День 66 - Сан-Симеон до Люсії

Очевидно, я розбудив Дебору з однієї з найкращих нічних снів за кілька тижнів чханням, хоча це не розбудило мене, і я не відчував чхання, коли я це робив, тому я роблю висновок, що це був сон чхання. Ми обидва домовились, що це майже ідеальний номер у мотелі з великим холодильником, працюючою мікрохвильовою піччю, кавоваркою (для гарячого напою Дебори), телевізором із каналами, які можна було вибрати, феном (для обох Волосся Дебори та сушіння одягу), велике зручне ліжко та багато місця для паркування двох великих велосипедів. Все, що потрібно було перевірити, - це безкоштовний сніданок ... 7,5 з 10, оскільки працювала лише половина тостера, а вафельного преса не було, але не погані зусилля.

люсії

Сьогоднішній день був запланований як короткий день - трохи більше 40 миль, оскільки місць для таборування, якщо ми вийдемо за межі Луції, є явна нестача, якщо ми не просунемось до 70-мильного дня, який ми не маємо наміру робити.

Перші кілька миль були відносно легкими з легким прокатуванням доріг, що прилипали близько до берегової лінії, що, звичайно, не стосується великих ділянок шосе Тихоокеанського узбережжя, які переживали дотепер. Коли дорога впала близько однієї затоки, ми почули дивні звуки, що долинали з моря. Ми підтягнули велосипеди та перетнули дорогу, щоб краще розглянути. Шум доносився від маленьких сірих голівок, які хитались у воді ... тюлені.

Ми їхали на велосипеді трохи далі, дорожні знаки тепер рекламували, що наближаємось до Elephant Seal Vista. Не знаючи, що очікувати побачити, ми виїхали на автостоянку перспективи, кинули наші велосипеди і приєдналися до кількох людей, які, здавалося, заглядали в море. Коли ми підійшли до дерев’яної огорожі, яка перекривала нам шлях до пляжу, стало очевидно, що в центрі уваги не море, а сотні тюленів-слонів, які лежали на пляжі уві сні.

Коли ми блукали вгору та вниз по стежці з видом на пляж, до нас підійшла Джуді, одна з добровольців, яка займається пляжем. Здається, лежачі тюлені під нами там, де тюлені самки та неповнолітні чоловічі слони, які починають прибувати на пляж у цю пору року, незадовго до того, як у грудні з’являться дорослі самці (8 років і більше), в цей момент починається битва між самцями з альфа-самцями, що перемогли, потім встановили свої гареми. Це було дивовижне видовище бачити всі ці печатки в одному місці, що валяються, тому, мабуть, це дивовижне видовище, коли з’являться великі хлопці, тому до списку ковшів додано ще одне обов'язкове.

Коли ми повернулися в дорогу, вітер посилився, якраз в той час, коли дороги почали ставати набагато горбистішими, з великими підйомами, що супроводжувались великими спусками протягом дня.

Протягом останніх кількох днів ми бачили багато туристичних велосипедистів, які прямували на південь, щодня до цього часу більше, ніж ми зустрічали на всьому маршруті Route 66, і сьогодні не є винятком. Ми поговорили з кількома людьми, яких випадково зупинили, але більшість із них насолоджувались своєю вільною їздою на повітрі, штовхаючи їх на південь, тоді як ми боролися проти постійно зростаючого зустрічного вітру.

Коли ми дійшли до повороту на заплановану нічну зупинку в кемпінгу Limekiln, ми обоє були виснажені, тому дуже круте падіння вниз до кемпінгу, втративши зароблені лічильники, які нам довелося б компенсувати, щоб знову приєднатися до шосе Тихоокеанського узбережжя не вітався. Ще менше вітали пані в кіоску прийому, яка сказала нам, що в кемпінгу немає місця для «мандрівного байкера» і що кемпінг заповнений. Не те, що ми хотіли почути, і явно нічого, що я міг сказати, нічого не змінило. Без жодної альтернативи ми опинились на тому, що тягаємо наші велосипеди назад на пагорб до головної дороги.

Єдиний шанс, що ми мали для легального кемпінгу сьогодні ввечері, - дві милі назад дорогою, яку ми щойно проїхали. Ми прибули до табору Kirk Creek близько 16:00, і господар табору нам призначив ділянку для табору за князівську суму 10 доларів, вказуючи на те, що табір сухий. Я майже відповів, що не вживав алкоголю більше місяця, коли зрозумів, що вона має на увазі. У кемпінгу немає води. Поки ми, на щастя, носили з собою достатньо води, щоб пережити нас всю ніч і кудись, де ми могли б запастися завтра, душ був би вітається.

Ми підштовхнули велосипеди до відведеної нам ділянки, лише там знайшли два намети та сім’ю, яка вже окупувала його. Пояснивши батькові процес реєстрації, він підійшов до господаря, перевірив його та його розплід на ніч, і нам дали альтернативний задум, який, на щастя, був Дебора на півдорозі до зведення намету в.

Я не буду згадувати, що ми могли їсти, але воно доставляло вкрай необхідні калорії, коли ми сиділи і спостерігали, як сонце заходить, а небо вибухає найяскравішими відтінками червоного та оранжевого. О 17:50 світлове шоу закінчилося, і було ще дуже мало що зробити, крім дуже ранньої ночі, яка готується до дуже раннього старту, і що, ймовірно, буде довгим днем ​​сходження на великі пагорби.