До Росії та назад на Аерофлот, природно, для повного сонячного затемнення 1 серпня 2008 року

Існував FT mini-DO для повного сонячного затемнення в Новосибірську, Росія, як згадується в цій темі http://www.flyertalk.com/forum/showt. еферрерід = 2307. Повідомлень про «Аерофлот» не вистачає, тож я подумав, що спробую.

росії

Частина 1 Вашингтон (IAD) до Москви (SVO)

Один день на тиждень (субота) здійснюється прямий рейс між Вашингтоном і Москвою, Росія, на Аерофлоті на літаку 767. Оскільки Аерофлот приєднався до Skyteam минулого року, ці кілометри DL та CO стали дуже зручними. Дуже простий маршрут з DC до Сибіру закріпив рішення розглядати затемнення в Росії, а не в Китаї, який мав кращі прогнози погоди.

Реєстрація в IAD не відбулася. Аерофлот використовує салон Air France для пасажирів бізнес-класу. Я очікував кращого. Домашня авіакомпанія країни, яка пишається їжею та вином, не має у вітальні чарок для вина (посереднє французьке блюдо, але французьке шампанське) та упакованих закусок, таких як чіпси/кренделі/сир. Хороший вид на асфальт і літаки, хоча. Службовці лаунжу сказали нам, що пришлють когось повідомити нас про посадку рейсу SU, але вони цього не зробили. Я б пропустив рейс, якби не вирішив сам перевірити статус.

767 має 5 рядів місць 2х2х2. Заповнений на 100% Я їхав з іншим FT’er, тож у нас були місця 2A-B. Сидіння - це тепер стандартні кутові лежачі плоскі сидіння з твердими спинками. Є 4 попередньо встановлені позиції, зліт, читання, розслаблення та зручний сон. Ви також можете відрегулювати всі звичні частини сидіння. Однією цікавою особливістю є те, що ви можете опустити підлокітник (який тримає стіл на підносі) до рівня сидіння. Це дає трохи більше місця під час сну. Саме сидіння трохи вузьке, особливо коли сидіння ковзає вниз у нерухому зону корпусу. Літак 767 у зворотному польоті мав нещільне прикриття над внутрішньою частиною сидіння, розташованого в районі підошви. Що стосується інших предметів, пов’язаних із сидіннями, дуже гарні подушки з шовковими чохлами. У наборі для відпочинку були гарні одноразові тапочки, якими я користувався в Москві. Я не можу коментувати ковдру, оскільки ніколи не виймав його із закритого поліетиленового пакета, оскільки літак був ГАРЯЧИМ. Навіть FA знали, що спекотно, і безуспішно намагалися знизити температуру в салоні.

IFE був персональним цифровим програвачем зі звичайними навушниками. У цій авіакомпанії немає навушників із шумопоглинанням. Було близько 20 фільмів та 6 аудіоканалів. Вибір звуку, до якого можна було отримати доступ через гніздо підлокітника, був таким самим, як і на цифровому програвачі.

Ось трансатлантичні меню для бізнес-класу.
Вашингтон до Москви
Гарячі чабер
Смажені креветки з кунжутом і маком
Тарталетка з овочами
(Навряд чи варто калорій їсти їх, не дуже добре)

Закуска
Тартар з копченого лосося та копчена форель з листям салату та сметани
(Приємна презентація та досить смачна)

Салат
Салат змішати з підрум’яненими помідорами черрі та сиром фета в медово-гірчичній заправці
(Хороша суміш, не занадто багато заправки в тарілку/миску для супу)

Суп
Суп зі сметаною та кропом
(Смачна, але лише прохолодна температура)

Основні страви
Вирізка з яловичини на грилі з портовим соусом у супроводі гарбузових клинків на грилі, брокколі-квіточок і обсмажених грибів
Або
Смажене філе лосося з креветками в устричному соусі з білого вина у супроводі рису, кінчиків аспагагу та морквяних паличок
Рис басмати, рататуй, брокколі-квіточки, соте з грибами
(Вибрана яловичина. Трохи жувальна, але приємного смаку, з овочами трохи хрусткими і не кашоподібними)

Хлібний кошик
Свіжі теплі булочки: французька, цільна пшениця та жито

Десерт
Чізкейк з абрикосовою глазур’ю та збитими вершками з малиною
Ванільне морозиво з компотом-ягодою та фундуком у медово-кленовому сиропі
Темний шоколад
(Морозиво хорошої якості з компотом зі свіжих фруктів)

Сніданок
Бутерброд із сирним кремом, копченою курячою грудкою, свинячим беконом, салатом та курагою
випічка
Виноград
Фріттата з овочами та сиром чеддер
(Спав і нічого не мав)

Гарячі напої
Чай, кава, какао

Їжа та напої Аерофлоту, схоже, мають проблеми з контролем температури. Чай був гарячим, але в багатьох гарячих продуктах було прохолодною температурою. Напої також були кімнатної температури, а не холодними. Винної карти не було, хоча це був 1 вид червоного або білого. На смак як дешевий розлив. Було російське ігристе вино (я бачив етикетку), але не описаний смак між дешевою іспанською кавою та напівсолодким каліфорнійським пухирчастим напоєм. Знову ж, прохолодна температура. Але прохолодна мінеральна вода, яка освіжала в гарячій каюті. Персонал намагався з усіх сил, але їм не було з чим багато працювати. Використання тарілки для супу (чаші для ластівки) для більшості курсів замість запіканки або плоских тарілок є перевагою в межах літака, IMO.

