Єкатеринбург (Єкатеринбург) за 3 дні

Я зупинився на півдорозі моєї транссібірської пригоди в Єкатеринбурзі, жвавому, але невибагливому місті з кольоровим минулим (можливо, трохи темним). Це були 3 дні, витрачені на занурення у злиття впливів у місті, що проходить через Азію та Європу.

Європи Азії

Єкатеринбург (альтернативно - Єкатеринбург), місто контрастів/протиріч, де Азія зустрічається з Європою, класика - з сучасною архітектурою, комуністичні символи - з капіталістичними, а промислові ікони - з історичними. Завдяки яскравому поєднанню культур, архітектурних стилів та галузей, місто може здатися загадковим для допитливого глядача, який при глибших заходах може випадково застрягти в очах. Раніше Свердловськ (за радянських часів), мабуть, найбільш відомий як те, де цар Микола II та його сім'я були страчені під час громадянської війни в Росії. Сьогодні це четверте місто за чисельністю населення в Росії.

Я розпочав там, де зупинився, від столиці Сибіру Іркутська до столиці Уралу - Єкатеринбурга. Я приїхав до Єкатеринбурга пізно ввечері в п’ятницю, після свого першого досвіду в спальному залі третього класу. Енергійний і схвильований, діставшись свого другого російського міста, я рушив до метро, ​​щоб вирушити до гуртожитку.

Хостели виявляються дещо рідше тут, посеред Росії, порівняно з більшими містами, такими як Санкт-Петербург або Москва. «Гуртожиток», в якому я зупинився, був переробленою квартирою в якомусь приватному житловому районі. Тим не менше, там було чисто і зручно, і добре для короткого проживання.

День 1: Пішохідна екскурсія по центру Єкатеринбурга/Єкатеринбурга

У поїзді до Єкатеринбурга я зустрів доброзичливого місцевого жителя, який випадково був родом із цього міста, і він запропонував провести мене на день. Не міг бути більш вдячним за пропозицію, і це був надзвичайний день для пішого вивчення міста, одночасно краще пізнаючи культури та країни один одного.

Коли я пробирався до місця, де ми домовились зустрітися, мені привернуло увагу кілька пам’яток. На пішохідній вулиці поблизу, де я зупинявся, люди встановили своєрідний меморіал Майклу Джексону, який включав багато великих плакатів та його статую в натуральну величину. З огляду на минуле (відвідавши 4 міста Росії), інтерес до західної поп-культури цілком очевидний у Росії, і це не якась відокремлена країна, відірвана від решти світу, що західні ЗМІ малюють її такою.

Наша перша зупинка була у популярного ланцюгу швидкого харчування (по-російськи в стилі їдальні), Вілка-Ложка, на обід. Ви взяли лоток на початку черги, вибрали потрібні речі, а в кінці заплатили.

Багато облич Єкатеринбурга вздовж річки Ісет

Це було ситним, перший правильний прийом їжі за пів тижня (я мав переважно локшину та хліб у поїзді та попередньої ночі). Закінчивши обід, ми вирушили відкривати цікаві визначні пам'ятки міста, такі як будівлі внизу, хмарочоси з виразно різних епох, що стояли поруч. Гаразд, не зовсім поруч, але майже. Річка Ісет проходить через серце міста, а озеленене узбережжя річки робить їх ідеальними для пікніків або, частіше плямистих, весільних знімків.

За десятиліття свого правління Радянський Союз створив пару характерних архітектурних стилів. Я недостатньо освічений, щоб мати можливість назвати/ефективно розрізнити їх, але деякі з цих стилів можна знайти в Єкатеринбурзі. Звучить ідеальним місцем для вивчення еволюції таких стилів. Враховуючи віддаленість від Європи, будівлі тут не пощадили від сильних бомбардувань, які зазнали далі на захід під час Другої світової війни.

Церква на крові/Церква Всіх Святих

Однією з речей, якими відзначається Єкатеринбург, є місто, де закінчив останній цар Росії та його сім'я. Будинок Іпатієвих колись стояв на території, де зараз знаходиться церква. Тут Романови потрапили в полон, а згодом були страчені в 1918 році під час Російської громадянської війни. Церква побудована у 2000 році.

Інші пригоди

Після цього у нас була перерва на чай. Хлопець, який привів мене до Єкатеринбурга, був удома після пішохідної поїздки по Алтаю. Мовляв, справжній похід/кемпінг у комплекті з реальними картами. Не мій похід з маленькою сумкою на вигляд гарного хостелу в лісі.

Парк Усад’би Харитонових-Расторгуєвих

Ми охопили ще кілька місць по дорозі, яких тут не фігурували, і до того часу вже було трохи пізно, тому ми закінчили екскурсію і поїхали на вечерю.

