Вчителі діляться своїм досвідом під час проживання за кордоном!

Як підтримувати здоровий та здоровий спосіб життя під час викладання в Кореї

Опубліковано в п’ятницю, 10 червня 2016 о 13:30

мови

До переїзду за кордон для викладання англійської мови в Кореї одним із моїх занепокоєнь було питання про те, як підтримувати здоровий спосіб життя. Вдома я любив регулярно займатися в тренажерному залі, і роблю це роками. Приїжджаючи до Кореї, я боявся, чи зможу я отримати доступ до атлетичного центру, і як зміниться моє тіло. Я був приємно здивований тим, наскільки просто було регулярно займатися спортом та залишатися активним. Я збираюся поділитися деяким своїм досвідом, пов’язаним зі здоров’ям та фізичною формою життя в Сеулі.

10 порад щодо безглютенової їжі в Кореї

Опубліковано в вівторок, 26 березня 2013 р. О 16:00

Я знаю, що деякі з вас можуть не довіряти мені як безглютеновому харчовому ресурсу в Кореї. Я маю на увазі, давай, нещодавно я написав любовний лист (у формі допису в блозі) до найкращої бутерброди в Сеулі. Мені відомо, що час від часу потураю. Хоча, клянусь, я не їв підозрілого бутерброда PB&J, зображеного нижче. Це було мені «подаровано» в «Корені Берн» минулого літа, і хоча ми з моїм другом прийняли прожиток із вдячністю, той факт, що добра душа витягнула його з валізи, спонукав нас «передати» його безтурботному, веселобородий чоловік, з яким ми познайомились через кілька секунд.

Одержимість Кореєю ожирінням

Опубліковано в вівторок, 30 жовтня 2012 р. О 10:48

Щоразу, коли люди приїжджають викладати англійську мову в Кореї, вони помічають і коментують, наскільки худі корейські дівчата. Ви там і там бачите деяких «здорових» дівчат, але здебільшого ви бачите надзвичайно струнких корейських дівчат, які ходять на надвисоких підборах із дрібними спідницями. Ви починаєте замислюватися, це їх дієта чи якийсь секрет, про який решта світу не знає.

Ресторани для вчителів в Кореї: божевільний від часнику

Опубліковано в пн, 01 жовтня 2012 о 09:51

Останнім часом я багато блоги в ресторанах, але цим серйозно займаюся із вільним часом, викладаючи англійську в Південній Кореї. Оскільки в Кореї дощово вмикається та вимикається, найкращий спосіб провести час у приміщенні. Тож замість того, щоб цілими днями лежати в ліжку (теж непогана ідея), я вирішив відправитися в різні ресторани Кореї.

Ресторани, які варто відвідати під час викладання в Кореї: замок Прага

Опубліковано в середу, 19 вересня 2012 о 12:40

Це ще одне ресторанне видання мого блогу. Я знаю, що викладаю англійську мову в Південній Кореї, і я маю спробувати різні види "екзотичної" їжі, яку Корея може запропонувати, але іноді мені просто потрібен свій час, щоб не потрапити в усі кимчі та барбекю.

Відвідування ринків фермерів під час викладання у Південній Кореї

Опубліковано в п’ятницю, 13 квітня 2012 р. О 11:01

Очікуються іспити середньої школи, і це дає викладачам англійської мови в Південній Кореї більше часу для вивчення.

Залишатися у формі під час викладання в Кореї: дієтичний бокс

Опубліковано в п’ятницю, 23 березня 2012 р. О 10:39

З моїх відпусток із штатів та Аргентини я готував фунт, як божевільний! Повернення до Кореї на початку зими теж не допомогло! У мене не було мотивації ходити в спортзал і навіть ходити до школи. До тих пір, коли я викладав у Кореї, дієтичний бокс, я виявив свій улюблений спосіб підтримувати форму.

Кілька моїх друзів у Кореї - боксери-аматори. Щоразу, коли ми зустрічаємось, все, про що вони говорять, це бокс. Пам’ятаю, я згадував, що хотів спробувати, щоб лише побачити, про що йдеться, і мій друг сказав мені, що насправді можна боротися, щоб схуднути. Наступне, що я знаю, я шукаю найближчий тренажерний зал (який буває через дорогу від моєї квартири) і підписуюсь на місяць!

Як тільки я потрапляю в тренажерний зал, мені доводиться розтягуватися і стрибати через мотузку протягом 9 хвилин. Потім я вивчаю різні навички протягом дня і практикую близько 40 хвилин з тренером. Перш ніж вийти з тренажерного залу, я повинен зробити кілька основних вправ, ще 9 хвилин стрибати на мотузці та розтягуватися. Це може здатися не дуже, але моє тіло боліло, як божевільне.

Бруклінський бургерний комбінат, Корея

Опубліковано в вівторок, 28 лютого 2012 р. О 11:24

Я люблю Mcdonald’s, але крім гамбургерів, розроблених лабораторно, є ще один клас гамбургерів, до якого я прагну. Це гамбургери для гурманів, виготовлені зі свіжих інгредієнтів та якісної яловичини. Перш ніж приїхати до Кореї викладати англійську, я поїхав до In & Out або до місцевого магазину мам і поп-гамбургерів, щоб задовольнити свої потреби. У Кореї я їду в Бруклінський бургер.

Спілкуйтеся з учителем!

Заповніть цю форму, і один із наших нинішніх викладачів зв’яжеться з вами електронною поштою для чату про викладання англійської мови за кордоном!