Частина 2 Москва (SVO) до Новосибірськ (OVB)

По-перше, термінал 1 у Шереметьєво - це смітник. Як дістатися туди громіздко, майже за 20 хвилин їзди від прибуття до аеропорту та терміналу 2. Громадська зона невелика, в ній дуже мало приміщень. Вам доведеться пройти через охорону, перш ніж можна буде дістатись до реєстраційних воріт. Взагалі, ви не можете цього робити до того, як відкриється реєстрація. У мого друга був електронний квиток, тож він скористався кіоском і поїхав через охорону до вітальні. Провідник дозволив мені також пройти, але, схоже, не схвалив. Я сподівався бути гостем у вітальні або придбати пропуск, але не везло. Принаймні варіанти їжі були кращими, ніж наземні.

Мені довелося бути в курсі оголошення про реєстрацію на рейс, оскільки я прибув до терміналу SVO-1 за 5 годин до польоту. З 22:30 виїзду «червоних очей» до ОВБ та попередженням про те, щоб не їхати в метро під час години пік, ми з Дакером прибули встигнути вбити. Плюс у мене було попередньо призначено найкраще крісло економ-класу. Це було місце біля вікна відразу за дверима аварійного виходу або, іншими словами, ніяке місце переді мною. 60 дюймів місця для сидіння. Я хотів бути впевненим, що все ще маю це місце під час реєстрації за стійкою на цей аншлаг. Інтернат був 2 скрам-лінії. Спочатку проїхати ворота, потім ще один автобус до віддаленого стенду. Я вірю, що ми закінчили подорож до SVO-2, щоб сісти на наш літак.

Невдалий політ на цьому майже абсолютно новому Airbus A-321. Ми мали повну вечерю риби з томатним та перцевим соусом із смаженими овочами, хлібом, сиром (сміється коров’яче сміття), листям салату та чаєм/кавою та шоколадною цукеркою для пустелі. Пиво було близько 4 доларів і тепле. Ніякої ІФЕ, але навантаження на переслідувачів затемнень є власною розвагою. Сидіння були дуже зручними з міні-поперековою опорою та дуже гнучкими підголівниками. Час польоту швидко минув. Ми прибули саме тоді, коли сонце з’явилося на обрії. Аеропорт ОВБ має 6 або 7 воріт із реактивними мостами і нещодавно оновлений. Маленький, сучасний та ефективний. Ми зачекали близько 15 хвилин на перший автобус дня до центру міста (той, що виглядав точно так само, як той, що на веб-сайті аеропорту ОВБ) і нашу зустріч з wood125, жителем Новосибірська Ф.Т.

Дякуємо за звіт про поїздку!

Скільки тривають дні імміграційних черг у СВО-2?

Чи перевіряють вони квитки на вході СВО-1? Якщо так, то як можна ввійти, якщо у вас є лише електронний квиток?

Частина 2 Москва (SVO) до Новосибірськ (OVB)

Мені довелося бути в курсі оголошення про реєстрацію рейсу, оскільки я прибув до терміналу SVO-1 за 5 годин до польоту. З 22:30 виїзду «червоних очей» до ОВБ та попередженням про те, щоб не їхати в метро під час години пік, ми з Дакером прибули встигнути вбити.

Загальний звалище. Я відчув радість від транзиту SVO1 до SVO2, коли поїхав до Санкт-Петербурга (що чудово, до речі).

Як передбачається, між терміналами буде маршрутний автобус Аерофлоту, якщо ви підключаєте рейси аерофлоту, але він працює лише щогодини, тож у вас немає іншого вибору, крім таксі чи місцевого автобуса - пальцями схрещеними ви отримуєте правильний замість того, який їде назад до Москви. Все в кристалічному. Ви повинні забрати свої сумки на SVO1 і перевезти їх на SVO2, навіть якщо вони позначені кінцевим пунктом призначення. тощо.

Може бути гірше . Ви можете бути на внутрішньому терміналі світлодіодів. Ох, і справді я пережив Туполев 154М . скрип . скрип.

Після фантастичного затемнення у п’ятницю, (мені зараз 10 на 10), настав час повернення марафону аж до США за 1 день. Графіки виглядали непогано, виїжджайте з OVB о 7 ранку, прибувайте до SVO1 о 8:40 з 6-годинним вильотом до вильоту в 15:00 без зупинки назад до IAD. Оскільки всі служби бронювання мали нулі на всі рейси SU поза ОВБ протягом 2 днів, я неодмінно повинен був вчасно виїхати з Новособірська. Це був виліт 4:15 ранку з готелю до аеропорту, 45 хвилин очікування перед реєстрацією, відкритою о 5:30 ранку на рейс до Москви. Зручні крісла, 2 приємні, але невеликі місця для їжі відкриті, а деякі види на асфальт змусили час очікування швидко йти.

