Візит до Росії - частина 1 - Москва (липень-серпень 2016)

частина

• Автор допису:землямамакадо
  • Публікація опублікована: 17 серпня 2016 р
  • Категорія публікації:Міжнародний/подорож/подорож сувій

Міста 3, 4 та 5 були на батьківщині! Так, країна нескінченного хліба та картоплі! Ми планували цю частину подорожі одразу цілою Росією з кількох причин. 1) Отримання візи - це не простий і не цікавий процес. 2) Рейси до Росії не дешеві. Найважливішою причиною відвідати Росію як країну було побачити мою майже 91-річну бабишку. Пробираючись через Росію (прямих рейсів до її рідного міста Новосибірська немає), ми зупинились у Москві та Санкт-Петербурзі на пару днів, щоб дослідити!

Ми прилетіли до Москви пізно ввечері (близько півночі замість 22 години завдяки затримкам рейсів у нашому вильоті в Берліні - і я хотів би сказати, це НАЙГОРІШИЙ аеропорт, в якому я коли-небудь був, такий дезорганізований і майже неможливий для навігації, якщо тільки у вас довгий відпочинок, принаймні 3 години - уникайте, якщо зможете). Наш ведучий AirBNB все ще терпляче чекав - він був чудовий! Ми зупинились у власній маленькій студії у центрі міста, це було ідеально! Якщо ви ніколи не чули про AirBNB - це готель типу "ліжко та сніданок", де господарі надають кімнату у своєму будинку або орендують вам цілий дім. Це кращий спосіб жити по-місцевому і ідеально підходить для таких людей, як ми, яким потрібен доступ до повноцінної кухні! Скористайтеся моїм реферальним посиланням, щоб отримати 30 доларів за перше проживання! Ця студія була ідеальною для нас, а кухня була ідеально обладнана всім, що нам може знадобитися. Це було також кроки від метро та 10 хвилини пішки до Червоної площі. Справді думав, що найголовніше, це кроки від приголомшливого продуктового магазину (AIP життя, так?).

Ми вирушили до цього продуктового магазину посеред ночі, тому що я зголоднів справжньої їжі і знав, що мені потрібно їсти на ранок. Наші рейси до Москви не мали успішного харчування. British Airways забезпечила “сандвіч з помідорами та сиром”, який навіть мій чоловік не їв. Після того, як ми пробігли Берлінський аеропорт і кілька годин сиділи в посадці на літак, щоб затриматись, S7 забезпечив сендвіч для польоту - знову ж мені заборонили. Мій приїзд до Москви був голодним.

Назад до цього продуктового магазину - найкращого продуктового магазину коли-небудь! Його називають Єлісеєвським магазином, і його обов’язково потрібно побачити навіть тим, кому не потрібні продовольчі товари завдяки гарній архітектурі всередині. Він працює цілодобово та без вихідних. Тут подають різноманітні свіжі фрукти та овочі, копченості, сире м’ясо, комори та готову їжу, яку потрібно лише розігріти або з’їсти як є. Це було ідеально для мого чоловіка - я змогла отримати те, що мені потрібно, щоб залишитися ПДІ, і він зміг придбати традиційні російські страви, які не потребували б великої підготовчої роботи. Це залишило нас обох задоволеними нашими сніданками та вечерями! Ось мій перший продуктовий розкіш в Росії - салат, огірки, червона смородина, щавель, кріп, оселедець (який я вважав лососем), червона смородина та салат з капусти/яблук, щоб спробувати! Інгредієнти салату: “морква, селера, яблуко, зелень, лимонний сік, рослинна олія, сіль, чорний перець”. На жаль, я думав, що «рослинна олія» насправді до сьогоднішнього дня була «соняшниковою олією», що я вирішив представити перед поїздкою, оскільки в Росії все роблять з нею. Очевидно, "растительно масло" перекладається на рослинне масло ... що означає невідоме. На щастя, я насправді не відреагував на цей салат!

