Огляд: відступ для схуднення Сліммерія, Ілфракомб, Девон

Slimmeria Retreat у прекрасному Девоні пропонує швидкий тон-тон, детокс, схуднення, прогулянки по скелі, заняття фізичними вправами - все це на основі креативної веганської їжі.

Слово Девон викликає зображення кремових чаїв на пухнастих булочках. Але під час останньої поїздки до гарного приморського містечка Ілфракомб у Північному Девоні я бачив, як я йшов по Хай-стріт, відводячи очі, проходячи повз ті приємні чайні крамниці.

Це тому, що я був там для детоксикації, схуднення та приведення в дію тих в’ялих шматочків на Slimmeria Retreat (ну, справді, в кемпінгу) протягом п’яти днів.

відступів
Суд Слімерії Мерлін

Домом був Мерлін-Корт - чудова будівля на вершині пагорба зі своїм статусом знаменитості, яка колись з’являлася в Інспекторських дзвінках у ці дні як готель. Дерев’яна підлога, білі стіни та люстри видають відчуття розкоші, тоді як номери з ванними кімнатами оформлені в стилі бутик (деякі з ванними) з прекрасним видом на Ілфракомб.

Вид зі спальні

Немає телевізорів, оскільки бути кушеткою настільки ж табу, як і пити каву. І хто б хотів, коли є так багато чудового ландшафту для дослідження.

Хто іде

Прибуття у неділю ввечері означало легкий початок із швидкого чату та проведення деяких вимірювань (які тут не розголошуються). Вечеря була веганською пропозицією, яку подавали о 18.30. Це було досить приємно, а серед інших жертв, серед яких були шість жінок від 30 до 65 років та чоловік у віці 72. Усі ми хотіли скинути кілька фунтів.

Нам сказали, що немає ніяких відхилень від режиму харчування, що означало відсутність підкрадання закусок. Та все ж на приставному столі в їдальні стояла фруктова миска, де хтось залишив у ній одиночне червоне яблуко.

Дзвінок для пробудження о 7.30 був дзвоником. Нам довелося бути в їдальні о 8 ранку, щоб погризти слиток яблука, запитого водою лимона, перед тим, як вирушити на двогодинну прогулянку.

Я дивувався, як, на землі, я міг ходити туди і вниз по місцевих пагорбах. Мені сказали, що гаряча лимонна вода зменшує почуття голоду, тоді як слизи яблука забезпечують приблизно достатньо цукру, щоб припливити нас. І це сталося.

Прогулянки були досить складними, оскільки Ilfracombe - це досить горбисте місце. У перший день ми пройшли через гавань, де зупинились на мить, щоб помилуватися Веріті - скульптурою Деміена Херста зухвалої оголеної, але вагітної жінки, що тримає в руках меч, спостерігаючи за приходами та відпливами вод за її межами.

Статуя Деймітена Херста на істині в гавані Ілфракомб, куб.с Стюарт Блек

Це стимулюючий образ, який я зберігав при собі, підкорюючи ці круті пагорби. І ми були там, приходить дощ або сяє наш приглушений біль, дивлячись на чудові краєвиди скелі над нескінченними, а іноді і дикими морями, або над містом.

Одного дня ми йшли по гавані та шляхах Торрса (південно-західне узбережжя), а іншого - по історичній стежці Тарка, яка слідує за подорожжю Тарки-видри у класичній казці, написаній Генрі Вільямсоном.

Вид на океан

З нами був наш тренер, але з такими різними здібностями в групі він вирішив свою роботу. Він бігає вперед і назад, забезпечуючи, щоб швидкі ходунки були зайняті, розводячи відсталих по більш простих стежках.

Дивно, що ми всі повернулися одночасно на сніданок о 10.30 - це була склянка морквяного соку.

Процедура тривала 30-хвилинною фітнес-програмою та годиною йоги, тай-чи чи пілатесу та одного разу сеансом уважності.

Їжа

Потім подавали обід. Це завжди був веганський обід на рослинній основі. Інгредієнти включали моркву, капусту, буряк, цибулю, цвітну капусту помідорів, лободу, ячмінь, іноді посипану зернами граната, а іноді насіння соняшнику. Але завжди чудово представлений і завжди чудово маринований.

Слімерія, ячмінь і буряк

Там був чай ​​у три, котрий являв собою пару порцій фруктів та склянку чогось рослинного. А о 18:00 була вечеря.

Час відтворення

Після обіду це був час гри: «Не відкладай», нас закликали «вийти і щось зробити». Пляж Вулакомб, лише за 10 хвилин їзди від готелю, манив, і погода була просто ідеальною для того, щоб півдня чи два насолодитися цим чудовим узбережжям. І нам дали пікнік з мандарином та волоським горіхом, щоб взяти з собою, щоб ми не пропустили чаю з фруктами. Прекрасний дотик.

На пляжі

Ми повинні були повернутися вчасно до обіду о 6 вечора, тоді це був клас танців або боксерські заняття, а потім загоряється до 21:00. Це було велике запитання, і деякі грали в карти на балконі або просто читали. Слава богу, цей детокс не включав цифровий детокс, і я міг би принаймні відволіктися від голоду певною активністю в Інтернеті.

Стомлена середа

Здавалося, все йшло нормально до Стомливої ​​середи. Відсутність вуглеводів та кофеїну почало брати своє, і ми відчували втому. За обідом були скарги на головний біль та почуття слабкості.

І на мій подив, що яблуко все ще було там. Це мені підморгувало. Я чинив опір. На мій подив, ніхто інший навіть не згадував про це. Мені стало світати, що це був якийсь тест на рішучість.

Нас залучили до денних занять, коли лише одна жінка вибігла займатися своїми справами.

На щастя, сьогодні також був включений безкоштовний 30-хвилинний масаж, і як нам це сподобалось.

Ми схудли?

Останній день нас знову виміряли і зважили. Так! Я втратив дюйм від талії та вагу 6 фунтів. Інші програли більше. Чоловік у групі втратив 11 фунтів.

Всі схудли, але, що важливіше, всі почувались по-справжньому добре. Стомлена середа тепер була лише далеким спогадом, коли ми щасливо перескочили в сонячну суботу.

Пізніше, коли ми їхали, Галя (власник реколекції) подивилася на порожню фруктову миску і запитала: "Хто взяв яблуко". Звичайно, всі заперечували, що це вони. Чомусь вона подивилася на мене, можливо, так само, як Адам подивився б на Єву.

Вирок

Це швидкий режим підтяжки та зниження ваги, який означає багато руху, менше калорій та якісний відпочинок у прекрасному прибережному містечку. Це надзвичайно контрольована процедура, розроблена для того, щоб розпочати дієту та ваш метаболізм з додатковим бонусом підтягування. Slimmeria доставить вас туди, доки ви будете зосереджені. Це працює. Це може бути просто тоніком, щоб потрапити в це маленьке чорне плаття вчасно на різдвяні та новорічні вечірки.

Факт фактів

З 7 жовтня в Девоні є кілька реколекцій Слімерії. Ціна за 6 ночей, включаючи масаж, коливається від 695 до 895 фунтів включно.