Мене турбував процес реєстрації віз, який російський уряд не використовує. Оскільки надто багато іноземних відвідувачів приїжджало до Сибіру на затемнення, вимогу про реєстрацію своєї візи було скасовано. Я б не повірив, поки не був у літаку, що вилітав з Москви. Під час перевірки безпеки в ОВБ у мене попросили візовий папір. Попередній чоловік надав чиновнику форму. Я сказав, що у мене його немає, і магічне слово «затемнення». Він скривився і дозволив мені пройти. Дакер, який пішов за мною, сказав мені пізніше, що персонал сміявся з мене після того, як я пройшов крізь скринінг. Мене не зупинили, поки що добре. Харчування та напої є кращими, однак. Оскільки я не мав доступу до лаунжу, у мене немає коментарів.

Фактичний політ був нудним. 100% наповнений, з гарячим сніданком або млинців, або омлетів. Я передавав їжу, оскільки спав більшу частину шляху. Літак був новим A320, але сидіння були не такими зручними, як A321, оскільки вони мали менше функцій. Ми вчасно прибули до віддаленого стенду, що означало проїзд автобусом до терміналу. Оголошено дезінформацію про безкоштовний перехід Аерофлоту на SVO2. Я запропонував мікроавтобус до SVO2, але хакер хотів зачекати на автобус Аерофлоту. На щастя, це відбулося приблизно через 15 хвилин після того, як ми прибули на офіційну автобусну зупинку в іншому кінці будівлі терміналу, приблизно на півмилі. Черговий шалений порив із французькими мандрівниками, які сперечаються про те, щоб використовувати сидіння для свого телескопа тощо. Порівняно з SVO1, SVO2 - приємне місце. Так звичайно.

Сам рейс до IAD був майже таким самим, як і той, що був у нас за тиждень до цього. Бізнес-клас був порожнім на 50%, а температура на борту була нормальною, а не жаркою. Цей 767 був старшим, зношеним літаком. Це було добре, оскільки у мене було вільне місце біля мене. Той самий вибір IFE. Меню було дещо іншим, див. Нижче. Я намагався не спати, але не міг цього уникнути кілька годин. Через дрімоту я вечерю з’їв пізніше, ніж зазвичай. Я підозрюю, що через пару днів зіпсував мій цикл тіла.

Москва до Вашингтона
Гарячі чабер
Смажені креветки з кунжутом і маком
Міні-яловичий рулет з яловичини
(Ті самі коментарі, що і раніше)

Закуска
Кріп-мариновані креветки в маслі d’olive
Бліні торт з лосося
Ікра лосося в мін тарталетка
Плавлений сир з руколи
(Знову ж таки, зірка обслуговування страв за якістю та презентацією)

Салат
Свіжі салатні лайнери з помідорами черрі та смаженими гарбузовими насінням подаються зі східною заправкою для салату
(Насправді, багато дешевого сиру фета, що тоне в заправці з кількома листочками салату)

Суп
Росіянка з білими грибами подається з традиційним гарніром зі сметани та кропу
(Гарний суп, але як і раніше прохолодний за температурою)

Основні страви
Австралійська баранина на грилі з гранатовим соусом у супроводі вершкової поленти з пармезаном та аспаргусом
Або
Смажена на сковороді червона окуня з голландським соусом у супроводі картопляного пюре з цибулі та смажених овочів
Капелетті зі шпинатом, фаршировані грибами, подаються з томатним соусом з базиліка, кедровими горішками та чорними оливками
(Вибрано рибу. Соус - це паста з жовтого гуска. Риба була в порядку, але трохи суха. Овочі в порядку)

Хлібний кошик
Свіжі теплі булочки: французька, цільна пшениця та жито

Десерт
Паризький шоколадний торт - класичне поєднання французького темного шоколаду на горіховій безе та карамелі
Ванільне морозиво з фундуком у карамелізованому кленовому сиропі та лісові ягоди в цукрі
“А. Коркунов »гіркий шоколад
(Торт був дуже хорошим, вершковим, але не важкої на смак)

Перекус
Гравалакс і Плавлений сир на скибочці багатозернового хліба
Смажена куряча грудка з майонезним песто на скибочці цільнозернового голландського хліба
Виноград і мін тарталетка з мигдальним френгіпаном і грушею
Курка, запечена у вершково-грибному соусі та тертий сир
(Гравалакс був хорошим. Скибочка курки була 2 укусами такої собі якості. Курка була насичена жирним жиром без спокусливого смаку)

Гарячі напої
Чай, кава, какао

Ось кілька посилань про затемнення, які можуть викликати апетит.