додому.

Полюбіть мене ляща 🙂 З Днем матері Венді.