Пригодницький вершник

Сповіщення

монголія

Пермь до Іжевська

Я пішов на землю в місті, яке називається Іжевш. Це робочий клас - ну насправді це визначення Росії, чи не так!

Місто Іжевськ

Перед цією поїздкою я набрав 10 фунтів і відчув себе по-справжньому сильним. Тримати вагу важко. Спорядження для їзди та руху бере своє. Отже, сьогодні вечерею була велика піца, завантажена. Вчора ввечері був безлад макаронних виробів, ковбаси, цибулі, часнику та кеш'ю. Я намагаюся - але, чесно кажучи, на тренування в стилі OMNI не залишається сил. Час від часу сплеск репети до відмови, але це все.

Щодня я використовую Booking.com для пошуку помешкань. Це хороший сервіс. Перша невдача була минулого вечора після прибуття. Як правило, квартири дешевші, і ви отримуєте більше речей у порівнянні з готелями - тому, коли я бачу пристойну квартиру за доступною ціною, я бронюю. Недоліком є ​​логістика. У квартирах ви повинні їх знайти і отримати ключ. У готелях, на яких ти під’їжджаєш, є табличка, клерк, ключ, і ти врізався в номер - Нірвана.

Квартира в Іжевші була серед кількох гектарів багатоповерхівок у стилі після 1950-х. Ці будівлі розміщені не в сітці - що завгодно, але для карт Google для побудови пішохідного курсу за останні 100 футів це виглядає як лабіринт із живою огорожею! Я припаркувався в бруді досить видно перед тим, що виглядало як адреса та зображення booking.com. Я надіслав повідомлення хосту - російською мовою завдяки Google translate. Нічого - радіо тиша. Отже, я вийшов зі свого шосейного спорядження, упакував його, вбивши ½ години - все одно нічого. Гаразд, план Б, знайди місцевого. Я побачив прохолодного вигляду молодого хлопця, який проходив повз, запитав його “англійський?”. Він сказав ні, але у мене було гарне відчуття щодо цього чувака - час для google translate. Йому це подобається!

Хлопці університету допомагають в Іжевську

Досить скоро троє його університетських друзів є частиною процесу - кожен прибув зі своїм набором знань англійської мови. Вони телефонують ведучій, після багатьох хвилин розмови я можу лише сказати, що вона налякана і не хоче, щоб я був там. Поки Booking.com дасть мені скасування 0 доларів - я в порядку. Але стає краще. Ці хлопці - місцеві жителі, і кажуть, що за 1500 рублів (23 дол. США) вони можуть влаштувати мене в кращому місці. Я гра. Тепер, якщо ви думаєте - шахрайство, так мені це спало на думку, але що за біса, так детально розроблене, я просто не уявляю цього - принаймні, поки це не станеться, і я тоді з цим розберусь.

Більше хлопців з університету працюють, щоб знайти мені місце на ніч

Протягом ½ години я підвожу свою екіпіровку на 5 ступенів (це просто факт у Євразії) до чистої просторої квартири в центрі.

Нудна штука, але я почувався чудово, приймав душ, добре їв і відпочивав. Вибух, 2 години ночі, болт у вертикальному положенні, шов, просто кошмар. Не можу заснути, і тоді це трапляється, я втрачаю нерви і починаю що-небудь. Я не буду нудити вас усією душею (і WhatsApp для Вікі та Марні). Але наступного ранку я вирішив отримати хороший засіб для підвищення рівня тестостерону під своїм поясом - музей Калашникова.

Я проходжу менше милі до музею - прямо навпроти знакового золотоверхого Михайлівського собору. Мій внутрішній клоп - мотиль, залучений цим блискучим полум’ям.

Михайлівський собор на шляху до музею Калашникова

Святого Михайла, вражаюче зовні

Св. Михайла, Неймовірно всередині

Сфотографувавши Собор, як і незліченна кількість до і після мене, я заходжу в музей Калашникова і готовий пройти один через експонати, коли постукування плечем виявляє найбільш вивчену на вигляд росіянку, яка пропонує екскурсію за 300 рублів. Її англійська бездоганна. Вона була університетським професором лінгвістики, але ця робота платить краще!

Мій музейний путівник, знавець зброї через знання та практику. Люди на фото - родичі музейних працівників, які віддали своє життя, захищаючи Росію

Мій гід проводив 2 години, розповідаючи мені подробиці життя Калашникова, успіхів, невдач, винаходів та стосунків. Я не міг здійснити справедливість, намагаючись переказати багато фактів та анекдотів, але скажу вам 2 речі, які мене особливо вразили. По-перше, Калашников був "секретною" особою. Це означало, що він ніколи не міг подорожувати за межі Радянського Союзу. Ця життєва класифікація була знята в 1990-х, і він об’їздив світ, включаючи одну особливу зустріч з Євгеном Стоунером, американським дизайнером, який, зрештою, став M16. Ці двоє чоловіків склали глибоку і справжню дружбу, яка, на думку мого гіда, була не малою частиною завдяки їхньому подібному скромному життєвому старту.

Другий момент, який я ніколи не забуду, коли мій гід, жінка років 30, описує дитину в Росії під час насильства 1990-х. У дитинстві, яка йшла до школи, на неї напали. Згодом вона несла зброю. Вона запевнила мене, що сьогодні краще, але ця частина її характеру була сформована, і зараз вона є завзятим стрільцем, боксером та метачем ножів. Вражає, добре коштує 300 рублів.

Коли я вже збирався залишити, мій гід сказав: “Ти повинен стріляти”! Очевидно, у підвалі є гармата. Вимога для зйомки - дійсний паспорт та водійські права. Оскільки я маю лише один документ, що посвідчує особу, я зобов'язуюсь повертатися вранці та звільнити АК47. О так, і вартість - 325 рублів - еквівалент 5USD.

Полігон у підвалі музею Калашникова

І саме так вислизнув ще один день. Сподіваюся, фотографії вам сподобаються. Тримайте палицю на льоду!

Дрібно оброблені урочисті гвинтівки

Мій внутрішній продавець

Дуже руки на музей

Спеціальні гвинтівки. Ті, хто в зеленому, призначені для елітних прикордонників