Ми з Елізабет поїхали до Москви і не ходили в боулінг

У 2005 році Росія вимагала від іноземних усиновлювачів здійснити дві поїздки до Росії. Першою поїздкою була зустріч з нашою майбутньою дитиною. Другою поїздкою було офіційне усиновлення дитини. Поміж ними була шалена погоня за паперами та нервове очікування.

Ми з Елізабет здійснили свою першу поїздку до Росії у вересні 2005 року. Ми не знали, чи будемо колись ще відвідувати Москву з можливістю зробити екскурсію. Ми вирішили додати до нашої подорожі два додаткові дні, щоб ми могли побачити визначні пам'ятки Москви, а потім полетіли б до Кемерово, щоб зустріти дуже молодого хлопця.

Наш рейс з Москви до Кемерово був запланований авіакомпанією "Аерофлот", яка мала дуже суворі вимоги до ваги зареєстрованого багажу, вагою лише 30 кг. (20 кг) за мішок, і ми могли мати лише один зареєстрований мішок кожен. Хоча в Джеймстауні та Москві було тепло, у Кемерово погода стала прохолодною. Нам потрібно було взяти з собою як теплу погоду, так і одяг прохолодної погоди, тим самим додавши вагу та об’єм багажу. Я ретельно зважив кожну валізу перед від’їздом до Буффало. На жаль, надзвичайні банки зі спамом повинні були вийти, але тоді обидва мішки важили менше 44 фунтів. кожен.

"Ви дійсно поклали банку з-під спаму у свою валізу?" - спитала Елізабет

"Звичайно," відповів я, "Що робити, якщо в той час, коли ми перебуваємо в Кемерово, виникає затемнення, і ми не можемо покинути готель на кілька днів?"

"Для розумного, турботливого, симпатичного хлопця ти часом можеш стати справжнім дурнем".

Наш маршрут провів нас від Буффало до Чикаго до Франкфурта до Москви. “Оніміння розуму” не адекватно описує цю невеличку серію польотів.

Ми приземлилися в терміналі 2 підмосковного аеропорту Шереметьєво. Радянський уряд побудував термінал 2 до Олімпійських ігор 1980 року і ще не переробив цю вітрину комуністичного дизайну. Очевидно, що радянський уряд використовував безробітних в'язничних архітекторів для проектування аеропорту Шереметьєво.

Раніше я домовився про послугу «Швидкий шлях» для російського паспортного контролю та митниці. Дві дуже привабливі росіянки зустріли нас в аеропорту і провели до лінії дипломатів, щоб у нас були належним чином завірені паспорти. Це дозволило уникнути дуже переповненої регулярної паспортної лінії. Забравши наші сумки, ще одна дуже приваблива росіянка провела нас через митницю (ні про що заявляти), і ніхто нас не зупинив. Елізабет була і дуже рада, і дуже роздратована зі мною.

Після митниці наш перекладач Сергій зустрів нас. На цей момент це було близько 18:45 за московським часом, або близько 10:45 в Джеймстауні на наступний день після нашого від'їзду. Іншими словами, ми прокидались близько тридцяти годин і починали трохи дурити.

Усі готелі, з якими ми зв’язувались у Москві, бажали приблизно від 200 до 400 доларів за ніч. Це було занадто багатим для нас. Ні Елізабет, ні я не почувались комфортно, коли інші люди бронювали для нас готелі через поганий досвід, коли ми жили за океаном. Після деяких онлайн-досліджень ми вирішили зняти квартиру для нашого дводенного перебування в Москві за менші гроші, ніж більшість готелів. Сергій та наш водій Віктор загнали нас до Москви, приблизно за 30 хвилин їзди. Наша квартира була прямо на вулиці Арбат у Москві, великому туристичному районі.

“Ви зняли квартиру на вулиці Арбат. "Вигукнув Сергій." Ви знаєте, де вулиця Арбат? "

“Мммм, ні. Ми ніколи раніше не були в Москві ".

“Вулиця Арбат закрита для автотранспорту! Сподіваюсь, Віктор зможе знайти місце для парковки ".

Вікторові знадобився якийсь час, щоб знайти найкраще місце для паркування біля нашої квартири. Тієї ночі я дізнався кілька нових російських лайливих слів.