Проспект Леніна

Проспект Леніна - це головний проспект через центр міста, і кілька провідних визначних пам’яток простягаються по проспекту.

І разом із цим мій новий друг попрощався і відкатався, відмовившись від фотографії, бо саме спогади, за його словами, найважливіші. Тож я продовжив екскурсію Єкатеринбургом наодинці, прогулявшись проспектом Леніна до річки Ісет, назад до гуртожитку.

Мені (майже) завжди подобалося як час із компанією, так і час, коли я один. Час, проведений у хорошій компанії, дозволяє обмінятися думками, створити спільні спогади та емоції, які може зрозуміти лише компанія, з якою ви. Натомість час, проведений наодинці, дозволяє роздумувати, самоаналізуватись і глибше шукати всередині себе, сенс усього, якщо б сенс був взагалі.

Річка Ісет

Поки річка Ісет протікає через Єкатеринбург, вона зустрічає греблю на проспекті Леніна, яка засихає до невеликого потоку під час подорожі на південь.

Поки все ще було яскраво, до того часу вже було пізно, і я трохи втомлювався від днів у поїзді та цілого дня прогулянок, тому вирішив назвати це днем. Зрештою, завтра мав бути довгий день.

День 2: Пам'ятник кордону Європи та Азії та Ганіна Яма

Провів день, відвідуючи визначні пам'ятки, які були трохи за містом (хоча в різних напрямках), Пам’ятник Європи та Азії та Ганіна Яма.

День розпочався не дуже добре. Мені вдалося знайти потрібний автобус, яким можна було поїхати, і вдалося отримати квитки (не малий подвиг у Росії), але це не завадило мені опинитися не в тому місці. Думав, що я успішно сказав водієві автобуса висадити мене вздовж шосе біля пам'ятника Європа-Азія (автобус 150 від автовокзалу біля залізничного вокзалу, ₽84 рублі), але, мабуть, ні, оскільки він пройшов весь шлях до терміналу зупинка у Первоуральську, якийсь промисловий вигляд.

Мені довелося піти назад, мабуть, близько 5 км, щоб дістатися до пам'ятника. Зрештою, це було не так погано, оскільки це була цікава прогулянка, проїжджаючи повз такі місця, як цей величезний комплекс із залізничними коліями, які пролягають, деякі сільські села та невелика ділянка через ліс. Мені справді пощастило, що я отримав план передачі даних, щоб мати можливість знайти вихід, оскільки район був надто сільським, щоб його можна було включити в програми офлайн-карт.

Прикордонний обеліск Європи та Азії

Перш ніж нарешті прибути до пам'ятника. Чесно кажучи, нічого надто вражаючого в цьому, але досить символічного. За цим місцем також є трохи історії. Для зручності мандрівників поблизу міста Єкатеринбург було встановлено новий пам'ятник.

Там також є маркер уздовж шосе, після того, як вирубати через ліс.

Залізничний вокзал Єкатеринбурга

Переконавшись, що Росія лежить як в Азії, так і в Європі, я перейшов на протилежну сторону шосе, щоб позначити автобус назад до міста Єкатеринбурга, після несамовитої позначки на незліченних автобусах, які не хотіли зупинятись для божевільного посеред шосе, я нарешті вийшов на один і повернувся до Єкатеринбурга (₽80 рублів).

Великий залізничний вокзал знаходиться в декількох хвилинах ходьби від автовокзалу. Завітав на обід до надійної Вілки-Ложки. Я, мабуть, не вижив би де-небудь ще за їжею, не маючи можливості просто навмання вказати на посуд.

Подорож до Ганіної Ями

Я зробив невелику подорож метро/метро перед тим, як пробитися до Ганіної Ями вдень, зупинившись на декількох цікавих станціях, що дивляться. Макет/дизайн багатьох з них відображав роль Єкатеринбурга як промислового міста.

Я вийшов з метро на автобус до Ганіної Ями. Автобуси трохи складніші, ніж поїзди в Росії, як я мав дізнатись пізніше того дня, у другому автобусі, пов'язаному з плутаниною дня. Автобус (₽41 рублі) мав привезти мене аж до Ганіної Ями, але він різко зупинився посеред нічого, і мені сказали, що мені потрібно вийти. Ласкава стара дама направила мене до зупинки неподалік, щоб застрибнути на інший автобус, який врешті привів мене туди, але я все ще не надто впевнений, що сталося. Довірливі незнайомці іноді працюють. Особливо, коли у вас немає великого вибору.

