Франція по 1500 калорій на день

Бенджамін Б. Платт

день

ПОВИНЕН бути спосіб відвідати Францію і не набирати вагу; інакше не було б нічого, крім товстих французів. З роками моя маса зростала з кожною відпусткою, поки я не досягла 233 фунтів - дуже незручна вага, навіть для чоловіка заввишки 2 фути. Потім, працюючи з колегою, який спеціалізується на клінічному харчуванні, я скинув шкідливий ефект за все життя їли і з'явилися, через рік, стрункими і щасливими 182 фунтами.

Навряд чи ведучи чернече існування, я обережно уникав високої кухні. '' Larousse Gastronomique '', і я вже не був хлопчиком. Як і вилікуваний алкоголік, я переховував страх впасти з фургона, але якщо залишатися струнким означати уникати Парижа на все життя, більше ніколи не їхати вздовж французьких сільських доріг, що охороняються високими, листяними тополями, успішна втрата ваги буде порожньою перемогою.

Я вирішив зіткнутися зі своїм страхом, повернутися на місце своїх минулих злочинів і повернути його назад так, як я залишив: щасливий, здоровий і вагою 182 фунти.

Моя дружина Елен розглядала карти та путівники, коли я складав свою стратегію харчування. Найважливішим елементом моєї кампанії зменшення ваги, моєю `` секретною зброєю '' був харчовий щоденник. Якби я добре їв, бачити щоденну кількість від 1500 до 1800 калорій було б власною винагородою. Якщо, як це трапляється з усіма нами, я погано їв, акт фіксації моїх проступків був виправданням вини, а також чітким повідомленням про скорочення наступного дня.

Вірне ведення харчового щоденника протягом одного року дало мені цінний урок. Вуглеводи та білки були моїми друзями, жири - моїм ворогом. Навіть невеликі кількості вершкового масла, сиру, жирного м’яса тощо, і я дивився на 2000 калорій і більше, і на шляху до збільшення ваги. Побачення цифр у моєму щоденнику підтвердило факти.

Ми з Еллен прилетіли до Парижа в середині жовтня, взяли напрокат машину та поїхали на південь до Тура та Монбазона. Провівши свої перші дві ночі у пишності Шато д’Артіньї в Монбазоні, ми відвідали долину Луари, тоді практично позбавлену туристів, і відсвяткували наше повернення до Франції у великих і малих ресторанах. За два дні моя весільна група стала щільнішою, що є безпомилковим знаком. Мій щоденник підтвердив щоденне споживання 2000 калорій. Нова стратегія була в порядку.

Сніданок не викликав проблем: хрусткий французький хліб, лише 200 калорій; чорна кава, жодної. Погодьтесь, це був не страшно поживний сніданок, але принаймні я уникав насичених круасанами. Інші два прийоми їжі справді становили проблему. Демібутейлеве вино складало 200 калорій. Хліб і вино як на обід, так і на вечерю коштували б мені 800 калорій, що, додавши до сніданку, залишило в цілому 500 калорій для розподілу між двома прийомами їжі! Хоча я дуже люблю французький хліб та вино, я не приїхав до Франції лише заради них. Я придумав новий план. Я хотів би зберегти сніданок, як це було, і зробити обід піке-ніке, без вина та обмеженим 300 калоріями. Це дозволило б залишити 1000 калорій на вечерю - набагато більш реалістична мета у французькому ресторані.

Ми покинули долину Луари і попрямували до узбережжя Атлантик, прибережної курортної зони. Місто Ла-Рошель товпиться в заповненій човнами гавані, погрожуючи впасти в море. Ресторани та кафе стояли плече до плеча, чекаючи, щоб прийняти літню юрбу, яка давно відійшла. Тротуарні столи виставляли щедрий набір молюсків на грядках подрібненого льоду.

Ми поспішили до ресторану La Maree Bleue і замовили фруктові фрукти. Величезний олов’яний лоток прибув із власним озброєнням: горіхові горіхи, широкі та вузькі виделки, важкий ніж, пробка, покрита фольгою, із шпильками, щоб намовити ніжну м’якоть від найменших молюсків. З захопленням я розтріскував, прощупував, штовхав і тикався крізь крабів, лангустини, бігорно, коки, палурди, хутри та мулі, фантастичну їжу лише 250 калоріями, загалом приблизно 10 унцій м’яса риби. Я насолоджувався смачними та рясними молюсками у Франції як низькокалорійну закуску протягом усієї своєї поїздки.

