Святвечір у Сибіру: Іркутськ і озеро Байкал

святвечір

І так починається наш транссібірський досвід. За минулий рік для цієї поїздки було розроблено, відкинуто та переплановано ряд маршрутів - російська залізнична система мала звичку скасовувати та переносити розклад руху своїх поїздів до того рівня, який наш маршрут постійно змінювався кожні 3-4 тижні за забаганням радянсько-російських епоха бюрократія.

3 дні Москва - 4 дні поїзд - 1 день Іркутськ і озеро Байкал - 1 день Улан-Батор - Пекін

3 дні Санкт-Петербург - 3 дні в Москві - 6 днів поїзд - Пекін

після перепланування.

Потім після чергової ануляції це перетворилося на ...

3 дні Москва - 4 дні поїзд - 1 день Улан-Батор - Пекін.

Потім був перенесений інший поїзд, що привів до нашого остаточного маршруту:

3 дні Санкт-Петербург - 3 дні Москва - 1 день Іркутськ і озеро Байкал - 1 день поїзд - 2 дні Улан-Батор - Пекін.

Отже, як склалася б доля, ми все одно змогли б зробити всі основні визначні пам'ятки Транссибірської/Монгольської залізниці, перебуваючи при цьому в самому поїзді. Єдиний улов - це гоління 2-х днів у поїзді на рейс, за допомогою якого ми все ще можемо отримати повний досвід, якщо коли-небудь повернемось до Транссибу з Санкт-Петербурга до Владивостока (що ми і будемо!).

Потрапляючи на рейс о 21:30 з Москви до Іркутська, ми приземлились о 8 ранку після 5-годинного польоту (майте на увазі різницю в часовому поясі).

Освіжаючись о Кафе Кастро всередині аеропорту ми чекали, поки нас приїде наш заздалегідь підготовлений путівник з Baikal Explorer, Микола.

Аеропорт розташований в центрі міста, буквально: через дорогу знаходиться цілодобовий караоке-бар.

Наша перша зупинка на шляху до Листвянка - село на північному боці південно-західного кута Озеро Байкал - був Криголам Ангара, перший і єдиний вцілілий корабель оригінальних криголамів у Росії.

Далі ми зайшли до музею під відкритим небом традиційного козацького села, щоб представити перших російських поселенців на Байкалі:

Ви можете отримати прекрасний вид на Річка Ангара тут:

Поряд з експонатами того, що було тоді у повсякденному житті, є також маса зимових заходів, якими ви можете займатися тут, наприклад, льодова гірка на коров’ячій шкірі:

Згодом ми мали дізнатись про Байкал у місцевому науковому музеї, перш ніж побачити сам головний акт:

Озеро Байкал є найглибшим і найстарішим прісноводним озером у світі, площа його поверхні становить 12 248 квадратних миль і глибина 5387 футів. Тут розміщуються тисячі унікальних видів, яких немає більше ніде у світі. Йому більше 25 мільйонів років, а посередині - це острів, де проживає 2000 людей, в основному племена буратів і шамани, які, як вважають, були предками корінних американців, які мігрували через Берингову протоку.

Цього сезону погода була дивним чином теплішою, ніж зазвичай, із сучасною температурою близько -11ºC або 12-15ºF. Це означало, що озеро не збирається замерзати, щоб перепливати пішки чи машиною. Дякую, глобальне потепління.

На обід ми їли монгольську натхненну їжу у справжньому гер:

Потім ми піднялися на гірськолижний підйомник/крісельний підйомник до вершини за 300 рублів в обидва кінці. За додаткову плату ви можете взяти напрокат лижі та сноуборди; це фактичне місце катання на лижах!

Види зверху:

Підніміться до фактичного пункту спостереження для кращого та чіткішого огляду на озеро:

Тоді ми головували назад вниз ловити захід сонця над озером:

У цей час року сонце починає сідати о 16:30:

Якщо ви зголодніли, спробуйте знайти біля озера ринкові кіоски, щоб поїсти омуль, місцеву лососеподібну сальмоноїдну рибу, яка є рідною та унікальною лише для Байкалу. Вони бувають розмірами 100, 150 та 200 рублів.

Як це було на смак?

Потім о 18:00 ми поїхали назад до Іркутська, де зареєструвались о Хостел Rolling Stones і попрощався з Миколою:

Після годинного освіження ми вирушили назад, щоб дослідити Іркутськ.

Якщо ви не турбувались натисканням наведеного вище посилання і були розгублені, чому ми сьогодні вітаємо всіх із Різдвом, ми під час подорожей виявили, що росіяни святкують Різдво 7 січня. Це віщує нас добре, оскільки сьогодні ввечері це буде єдиний час, коли всі його церкви будуть відчинені пізно, замість того, щоб закритись звичайною 19:00. Тож, незважаючи на те, що ми повернулись до Іркутська о 19:00, все місто все ще було щедро різдвяним спратом, і ми мали все це собі на очах, ще один турист на виду.

Наша перша зупинка була 8 хвилин їзди до Казанська церква у північно-східній частині міста. Оточений вишуканими деталями справжніх крижаних скульптур розміром із будинок, це був найбільш вражаючий молитовний будинок в Іркутську:

Згодом ми їхали 8 хв до Знаменський монастир, більш затишне місце порівняно з Казанью:

Тоді ми закінчили наш автомобіль на 490 рублів у Московські ворота (Тріумфальна арка Москва):

Звідти ми пішли вздовж річки Ангари ...

і врізати, щоб розмахувати Пам'ятник засновникам Іркутська:

Тоді ми перейшли до відвідати Богоявленський собор:

Через дорогу в парку є Спаська Церковь:

Потім ми закінчили нашу екскурсію напередодні Різдва Іркутськом о Кіровська площа, який був живий при льодових заходах:

смішні крижані скульптури ...

і північний олень, справжній чудо-північний олень:

Згодом ми поїхали за продуктами через вулицю для нашої 28-годинної поїздки поїздом до Монголії, починаючи наступного ранку ...

перед тим, як закінчити вечерею з 12 страв (за російською традицією напередодні Різдва) біля сусіднього будинку Пекінський качиний дім:

Завтра ми стрибаємо на 8 ранку, 28-годинну Поїзд 0043 від Іркутська до Улан-Батора!

- На момент розміщення в Іркутськ, Росія, це було -11 ° C - Вологість: 74% | Швидкість вітру: 11 км/год | Хмарний покрив: ясно