Лайла Гохар просто хоче, щоб вечеря була легкою

"Після того, як я цілий день їв дивне лайно, мені дійсно потрібна проста їжа, з якою не заплуталися".

Лайла Гохар створює мистецькі та інтерактивні інсталяції з використанням усіх видів інгредієнтів - для експозиції під назвою "Комфорт", Гохар та його колега-художник Сем Стюарт випікали хліб у формі їстівного крісла La-Z-Boy - і в особистому житті вона відома на її вечері. Як вона одного разу сказала: "Якщо я маю одну майстерність, це те, що я можу влаштувати справді чудову вечірку". Одна з її таємниць: не надто думати. Цього тижня вона браконьєрила підошву в молоці для відвідування друзів, зробила кілька видів квасолі та вискочила у своєму звичайному притулку, кафе Altro Paradiso. Про все це читайте у дієті Груб-стріт на цьому тижні.

вулиці

Четвер, 6 лютого
Я прокинулась о 7:15 і попросила чоловіка зварити мені каву, поки я ще в ліжку. Мені завжди потрібно благати. Він ніколи не робить це відразу. У всякому разі, я п’ю каву з вершками. Сніданку немає. Я ніколи не голодую вранці.

Цілий день я пасусь у своїй студії. Я насправді не їжу, якщо я не з людьми. Це просто через характер моєї роботи. Оскільки я постійно працюю над їжею, я постійно дегустую та пробую різні речі, щоб не їсти справжні страви. Ви просто не хочете цього наодинці, весь ритуал сидить, і я ніколи не маю шансу зголодніти.

Протягом дня я випив трохи кави і паслися: кеш'ю, мигдаль, три різні сорти білої квасолі, копчений гребінець, чотири різні водорості, жмені руколи, трохи випічки шоколаду, ложка пюре з пастернаку, кульбаба, смажене каперси та часниковий конфі.

Я зробив цю подію напередодні і працював над іншою, тому тестував різні речі. Зазначена вище комбінація звучить разом грубо, але типово для того, як я харчуюся. Ви просили, вибачте. Це були всі речі, з якими я працював - я думаю як про те, що я люблю їсти, так і про візуальний аспект; це не тільки те чи інше.

Після студії я пішов додому і приготував вечерю собі та чоловікові. Друг був у місті в гостях у Лондона, і це був єдиний день, коли я міг його побачити, і ще кілька друзів приїхали. У нас є люди кілька разів на тиждень, і це дуже випадково. Наші друзі знають, що в нашому будинку завжди є тарілка з їжею, якщо вона вам потрібна. Мій друг Ігнасіо теж пізно зупинився, закінчивши роботу. Ми часто обідаємо разом.

Після того, як я цілий день їв дивне лайно, мені справді потрібна проста їжа, з якою не заплуталися. У нас була сочевиця Castelluccio, яку я зварив з оливковою олією, пашот у молоці, зелень, яку я бланшувала, а потім обсмажила з оливковою олією та часником, вареною картоплею із солі та айолі. Картопля була у цього справді чудового картоплевода на площі Юніон. В основному вони мають лише картоплю.

У мене є маккіато після обіду, завжди, навіть якщо пізно. Мені це просто подобається. Оскільки молоко трохи солодке, але я не люблю, щоб воно було молочним. Я не люблю кортадо чи капучино. Я б ніколи не пив цього після їжі, але маккіато має трохи вершків, а молочні продукти трохи солодкі, розумієте?

П’ятниця, 7 січня
Сніданок був чорною кавою. Потім він не працював.

Ми зупинилися, щоб сімейно пообідати на роботі, що було приємно. Це те, що я іноді роблю з людьми, які працюють на мене. У нас була квасоля та залишки зелені ріпи, яку ми зробили з рагу. Я їв це з йогуртом. Я виріс, їв багато солених страв з йогуртом і досі роблю це. Був дощ і холод, тому це відчувало себе добре.

Це не те, що я ностальгую. Я не ношу це з собою. Моя мама була дуже поганим кухарем, і я думаю, що однією з причин, що я любив готувати, було те, що мені не сподобалось те, що вона нам подавала. Мій тато - справді добрий і добрий винахідливий кухар. Я точно вважаю, що в моїй родині була сильна культура харчування. Важливо було сидіти за столом, ми їли все, але з точки зору майстерності мами вони були досить бідними.