Однією з вимог, які ми мали до нашого багатоквартирного будинку, є наявність ліфтового обслуговування. Наша конкретна квартира була на 6 поверсі. Технічно в нашій квартирі працював ліфт. Однак нижній поверх ліфта знаходився на 2 поверсі. Це означало, що нам довелося тягнути сумки вгору по сходах, щоб дістатися до ліфта. Завжди читайте дрібний шрифт, навіть якщо він написаний мовою, яку ви не розумієте! Сергій був роздратований, але намагався бути бадьорим.

"Ви знаєте, що це може бути приємне місце, але наступного разу, чи зможете ви узгодити зі мною цей бізнес" оренди квартир "?"

“Нам шкода за біду. Інтернет-брошура передбачала, що їхати до цієї квартири було не складно і що Шереметьєво - чудовий аеропорт. Дякуємо, що привезли нас сюди ".

Сергій допоміг нам розташуватися в нашій квартирі, а потім взяв мене обміняти гроші. Сергій також вказав неподалік супермаркет. Потім ми запропонували Сергію «добру ніч» і поїхали за покупками. Ми купили хліб, сир, шинку, банани, воду в пляшках та сік. Не зовсім вечеря для гурманів, але нам сподобалась. Найкраще: у нашій квартирі було телевізор із супутниковим телебаченням, і ми обідали "Мисливців" англійською. Потім ми прийняли душ і розбилися.

Ми зустріли Сергія о 9:00 наступного дня і пішли вулицею Арбат, а потім до Кремля. У той день він був м’яким, але капризним. Коли ми прибули, там черга людей чекала потрапити до Кремля. Ми придбали наші квитки; Сергій заплатив лише 1/5 вартості нашого квитка, оскільки він громадянин Росії. Лінія врешті-решт привела нас до пункту пропуску, точно так само, як перевірка безпеки в аеропорту, але без рентгенівського апарату або “веселого” погладжування.

елізабет
Папа Ленін

Кремль є офіційним місцем управління в Росії і колись був просто великим фортом. Багато російських православних церков розташовані всередині Кремля. Отже, в комплексі Кремля є багато державних будівель та церков, що цікаво, якщо врахувати комуністичне минуле Росії.

Ми об’їздили різні церкви Кремля. Ми також бачили деякі гармати Наполеона, які він залишив, відступаючи від Росії, і один гігантський дзвін. Я постійно запитував, де П’єр Безухов, але жарт ніхто не зрозумів. Це круто сказати: "Я відвідав Кремль", але це не зовсім "насичений" досвід.

З Кремля ми пройшли до Червоної площі. Тут можна побачити Мавзолей Леніна та церкву Василя Блаженного. Мавзолей Леніна був закритий, коли ми були там, але ми не були гірко розчаровані. Один маленький факт, який ми справді дізналися: у радянські дні, 1 травня, радянські лідери спостерігали за парадами на вершині Мавзолею Леніна. Це було б схоже на те, як лідери Сполучених Штатів спостерігали за парадом до Дня Незалежності з вершини склепу Джорджа Вашингтона.

Василія - ​​це знаковий символ, який більшість людей зображають, думаючи про Москву. Знаєте, церква з цибулевим куполом. Одна довга сторона Червоної площі - це стіна Кремля, а друга довга - універмаг ГУМ (нині торговий центр), який колись був одним з небагатьох місць у Москві, де можна було придбати товари західного виробництва. Це дуже-дуже велика будівля.

Далі я хотів побачити будинок Толстого, і Елізабет закотила очима. Сергій позначив особу, яка їхала на державній машині. Приблизно за $ 3,33 ця людина повела нас до тієї частини міста. Ми б не помітили випадкову машину без допомоги Сергія. Нам це здавалося трохи дивним.

Елізабет запитала: "Ви маєте на увазі, що державні службовці використовують свої службові машини як особисті кабіни таксі?"

«Начебто, - сказав Сергій, - вони можуть їздити на оплату за короткі поїздки, які не займають багато часу. Для нас це нормально ".

"Ви впевнені, що це безпечно?" - поцікавився я.

Я подумав, чи не наступною нашою зупинкою була Луб’янка.

Ми благополучно прибули до будинку Толстого під приємною несподіванкою - вільний вхід, бо це був день народження Толстого. (Yay Us!) Цікаво було побачити резиденцію 19 століття і де Толстой насправді писав деякі свої твори. Я сфотографував ліжко Толстого. Я постійно запитував, де П’єр Безухов, але жарт ніхто не зрозумів [1].

