Пайкс Пік

даний момент

3 вересня 2000 р

Колега-авантюрист: Ерік Сіглер

Далі подається звіт про поїздку з декількома фотографіями мого першого походу на Пайкс-Пік у 2000 році. Ми з Еріком Сіглером піднялися на гору наприкінці літа після підйому на кілька інших 14-річних. Це було нашим викликом наприкінці літа!

Підхід

У неділю вранці, 3 вересня, я прокинувся дуже рано, з'їхав до Боулдера, а потім ми з Еріком проїхали ще дві години вниз до Колорадо-Спрінгз, прибувши на стежку близько 8 ранку. Це був досить пізній старт, особливо для походу такої величини, але погода виглядала добре того дня, тому ми сподівались зробити саміт.

Підйом

Ми тримали досить хороший темп, піднімаючись, піднімаючись і піднімаючись через безліч перемикань, які починаються майже одразу. Після години важких піших прогулянок було трохи страшно мати можливість опустити погляд і все ще побачити стоянку на кілька тисяч футів нижче! Поки ми ходили в походи, повз нас вгору пробіг якийсь хлопець - член клубу Incline, можливо? Ми були дуже здивовані тим, що хтось міг підбігти - досить важко було лише підняти його на гори!

Після приблизно години, ми отримали наш перший погляд фактичної вершини гори. Це виглядає так далеко - це досить знеохочуючий погляд, зі зрозумілих причин, але він також підсилює величину і неосяжність піку.

Трохи втомившись від наших зусиль щодо перемикань, ми зупинились, щоб трохи відпочити. На цей момент ми пройшли близько чверті шляху. Звідси стежка приймає помірніший поворот і навіть містить кілька відрізків під гору! Ця частина проходить досить швидко.

Близько двох з половиною годин нашого походу ми дійшли до табору Barr, офіційного пункту на півдорозі. Багато людей залишаються тут на ніч, займаючи кілька днів, щоб піднятися на гору. Більше інформації про цю можливість можна знайти на їх веб-сайті. Однак ми виконували місію, тож, поповнивши контейнери з водою, перекусивши та взявши атмосферу району, ми вирушили на вершину. Разом ми провели тут майже півгодини.

Через вплив висоти та погоди дерева стають дуже корявими та низькорослими безпосередньо перед лінією.

Це зрілі дерева, яким, можливо, тисячі років!

Сильно натискаючи, ми пройшли A-Frame (позначка 3/4) і продовжили рух за попередньою лінією. На даний момент погляди просто неймовірні. Це теж добре, бо до цього моменту я почувався досить виснаженим. Краса стежки та адреналін стали тепер моїм джерелом живлення, оскільки моє тіло хотіло поступитися після більш ніж 4 годин напруженої роботи.

За декілька миль від вершини ми пройшли краєм Цирка, дивовижного амфітеатру, вирізаного льодовиками. Після цього пункту стежка стала більш кам'янистою та досить крутою.

Цирк! На даний момент ви знаєте, що це серйозна гора, якщо ви ще цього не зрозуміли. На цьому етапі ми оцінили всю важку працю Фреда Барра!

Ми йшли темпом, що перевищував мою "зону комфорту", і мене почало нудити, мабуть, тому, що я не зміг з'їсти достатньо на підйомі. Незабаром вершина була на виду, тому ми продовжили.

Остання миля траси досить дивовижна - перемикання стає все жорсткішим і жорсткішим, а види неймовірні. Чудова річ у перемиканнях полягає в тому, що коли ви піднімаєтеся вгору, ви можете бачити, звідки ви щойно прийшли. Погано в них те, що це може дратувати при спуску - здається, це триває вічно, особливо коли ви можете бачити кожен поворот і пробіжку по стежці. Але всі ці відмінності лише філософські! Набагато простіше піднятися на перемикач, ніж піднятися прямо на гору (як це вимагається на багатьох маршрутах вгору за іншими 14-річними Колорадо).

Ми почали бачити людей, що ходили високо над нами, і трохи пізніше, ми були там! Ми підбили підсумки після 5h40m піших прогулянок.