Того вечора я насолоджувався салатом із оселедця зі своїм власним EVO. Цей щавель справді зробив смак дивовижним своїм кислим смаком!

Наступного ранку у нас була безкоштовна екскурсія, заброньована на 10:45, і мені довелося швидко зробити сніданок. Я ще не хотів допивати всю свою оселедець, тому розкрив банку анчоусів і насолоджувався ними заздалегідь приготованим салатом. Я фактично все ще був ситий з їжі 2 години ночі напередодні, тому я пробрався лише через половину банки, а решту зберіг на іншу їжу.

Безкоштовна екскурсія відбулася біля станції метро Kitay Gorod і тривала близько 2 годин. Цікаво було вивчити російську історію та отримати поради від місцевого жителя (наприклад, найкраще місце для пошуку морозива в місті!). Звичайно, оскільки ця програма була безкоштовною, частина туру була використана для заохочення людей замовити платний тур - але все ж багато корисної інформації. Це також допомогло нам знайти дорогу до Кремля наступного дня! PS: найкраще морозиво можна знайти в Gym Mall у центрі (ви побачите шалену довгу чергу). Мій чоловік дуже сподобався, я просто скуштувала запах - не кажіть, що ви теж цього не робите! * sniff sniff * Ось вхід до Gym Mall!

Після екскурсії ми з чоловіком поїхали на Столову 57 обідати. Я багато читав про це місце в Інтернеті, і наш екскурсовод також згадував його як справді гарне місце для отримання їжі. Він знаходиться на верхньому рівні в торговому центрі і майже завжди має довгу чергу.

Як тільки ви ввійдете, поки все ще в черзі, є меню, яке показує все, що доступно. Це місце у стилі "шведський стіл", але все вже накрите, і ви берете тарілки під час руху. Меню доступне англійською та російською мовами, а також вивіски для їжі!

Ось те, що я знайшов на обід, що мені було комфортно їсти: оселедець з цибулею, лососем, солоним огірком, салатом з капусти, курячим рулетом з морквою та оливками, морквяним салатом та кавуном. Щоб пити, я отримав воду з настою абрикоса. Я не був у захваті від морквяного салату (це було добре, морква) та курячого рулету (я не дуже люблю курку). Лосось був справді хорошим! Я почувався добре після того, як з’їв усе, що тут зображено. Однак я взяв мій травний фермент глютензи ТІЛЬКИ на випадок.

Ось страва мого чоловіка для веселого порівняння: лосось із плавленим сиром, оселедець з цибулею, окрошка (холодний російський суп), картопляний салат, торт та шматочок цукерки. Я був так радий, що він все ще міг досліджувати російські смаки, навіть незважаючи на всі мої обмеження!

Після обіду ми гуляли навколо музичного фестивалю, що тривав майже прямо біля торгового центру. Влітку є якийсь фестиваль, який повинен відбутися майже у всіх основних частинах міста в Росії - адже спека - це щось для святкування!

Після музичного фестивалю ми доїхали на метро до Ізмайловського ринку, підвівши його до виділеної станції та пройшовши лише трохи шляхів:

Поки ми гуляли, там був хлопець, який продавав квитки на теплаход (це назва для річкового круїзного човна). Ми купили ці квитки та головували на нашому маленькому круїзі річкою приблизно протягом 2 годин. Це було ідеальне місце, щоб спостерігати за заходом сонця!

Я знаю, що я планував зробити один величезний пост у Росії, але я думаю, що мені доведеться зробити окремий пост у Санкт-Петербурзі/Новосибірську, щоб одне повідомлення не завантажувалось назавжди через зображення (я люблю фотографувати, що я можу казати!). Я мав би готову решту Росії завтра!

Якщо ви ще не стежите за мною, будь ласка, стежте за моїми сторінками у Facebook та Instagram, щоб бачити мої майже щоденні оновлення та підписуватися (праворуч), щоб отримувати повідомлення електронної пошти, коли я розміщую повідомлення (НІКОЛИ не спаму, обіцяйте!).