Ганіна Яма

Повісивши в невизначеності близько години, я прибув до Ганіної Ями, колишньої шахти, де тіла останнього царя Росії та його сім'ї нібито були кинуті після їх страти в Іпатієвому будинку в Єкатеринбурзі в 1918 році. Тепер прекрасна монастир, присвячений королівській родині. У монастирі панував урочистий настрій. Це було після післяобіднього зливу, із запахом природи, що наповнював повітря.

Повернення до Єкатеринбурга з Ганіної Ями

Щось в атмосфері, що змусило місце почуватися особливим. Нічого надто захоплюючого, але радий, що я здійснив подорож. Наступний автобус з монастиря назад до міста запізнився, і, не бажаючи провести пару годин у якомусь безлюдному місці, не знаючи, чи автобус врешті приїде, я вирішив спробувати знайти сусідній залізничний вокзал (це не було точно поруч).

І на залізничній станції Шувакіш. Перша частина проблеми, дістатися до станції, вниз. Далі, отримання правильних квитків та пошук потрібного поїзда. На поїзд теж чекали деякі люди, тому я намагався запитати їх, як отримати квитки. Вони були корисні, але я їх не зовсім зрозумів. Думаю, я розумів, що поїзд скоро прибуде, і що я повинен просто сісти.

Потяг прибув невдовзі, і це була коротка поїздка назад до міста Єкатеринбурга. Ніхто не прийшов запитувати квитки всю дорогу, і я врешті-решт зійшов, почуваючись трохи розгубленим, але радий повернутися в місто.

Повернувшись до міста, вечеряємо де ще, окрім Вілки-Ложки.

Розвідки метро

Мав трохи більше енергії після обіду, тож я вирішив перевірити ще пару станцій метро/метро перед тим, як закликати це на день.

Цим я закінчив мій тур по метро/метро в Єкатеринбурзі. Цікаві місця для відвідування, але вони ледве могли порівнятися з пишністю систем метро в Санкт-Петербурзі та Москві, що тримало мене в постійному трепеті.

День 3: Бізнес-центр Висоцького та випадкові роздуми

Провів мій останній день у Єкатеринбурзі, розсилаючи поштові листівки, постригшись, і вивчив вулиці трохи глибше. Я розпочав день рано і впіймав деякі визначні пам'ятки вздовж проспекту Леніна.

Я планував відвідати оглядовий майданчик на даху Бізнес-центру «Висоцький» за рекомендацією доброзичливого єкатеринбурзького хлопця, який показав мене в перший день, але він був відкритий лише через пару годин, тому я витратив більше часу на дослідження вулиці.

Бізнес-центр Висоцького

186 м від землі, на вершині Бізнес-центру Висоцького (250 рублів). Найвища російська будівля за межами Москви та найпівнічніша будівля понад 150 метрів у всьому світі (за даними Вікіпедії). Телевежа, мабуть, вважається спорудою, а не будівлею. Відчуття трохи піднесене.

Спустіться на землю. Отримав гарну велику пляшку квасу (традиційний ферментований напій, 95 рублів за літр) для наступної поїздки на поїзді.

Площа 1905 року

Останні біти

Я пішов шукати зачіску в другій половині дня, і це виявилося менш прямолінійним, ніж я думав. Спочатку було встановлено особу перукаря. Перевірте. Потім я зрозумів, що це в закритому складі, тому мені довелося когось зачиняти. Перевірити. Нарешті, змусити перукаря зрозуміти, що я хочу стрижку. На той час я просто хотів постригтися і не дуже хвилювався, як це робить перукар. Після напружених жестів я зробив нову стрижку. Не зовсім те, що я передбачав, але роботу зробив. І готовий до наступного етапу моєї пригоди.

Я поїхав до супермаркету біля гуртожитку, щоб запастися ще їжею для наступної поїздки на поїзді, ще півтора дня до довгоочікуваного Санкт-Петербурга.

Повернімось до Транссибу

У часовій деформації на залізничному вокзалі. Потяги на російських залізницях ходять за московським часом, тому, коли я зайшов на залізничний вокзал Єкатеринбурга, я зробив крок на 2 години назад у часі.

Всі готові до наступної частини моєї транссібірської пригоди, півтора дня їзди на комфортабельному поїзді з кондиціонером (все ще в третьому класі) перед Санкт-Петербургом, можливо одним з найкрасивіших міст на Землі. А потім Москва, врешті-решт.

Єкатеринбург в цифрах:

Фактичні дати подорожей: 20 червня 2015 року - 22 червня 2015 року
Проживання: 1500 рублів (3 ночі)
Харчування: ₽1468
Пам'ятки: 250 рублів (оглядовий майданчик Висоцького, решта були безкоштовними)
Транспорт (в межах Єкатеринбурга, до пам'ятника Європи Азії та Ганіної Ями): 297 рублів