Кольмар, Франція

Ми прибули в Кольмар на машині зі Страсбурга пізно ввечері в середу. Наш маршрут мав нас у Кольмарі протягом двох ночей, а потім ми поїхали до Страсбурга через Винний шлях Ельзасу, відвідуючи Кайсерсберг та Рікевір по дорозі. Ретроспективно, у нас було занадто багато часу в Кольмарі, тим більше, що ми не проводили одноденних поїздок до сусідніх сіл під час нашого перебування там.

Якби мені довелося знову відвідати Кольмар (або вперше), я б вчинив інакше і дотримувався одного з наведених нижче маршрутів.

• Одноденна поїздка, що прибуває пізно вранці і відправляється після вечері.
  • Проживання на одну ніч, яке прибуває в другій половині дня і вилітає наступного ранку
  • Проживання на одну ніч, що прибуває пізно ввечері та відправляється наступним днем.

На вечерю ми вечеряли у ресторані La Stub, що спеціалізується на регіональній страві, яка називається tarte flambée.

Тарте-фламбе - це в основному тонка вафельна скоринка для піци, яку традиційно заправляють [кислими/терпкими] вершками, цибулею та беконом. На мою думку, це просто звучить грубо, але, ей, коли в Римі ...

Іншим популярним набором начинок є [кислий/терпкий] вершки, цибуля, бекон та сир (Емменталь, Мюнстер, козячий сир). Ця комбінація начинок звучить настільки ж грубо, як і перша комбінація, але ще більш нездорова, оскільки містить сир.

Ми спробували два тарт-фламбе:

• Вершки, цибуля та бекон
  • Вершки, цибуля, бекон та Емменталь

Ця трапеза була єдиним і єдиним, коли ми їли тарт-фламбе під час наших п’ятиденних канікул. Загалом, вони були Мехом. Вони скуштували кислого і терпкого, але не надто потужного. Тарт, залитий Емменталем, був менш кислим, але для мене це було просто паливом для мого тіла. Співвідношення калорій і смаку було вимкнено - занадто багато калорій для того, що це було.

Протягом наступних п’яти днів я дійшов висновку, що французький сир з цього регіону не відповідає моїм смаковим рецепторам. Французи вважають, чим сильніший запах, тим кращий сир, а я вірю в протилежне. Я також дійшов висновку, що смердючий запах ніг, який я відчував у кожному ресторані, насправді був сиром.

Після обіду ми ненадовго прогулялись по порожньому старому місту. Там-там були забиті дошками кіоски Різдвяного ярмарку та паб, але в селі було переважно тихо, навіть не було 22:00.

Наступного ранку ми з’їли швидкий сніданок з шоколадним пирогом та капучино в Au Croissant Dore. У ресторанах і барах у Франції заборонено палити, однак на половині нашого сніданку я відчув запах диму, а Пітер повідомив, що власник сидів за столом у задній кімнаті/кухні і курив сигарету.

Повернувшись до Великобританії протягом півроку, мені нагадують високий рівень куріння у Великобританії та Європі. Англійський уряд хоче, щоб до 2030 року в Англії не було диму. Це смішно, але не в хорошому сенсі. Поки я сиджу в цій кав’ярні і пишу цю публікацію, чоловік, що сидів поруч, щойно повернувся всередину, викуривши сигарету, і, ну, я хотів би посунути столи, тому що весь магазин зараз пахне димом.

Після десерту/сніданку ми пішли до району La Petite Venise (“Маленька Венеція”). Це найбільш фотографований район Кольмара. Це гарненьке, але це не єдина гарненька область Кольмара. Весь Колмар гарний.

франція

У протилежному напрямку від La Petite Venise є сучасний критий ринковий зал з ресторанами (уникайте фо-ресторану) та кіосками, де продають хліб, м’ясо, салати, продукцію та смердючий сир із запахом ніг.

Далі ми прогулялись історичним старим містом, і тоді я зрозумів, що там не було центральної зони, де були б встановлені кіоски Різдвяного ярмарку. Натомість навколо села були скупчені кіоски, розміщені на площах та просторах.

Окрім кіосків, майже кожна будівля була прикрашена вогнями та зеленню. Деякі будівлі були більш святковими, ніж інші, але разом із кіосками атмосфера була надзвичайно святковою.

Ми придбали келих глінтвейну, і мені нагадали, що я не люблю глінтвейну. Відпивши другий ковток, я озирнувся навколо всіх, хто п’є глінтвейн, і здивувався, скільки підробляють, що їм подобається, як і мені.

Було доступно три основні типи глінтвейну, які можна було змішати зі спеціями та медом.

• червоне вино
  • біле вино
  • яблучний сік

Далі, ми пішли до залізничної станції, тому що я бачив це на нашій поїздці на FlixBus напередодні, і я думав, що це було досить. А також тому, що ми пройшли все старе місто та мали години часу, щоб вбити до наступного прийому їжі.

Повертаючись до старого міста із залізничного вокзалу, ми вирішили, що настав час вин, проте це було в середині дня, коли ресторани та бари були закриті. Проблеми французької культури, кажу вам.

Перед нашою поїздкою до Ельзасу я уявляв, що у Кольмарі, Страсбурзі та селах вздовж винного маршруту будуть зали для дегустації вин, але це було не так, принаймні не в декількох хвилинах ходьби від того місця, де ми проводили більшу частину часу. У старому місті Кольмара ми знайшли одну виноробню, де була дегустаційна зала, Домейн Карчер, і ми поїхали туди!