Фізичні вправи є важливим доповненням до втрати ваги, але я повинен визнати, що я погано тренуюсь. У моєму тілі накопичилося стільки розтягнень, вивихів та переломів, що я переконаний, що Бог не хоче, щоб я робив фізичні вправи. Однак мандрувати чудовими вуличками Ла-Рошель - її вузькі пішохідні доріжки, викладені витонченими арочними колонадами - було приємним і спалювало близько 100 калорій на милю. Йдучи дві-три милі, залишалося місце в щоденній нормі калорій на десерт чи, можливо, коньяк. Оскільки це так приємний спосіб побачити Францію, ми зробили більшу частину огляду визначних пам'яток пішки.

Досліджуючи Ла-Рошель, ми знайшли центральний ринок і повернулися наступного дня, щоб придбати обід. Ці ринки є одними з найбільш цивілізованих аспектів французької культури, і ми шукали їх, де б не зупинились. Привітання купців, обговорення їжі, прощання - все це була музика для моїх вух. Наші кошики швидко наповнювались хлібом, яблуками, грушами, помідорами, салатами будь-якого опису, смаженими індиками та курами. Я міг би тут із задоволенням їсти за 200-300 калорій. Обід швидко став найвищою точкою мого дня.

Ресторани у Франції завжди були моїм падінням. Більшість ресторанів пропонують меню, спеціальне меню за привабливою ціною - до п’яти страв - закуска, суп, закуска, сир, десерт. У деяких кращих ресторанах на початку трапези додається невеликий `` забавний буш '' - крихітні глотки тизерів, таких як селера з ікрою, і тарілка з печивом, петифурами та шоколадними цукерками в кінці. Меню Le - це запрошення до калорійної катастрофи - уникайте його будь-якою ціною. Тільки сир та десерт складають від 600 до 800 калорій.

Уважно вивчіть меню перед тим, як зайти в ресторан. Будьте впевнені, що є хороший вибір морепродуктів (25-30 калорій за унцію) та курки (50 калорій за унцію), на відміну від стейка та смаженої яловичини (100 або більше калорій за унцію). Попросіть метрдомену про допомогу. Одна корисна фраза - '' Il ne me faut pas beaucoup de gras; qu'est-ce que vous preporundez? '' ('' Не повинно бути багато жиру; що ви рекомендуєте? ''). Найголовніше, остерігайтеся цих райських французьких соусів. Смажений карман, який приходить до вашого столу з калорією 250 калорій, може швидко піднятися до 800-1000 з додаванням восьми столових ложок (півсклянки) соусу. Замовлення соусу (або заправки для салату) `` частина '' - збоку - може заощадити сотні калорій і при цьому дозволить насолоджуватися соусом, не плаваючи в ньому. Крім того, картоплю не потрібно смажити або складати з жирними вершками та сиром, але її можна варити або готувати на пару - pommes vapeur - це економить сотні калорій.

Один з найкращих ресторанів, який ми відвідали, Castel Marie-Louise в Ла Боле, мав низькокалорійне меню, де подають страви з кухні, з переліком калорійності вибраних страв. Були мої давні улюблені: шість устриць на 55 калорій, пашот з овочами на 212 і фрикасе з омарів та помідорів на 160. Справжнє свято на близько 400 калорій. Фруктів та щербету для десерту додано лише 160. Така їжа не вимагає жодних жертв, і я впевнений, що більше французьких ресторанів запропонують такий тип меню в майбутньому. Якщо ви цього не бачите, попросіть.

Ми провели два тижні у Франції. У моєму щоденнику вказані сніданки з кавою та хлібом; обіди хліба, овочів та фруктів, а також вечері, важкі для риби та курки. Якщо моя обручка стала щільнішою, я став обережнішим. Я міг би з’їсти більше випічки та десертів, але замість цього пробував Елен, смакуючи більше смаків через маленькі порції. Один десерт на двох закусочних - відмінна стратегія. Закуска сиру або десерту Еллен допомогла задовольнити моє бажання грішного, не повернувши мені всіх цих кілограмів.

Коли я знайшов загальнодоступний масштаб у Ла Болі, я піднявся на, скинув один франк і чекав. Виникла картка, в якій було сказано, що я важу 82,8 кілограма. Я запанікував. Що це було у фунтах? Швидко, олівець і папір і помножте на 2,204: 182,5 фунтів. Я це зробив! І це було легко, шматок пирога.