Досвід на вищому рівні

У мене є більше фотографій, включаючи такі, які я можу з’єднати в панораму, коли маю багато вільного часу і нудьгую. На даний момент насолоджуйтесь цим:

Дістатися до вершини - трохи антикліматично, бо це, в основному, величезна стоянка з сувенірним магазином. Ми бачили купу туристів, що гуляли, деякі, ймовірно, носили футболки Pikes Peak та шарфили хот-доги з підставки. Незважаючи на натовп, за усмішками на наших обличчях ви можете зрозуміти, що ми дуже пишалися нашим досягненням! У цей момент я насправді відчував себе зовсім погано - я занадто сильно наполягав на підйомі і отримав комбінацію дегідратація/низький рівень цукру в крові/висота над рівнем моря - в основному, ви відчуваєте себе досить гнилим - головний біль, нудота та відсутність енергії. Досягнувши цієї стадії, досить важко навіть думати про їжу, проте це спосіб вийти з неї - набрати в організм трохи енергії та рідини. Зверху теж було досить прохолодно, мабуть, у низьких 40-х з жорстким вітерцем.

До цього часу я вже зовсім охолоджувався - час починати вниз.

Спуск

Піднятися на гору лише на півдорозі - вам все одно доведеться спускатися. У цьому випадку у нас був довгий шлях!

Приблизно через 20 хвилин, ми вирушили вниз, але не раніше, ніж насолоджуватися дивовижним видом, який надихнув слова до "Америка Прекрасна". Колорадо-Спрінгс - дивовижні 8000 футів нижче! Я не думаю, що місто було таким великим ще в той час, коли була написана пісня, але воно все-таки було справді прекрасним.

Пам'ятайте всі ці перемикання - тепер ми повинні їх знизити. Ми досить добре проводили час, спускаючись вниз (я думаю, ми навіть пробігли перші пару миль), але незабаром я `` побоївся '' - у мене не вистачило енергії, явища, яке нерідко траплялося бігунам на останніх етапах марафону - це дає уявлення про рівень навантажень, необхідних для заняття щуками як денний похід! Ми зупинились ще на 20 хвилин або близько того в Barr Camp, щоб отримати більше води і спробувати збити трохи їжі. На той час я вже почувався не зовсім добре. Щоб ще більше постраждати, мої ноги били (я був у туристичних черевиках) і пухирями. Потертості також ставали проблемою. Але нам ще залишилося пройти ще 6 миль! Коли ми опускалися нижче, ставало все тепліше і тепліше, поки не ставало прямо жарко.

Стежка дуже гарна на кілька миль нижче табору Барр, проходячи через ліс "Гензель і Гретель".

Стежка проходить через кілька цікавих скельних утворень, але до цього моменту я був занадто виснажений, щоб доглядати. Кожен крок був мучним, і я просто зосередився на тому, щоб повернутися до машини.

Ось перший гарний вид на Маніту-Спрінгс - залишилося лише близько 2000 футів спуску. У цей момент у мене не вистачало енергії, і я бовтався від болю. На моїй стопі утворився величезний п’ятковий пухир.

Ось вид на Зубчасту залізницю та паркінг. Це виглядає так близько, але все-таки відчувається так далеко!

Ми закінчили прямо о 6 вечора, загалом о 9:59! Я "пробіг" останню ділянку, щоб утримати свій загальний час менше 10 годин.

Я закінчив у стані сильної дегідратації та багато болю, але в цілому похід був фантастичним. Крім усього болю, краєвиди були чудовими, і я дуже пишався тим, що підкорив гору. Ми швидко поїхали до Taco Bell та почали замовляти шторм. Випивши, напевно, кварту води, ми піднялися на I-25 на довгу поїздку назад до Північного Колорадо.

Статистика

Наш час підйому становив 5h40m, а час спуска - 3h59m. Маючи приблизно 20 хвилин на вершині, це дає загальний час 9h59m. У той час ми подорожували пухирями на ногах 24 милі і піднявся 7400 вертикальних футів ! Це значно перевищило будь-який похід, який я робив до того часу! Всього я спалив приблизно 5500 калорій, і хоча я випив принаймні 6 літрів рідини, мені все-таки вдалося скинути багато кілограмів через втрату рідини. Це було про найгірше, що я коли-небудь відчував у поході, - проте, зважаючи на всі ці, здавалося б, погані речі, я думаю, що похід в цілому пройшов добре. Це був чудовий досвід навчання (наприклад, я дізнався, що туристичні черевики не стануть приємними до ваших ніг після 20+ миль - для такої траси, як Барр-Трейл, можливо, краще носити легшу взуття), і я вижив без потребує медичної допомоги. З деякою великою їжею для відновлення, приблизно галон рідини та трохи Адвілу, я почав відчувати себе набагато краще.

Я мало що знав, але менш ніж за три роки мені судилося пробігти марафон Пікс-Пік! Щоб дізнатись більше про цю пригоду, відвідайте мій Щоденник гонок на Пайкс Пік (якщо ви не просто приїхали звідти сюди:)