Після роботи я зайшов до ринку Ессекс, щоб забрати кілька речей для супової вечері, яку я роблю в будинку своєї подруги Кім у суботу. Яловичі кістки на складі. Я випив кави з Порто-Ріко та трохи супу місо з японських делікатесів Ni.

На вечерю я пішов зустрітися з друзями в ресторан Ігнасіо, кафе Altro Paradiso. Я тут харчуюся, можливо, три рази на тиждень. Там усі є сім’єю, і саме таку їжу я хочу їсти щодня. В основному я не ходжу в жоден інший ресторан. Altro або мій будинок. Це воно. Багато ресторанів у Нью-Йорку мені здаються дуже гучними та незручними. Мені там просто подобається.

Мені дуже подобається все, що є в меню. Я думаю, саме тому я постійно туди ходжу. Того дня була нова страва, смажений перець та анчоус. Мені це дуже сподобалось. Але у мене було майже все мільйон разів. Я люблю тірамісу. Це смачно. Я також дуже люблю панакоту. І все морозиво.

В основному у нас було все в меню. Вино теж було чудове. Я наткнувся на стільки друзів. Альтро відчуває, як їде додому. Я був п’яний, ситий і щасливий, і мені потрібно було поїхати до іншого дому.

Субота, 8 лютого
Сніданку немає. Дві кави.

Це був день супу. Кім влаштовує ці супові раз на рік, і вони справді веселі. Я ходив до них кілька років. Зазвичай вона готує весь суп, але цього року вона попросила кількох друзів внести свій внесок. Вона хороший кухар і приготувала свій знаменитий грибний суп. Девід Танніс зробив позол, Ігнасіо - зелену мінестроне, а Денні Боуєн - гарбузовий конге.

Я зробив трохи запасу з кістками, які купив у п’ятницю, а потім використовував їх для приготування супу з турецької червоної сочевиці та булгура. Це просто те, що я люблю їсти. Я насправді не витрачав багато часу на роздуми над цим. Деякі речі просто з’являються само собою. Я більше одержимий своєю роботою, менше цікавим, знаєте?

Я також рано пішов на ринок фермерів і отримав ще щось, перш ніж насправді приготувати суп. Після ринку Ігнасіо підійшов, і ми разом готували наші супи. Ми трохи пообідали залишками сочевиці; салат з вівчарською сумкою, цей смачний зелений я знайшов на фермі Ланіс на ринку; та сир Халумі.

Коли наші супи були готові, ми пообіді перенесли їх до Кім. Вечірка розпочалася, супи стали хітом. Після кількох годин на вечірці я був голодний і потребував твердої їжі (більше супу), тож ми поїхали до Lucky Strike. Була 2 ранку, ми замовили гамбургери та фрі-фрі.

Після того, як я пішов додому і все ще перекушував, бо стейк мені не сподобався. Я з’їв свою вагу в кедрових горіхах. Я люблю кедрові горіхи. Це просто настільки божевільно, що ця річ походить з дерева і має смак, як це робиться. Вони свої речі.

Неділя, 9 січня
Я прокинувся пізніше, ніж зазвичай, і відчув голод. У мене в холодильнику було копченої форелі, крес-салату та айолі, що залишилися з тієї ночі. Тож я це разом зібрав і зробив бутерброд.

Пізніше я зробив салат з крес-салату і з’їв трохи горіхів. У холодильнику також була копчена качка, тож я її кілька разів закусив. Я купив його у качки на фермерському ринку Union Square.

Вночі я пішов на модну вечерю - у Нью-Йорку розпочався Тиждень моди, тож відбувається багато різних речей - і взяв шматочок сухого морського окуня. Я просто вкусив, щоб бути ввічливим.

У соціальному плані я начебто знесилений, тому насправді не надто багато, але багато працюю. Через це я просто не хочу витрачати стільки часу на роздуми про те, яку каву я п’ю вранці, чи що, або в які ресторани ходити. Я просто хочу, щоб це вийшло більш природно. Я хочу, щоб це сталося трохи легко.

Я просто хочу в кінці дня простих речей, тому що я витрачаю весь час на роздуми про подібні речі, тому, повернувшись додому, я хочу їсти їжу, яка на смак нагадує інгредієнт, а не щось, що повністю змінилося.