Так само, як Тбілісі?

На вечерю тієї ночі ми пішли до грузинського ресторану. Грузія - країна, а не штат США. Для закусок ми з’їли грузинський сир з м’ятою, грузинські овочі, щось невпізнаване та грузинський сирний хліб. На вечерю Елізабет їла телятину, а я грузинський курячий гуляш. Елізабет любить грузинське біле вино, а мені німецьке пиво. На десерт ми з’їли шматочок грузинського пирога. Це було просто як їжа в Тбілісі, але без збройного вторгнення. [2]

Меморіал Сталінграда Сергій та Віктор зустріли нас опівдні наступного дня. Ми поклали сумки в машину Віктора, і він відвіз нас до музею Збройних сил Росії. Тоді Віктор залишив нас, щоб піти складати іспит в університеті. Сергій провів нас по великому музею. Ми бачили розвиток російських військових від царських часів до наших днів. Був навіть розділ, присвячений силам, які виступили проти більшовицької революції. Сергій сухо заявив, що таких експонатів у радянські часи в музеї не було.

Мені сподобалась кімната, присвячена облозі Сталінграда у Другій світовій війні. Сергій насолоджувався показом справжніх танків у дворі. Елізабет із задоволенням їхала.

Потім Сергій повів нас до російсько-українського ресторану на пізній обід. Елізабет дуже подобається оселедцевий пиріг; Я не такий шанувальник оселедця. Я спробувала традиційний борщовий суп, а Елізабет - зелений борщ. Традиційний борщ готують із буряка, але в ньому також цибуля, капуста, свинина та інші речі. На столі один потім додає сметану. Дуже смачно. За основну страву я з’їв трохи російських вареників, капусти та свинини. Елізабет спробувала якусь страву з курки. Ми всі були цілком задоволені їжею.

Потім Віктор відвіз нас до аеропорту Шереметьєво (SVO), щоб зловити наш вечірній рейс до Кемерово. У нас було кілька годин на вбивство до нашого польоту. Це створило сцену для Великого турніру з джин-ремі в 2005 році. Елізабет досягла першої командної позиції. Я повільно повернувся кігтями назад і взяв верх у фінальній руці. Тоді нам довелося піти зареєструватися на наш рейс. [Уважний читач зауважить, що результат гри сьогодні залишається під сумнівом.]

Реєстрація в «Аерофлоті» насправді була просто напіворганізованим хаосом. Ми проштовхнулись через безпеку і зачекали в черзі близько тридцяти хвилин, перш ніж дістатись насправді. Під час черги ми зустріли пару з Флориди, яка їхала до Кемерово, щоб усиновити дівчинку-підлітка. Ця пара була у своїй 2-й поїздці і привезе дівчинку додому з собою.

Ми дізналися, що знаки "заборонено палити" - це лише пропозиція в аеропорту. На щастя, ми незабаром сіли в автобус, який доставив нас до нашого літака, ТУ-154М. TU-154M був російським еквівалентом старого Boeing 727. Оригінальний TU-154 був розроблений в середині 1960-х років в Радянському Союзі. TU-154M поєднав у собі всю чарівність дизайну радянських часів з технологією 1980-х. На жаль, ми подорожували у 2005 році.

Позначення НАТО для TU-154M є "необережним". Дійсно. Google TU-154M і НАТО і подивіться, що ви знайдете.

На щастя, усі іноземці, які перебували в польоті, сиділи в економічній частині, розташованій між першим класом та камбузом. Було тихо і не так тісно. Їжа «Аерофлоту» насправді була цілком смачною. Я та Елізабет мали і курку, і макарони. На нижній стороні екіпаж підвищив температуру до близько 85 ° F. Незабаром ми дізналися, що деякі люди в польоті не розуміли корисності дезодоранту [3]. Це було досить незручно.

Наступного ранку ми висадилися в Кемерово. Зараз ми з Елізабет з нетерпінням чекали зустрічі з цим маленьким хлопчиком. Про нашу першу зустріч з Воллесом я розповім у наступному дописі.

[1] Він є головним героєм війни та миру. Я читав "Війну і мир" у 1990-х, коли жив у Японії та викладав англійську мову. Книги з м’якою обкладинкою англійською мовою коштували в Японії невеликі статки, тож я купив найдовшу книгу, яку міг знайти.