Наша “дегустація” у Domaine Karcher була дуже дивною. Ми зайшли в магазин і підійшли до прилавка, де ще двоє покупців дегустували вино. Я очікував, що мені представлять дегустаційне меню, можливо, два дегустаційних меню (наприклад, звичайні та бібліотечні вина), з яких ми вибираємо, яку дегустацію хотіли б зробити, а потім пробуємо дегустацію вин, але справа не в тому, як це відбулося.

Нам вручили гігантську книгу з описом їх вин разом із цінами за пляшку, футляр тощо. Не було дегустаційного меню, і ми не були впевнені, що наступним кроком у цьому процесі, тому що ми були там, щоб скуштувати вино, не обов’язково купувати вино.

Ми запитали, чи можемо ми зробити дегустацію (мається на увазі скуштувати кілька вин, ймовірно, з меню дегустації вин), і вона відповіла: "Так, яке вино ви хотіли б скуштувати?"

Я хотів відповісти: "Усі вони!" але я знав, що це не буде адекватною відповіддю, і це не викликатиме посмішки серйозної жінки за прилавком. Тож ми знову проглянули гігантську книгу та вибрали випадкове вино.

Правда полягала в тому, що я хотів скуштувати всі їхні вина! Ельзас - це насамперед регіон білого вина (90 відсотків виробництва - це біле вино), і я хотів дізнатись більше про виноград, вирощений у цьому регіоні, оскільки деякі з них були мені не знайомі. Основними сортами винограду, що вирощуються в цьому регіоні, є:

• Рислінг
  • Гевюрцтрамінер
  • Піно Грі
  • Auxerrois Blanc (вимовляється "о-сер-ва")
  • Піно Нуар
  • Сильванер
  • Піно Блан
  • Мускатний

Нещодавно я писав про нашу плутанину з французькими винними етикетками та відсутність деталей сорту винограду у цій публікації. Я довідався, що Ельзас - єдиний виноробний регіон Франції, який бере участь у маркуванні сортів; це практика, яка бере свій початок ще з часів Німеччини. Вина одного сорту ("сортові") зазвичай включають сорт винограду на етикетці.

Змішані вина - це те, що стає незрозумілим для споживачів, які залежать від цього типу інформації при купівлі вина. Деякі марковані винні вина на Ельзасі можуть посилатися на один сорт винограду (на етикетці може бути вказаний лише один, навіть у разі сумішей), або, на більшості вин, що змішуються, на етикетці не буде вказано сорт винограду. Щоб полегшити плутанину серед споживачів, деякі етикетки тепер містять рівень солодкості на зворотному боці етикетки, тому перевірте його наявність.

Нарешті, усі вина, розлиті в цьому регіоні, повинні бути розлиті у високі худорляві пляшки, відомі як Flûtes d’Alsace. Правила французького вина закручують мені голову.

Назад до дегустації вин…

Врешті-решт, ми скуштували два вина і купили пляшку, бо саме так ми відчували, що від нас очікують. Оскільки у нас не було винного ключа, ми попросили, чи може вона відкрити нам пляшку (не впевнений, чи це законно), і вона відкрила її, і наша наступна зупинка була на ринку ковбасних виробів та сиру.

Продовольство та вино в руках, ми повернулись до нашого готелю та з’їли та випили свої печалі від поганих новин, які щойно отримали. Наш зворотний поїзд зі Страсбурга до Парижа щойно скасували через страйки французьких поїздів.

Як говориться, доп-де-до.

Наш оновлений Скасований відстежувач поїздів, який включав наші зворотні поїзди до Лондона, виглядав так:

Опис №
Загальна кількість поїздок8
Всього скасованих поїздок
Скасовані поїздки SNCF (x3)
Скасовані поїздки за асоціацією * (x2)
% подорожей скасовано **62,5%

* Поїзди поїздами Eurostar, які не були скасовані SNCF, але не можуть бути завершені через скасовану поїздку SNCF.

** Включає всі скасовані поїздки.

У нас було три варіанти:

• Замовте інший поїзд Страсбург - Париж, який прибуде вчасно, щоб ми змогли здійснити сполучення Eurostar з Лондоном.
  • Сідайте на FlixBus до Базеля і летіть назад до Лондона (використовуючи наші зворотні квитки, які ми придбали раніше).
  • Сідайте на поїзд до Базеля і летіть назад до Лондона.

Після нашого пекельного досвіду роботи з FlixBus варіант 2 вийшов, оскільки був 99-відсотковий шанс, що FlixBus не дістане нас до Базеля вчасно, і ми пропустимо рейс.

По закінченні французької сієсти ми залишили наш готель у пошуках ще вина і знайшли його в Le Cercle Des Aromes. У нас не було бронювання, але вони запропонували нам стіл до 20:00. Ми випили багато вина, перекусили колбасних виробів та неприємного запаху сиру та обговорили, як, до біса, ми збираємось повернутися до Лондона. До речі, Le Cercle Des Aromes був моїм улюбленим рестораном/баром у Кольмарі - їдьте туди!

Пізніше тієї ночі ми забронювали поїзд зі Страсбурга до Базеля і залишили наш Париж до Лондона поїздом Eurostar як є, тому що ми не знали, коли/коли наші плани потрібно змінити знову, і нам потрібен буде цей поїзд Eurostar.

Наступного ранку ми виїхали з нашого готелю і розпочали подорож вздовж винного маршруту Ельзасу!