Comune di Siena - Turismo - кекс із кедрових горіхів

ЗА КАСТАР

1 ЛІТРОВЕ МОЛОКО 2 ЯЙЦЯ 2 ТБСП БОЛОКИ 2 ТБСП ЦУКРОВА ЦІСТКА ОДНОГО ЛИМОНУ

Процедура

Попередньо розігрійте духовку до 180 ° c. Тим часом замочіть родзинки в теплій воді приблизно на 15 хвилин і приготуйте кексову суміш. Покладіть усі інгредієнти у велику миску: яйця, борошно, цукор та масло і ретельно перемішайте. Додайте розпушувач. Змастіть форму для кексу і вилийте приблизно 3/4 суміші у форму. Зверху залийте заварним кремом, кедровими горішками та родзинками, а потім залийте сумішшю кексів, що залишилася, і, нарешті, другою половиною заварного крему. Готувати в духовці близько 40 хвилин. Уникайте відкривання духовки під час готування. Приготування заварного крему: збийте яйця з цукром та борошном, поки суміш не стане легкою та пінистою. Додайте молоко повільно і цедру лимона. Поставте каструлю на слабке полум’я і постійно помішуйте в тому ж напрямку віночком або дерев’яною ложкою. Доведіть до кипіння і варіть ще 5 хвилин, постійно помішуючи.

Витоки

Кекс з кедрових горіхів (Pinolata) - це типовий тосканський торт, який зустрічається особливо в сієнських та к'янтійських районах, але зараз його можна знайти по всій Італії.

Якщо ваша дієта переважно походить з вуглеводів, щоб спалити близько 450 ккал, ми пропонуємо маршрут, який включає деякі найбільш значущі монументальні свідчення епохи Медічі.

Маршрут починається з Порта Овіле і продовжує вгору Через Валлероцці, одна з найстрашніших вулиць Сієни, бо вона така крута. Угорі поверніть праворуч Через Монтаніні і дотримуватися швидкої прогулянки Порта Камолія. Звідси ми спускаємось вниз Через Мальту до маленької площі та фонтану Contrada Sovrana dell ’Istrice. Переправа Через Камолію брати Vicolo della Magione і продовжувати далі Via del Pignattello поки не дійдеш Через Кампансі. Повертаючи праворуч, продовжуйте рух далі Via dei Gazzani і ти прийдеш до Сади La Lizza.

Відвідавши інтер'єр, спуститесь сходами біля церкви в Via delle Vergini і потім Via del Giglio. Поверніть праворуч, а потім ліворуч, щоб дістатися Via de 'Rossi і продовжувати до Площа Сан-Франческо. Тут ви можете зупинитися, щоб помилуватися інтер'єром Базиліка в якому також зберігаються Священні Частинки, які залишаються цілими з 1730 р. Повертаючись до Via dei Rossi, поверніть праворуч Via del Comune в кінці якого ви повернетесь Порта Овіле, відправною точкою нашого маршруту.