Щомісячний архів: червень 2012 р

Фора на підводних крилах по Об

Березовський, Російська Федерація

2012

Арктичний пляж

Салехард, Росія

«Широко відкрита дорога» Triffid могла б легко стати моїм саундтреком тут, в Салехарді (Салех  072; рд) прямо на Полярному колі. Земля дуже рівна і вкрита тайгово-тундрою, а річка Об, яка осушує весь Західний Сибір, звивається через неї до її дельти в Обській затоці. Я пролетів уздовж Полярного кола сьогодні вранці з Нового Уренгоя до Салехарда і побачив тисячі озер і боліт. З рівнинністю приходять меандри, а з меандрами - озера з бичачим луком. Я побачив Обську затоку з літака та рівнинний простор навколо нього. Півострів Ямал простягався рівно і величезно на північ.

Після прибуття на маленькому літаку Бомбардьє мене затримала поліція аеропорту та процес їх реєстрації. Поки він копіював мій паспорт, я пішов на термінову зупинку в туалет. Оскільки мій багаж робив круги на конвеєрі, і мене ніде не було в полі зору, я припускаю, що поліцейський аеропорту, мабуть, думав, що я пішов у обхід. Своїм ключем повного доступу він відкрив мені двері туалету, що мене трохи вразило. Він закрив його, перш ніж я зміг побачити, хто це, але я припускаю, що це він. Коли я дійшов до кімнати для збору багажу, він стояв на варті біля замкнених дверей, дозволяючи мені отримати доступ до рюкзака та повернення паспорта та імміграційної картки цілими.

Я приїхав на таксі до міста і подумав, що найкраще прямувати прямо до річкового порту, щоб подивитися, які варіанти були. Я дізнався в аеропорту, що до Тобольська не було місць до 24 липня, а до Новосибірська не було до 7 липня. Я починав відчувати тривогу щодо того, щоб вчасно вийти з Арктики, щоб завершити свою поїздку!

У плавучому офісі та готелі річкового порту було трохи зайнято швидким човном, який збирався виїхати на південь до річки. Я чекав білого в довгій черзі, і, дійшовши до вікна каси, молода жінка сказала, що трохи розмовляє англійською. Але мої запитання були для неї занадто складними, і тому вона попросила мене почекати півгодини, поки висадка прибулого човна не закінчиться. У цей час я продовжував помічати поширеність людей інуїтів серед натовпу, що я вперше побачив в аеропорту. Високі щічні кістки і темніша червонувата шкіра.

Жінка в касі провела мене нагору до менеджерів річкових човнів, пари хлопців-чоловіків з Новосибірська з якоюсь англійською мовою. За допомогою великої карти на стіні я зміг переконатися, що сусідні катери (їх змагання) працювали повільно, зайняли п’ять днів до Тобольська і не поїхали до наступного дня. Тоді як я міг за два дні дістатися до Ханти-Мансійська (Ханти-Мансийськ) і сісти на автобус звідти до Тобольська, який їхав автобусом 7 годин. Я обрав останнє. Дводенна прогулянка на човні коштувала 2618 рублів.

Ця плаваюча каса/зал очікування також була готелем. І тому за додаткові 800 рублів я отримав місце для проживання, не маючи необхідності їхати далі.

Я пішов гуляти до міста в середині дня і на мене напали найбільші та найлютіші комарі, яких я коли-небудь бачив!

Чоловік і жінка підійшли до мене з проханням грошей, не помічаючи, що я не розумію, що вони говорять. А згодом з тих самих причин підійшов п’яний хлопець. Я відхилив їхні прохання.

Частина міста Салехард розташовувалася на великому піднесенні над річковими квартирами, з гарним видом на схід. На заході вдалину знаходився Урал - низка масивних хребтів у серпанку на горизонті.

На цьому піднесенні над притокою, де був річковий порт, знаходилася величезна дерев'яна церква, що реставрувалася. Зроблений за допомогою тих самих прийомів будівництва зрубу, я знайшов шлях і закінчив розмову з екіпажем, який працював на риштуваннях, які були всі з Вірменії. Один дивився на моє майно на шиї та на поясі. І в один момент я попросив скористатися моїм телефоном, я думаю. Я просто вдавав, що не розумію російської, що в основному було вірно весь час. Їх цікавила моя зарплата та статус. Вони були тут, бо у Вірменії для них було мало роботи. Є багато таких мандрівних робітників із держав Центральної Азії та колишніх радянських держав. Через деякий час співробітник, який придивлявся до моїх речей, змусив мене все більше нервувати, і я відчув, що перебувати в укріпленій церкві, нікого більше не надто ризиковано, тому я попрощався і пішов.

Я потрапив на громадський пляж біля підніжжя під житловими будинками на краю плетених потоків Обі та задніх лагун, що виходять до квартир. Дивний сайт. У ньому були всі атрибути звичайного пляжу, за винятком того, що він все ще знаходився на шляху від океану Обської затоки і знаходився на Полярному колі. Дуже сюрреалістично! І спека ще більше збентежила мене оточення.

У мене було трохи шашликів (майже все, що я можу знайти на вулиці) і пива, і спостерігав за відвідувачами пляжу Арктики. Я пішов назад через пляж через перевантажені сміттєві баки та повз чинного порту, який не випорожнювався тижнями. Я повинен був повернутися у плавучий готель до 22:00, коли вони сказали мені, що ворота тоді зачинені. Я пішов назад через високі житлові будинки. Так багато ми піднімалися. Насправді має бути сибірський газовий бум. Звучить як Західна Австралія. Я зупинився, щоб взяти їжу для прогулянки на човні, а потім трохи готівки, але машина не дозволила взяти 10000 рублів за один раз. Я пробував кілька разів. Нарешті я зрозумів, як це зробити - у двох лотах, але з доданими комісіями Банку Бендіго я думав.

Сором'язливий молодий хлопець, який керував плавучим готелем, дозволив мені не турбуватися. Вхідні ворота на корабельний двір були зачинені на замок, але через них був зазор. Я помився, випив пива і відчув хитання човна, коли колись парувала велика посудина. Вода для душу та водопроводу була бурою річковою. І з того, що я міг побачити з Обі, він мав довгу історію, що зливається, як це відбувається від помірного півдня до арктичного півночі по всьому Західному Сибіру.