1.4.4 Змінити розмір тексту - Оновлення непорозумінь - Інтерпретація № 883

Коментарі

Копіювати посилання Цитувати відповідь

Джо-Ваткінс прокоментовано 25 квітня 2018 р. •

Протягом усіх методів WCAG 1.4.4 є посилання на майбутні роз’яснення щодо типового непорозуміння цього ПК. Це розмір лише для тексту або масштабування браузера? Ніхто не знає . це обидва?

Примітка: Робоча група виявила багато непорозумінь щодо того, як перевірити цю несправність. Ми плануємо переглянути цю помилку в майбутньому оновленні. До тих пір, якщо вміст відповідає критерію успішності, використовуючи будь-який із перерахованих достатніх методів, він не відповідає цій помилці.

Існує розбіжність у тому, як інтерпретується цей СК. Деякі вважають, що масштабування браузера (де все просто збільшується ctrl +/-) є достатньою технікою, тоді як інші інтерпретують SC так, що збільшення тексту лише до 200% не повинно спричиняти обрізання тексту, зображення або елементів керування або затемнений. Я сам схиляюся до останнього.

За допомогою адаптивного Інтернету досить легко створити досвід, який би пройшов цей SC, оскільки це лише масштабування браузера з сучасними браузерами, які підтримують медіа-запити та мають чудове масштабування браузера. Авторський досвід, який працює із зміною розміру лише для тексту, набагато складніший і залежить від рівномірного нефіксованого розміру.

Як Firefox, так і Safari дозволяють використовувати лише текст як можливість для власного масштабування браузера, що робить речі цікавими.

Коли ми побачимо оновлення деяких з цих несправностей, що вносить більше ясності навколо цього SC? 2.1 ?

Дякую за всю вашу важку працю:)

Текст успішно оновлено, але виявлені такі помилки:

alastc прокоментовано 26 квітня 2018 р. •

За буквою тексту SC для 1.4.4 сайт пройде, якщо масштабування «підтримується доступність», тобто люди, яким це потрібно, можуть використовувати браузер із зумом. Це майже завжди так, тому приблизно з 2009 року це не було особливо ефективним критерієм, якщо люди не підуть далі.

У 2.1 ми тепер маємо "переформатування", яке працює в поєднанні із зміною розміру тексту. Я зробив огляд цих.

Ми не можемо змінити критерії WCAG 2.0, ми спираємося на них, а перекладання та інтервал між текстами призначені для заповнення прогалин.

Мені потрібно перевірити, звідки посилається на F69, але, можливо, нам потрібно видалити це з 1.4.4, враховуючи зміни в агентах користувача.

Джо-Ваткінс прокоментував 26 квітня 2018 р

Дякую @alastc та чудовий пост - як я це пропустив!?

Для ще більшої ясності ми можемо поглянути на ці питання:

Для тестування/проходження 1.4.4 Автор/тестувальник може відвідати веб-сайт у сучасному браузері, натиснувши cntrl + масштабування браузера до 200%. Якщо текст не є усіченим або затемненим, він переходить на 1.4.4? (переформатування та інтервал між текстами для інших питань тут - дуже круто)

Якщо відповідь № 1 - так, оскільки сучасні Firefox і Safari мають параметри лише тексту в налаштуваннях масштабування браузера, тестер повинен відключити це при тестуванні на 1.4.4 ?

Посилання на F69 подано із загальних несправностей WCAG 1.4.4

@alastc Я ціную ваші чіткі чіткі відповіді, але я хотів би перегнати це для середніх ведмедів, щоб зрозуміти їх у дикій природі. Інтернет/технології трохи випередили цей SC.

alastc прокоментовано 26 квітня 2018 р. •

Завдяки Reflow (1.4.10) на місці зміна розміру тексту тепер заповнює ніші-випадки, коли текст не масштабується зі збільшенням.

Отже, комбінований тест для переформатування, зміни розміру тексту та інтервалу між текстами може бути:

  • Встановіть для вікна браузера ширину 1280 пікселів.
  • Збільшити до 400%.
  • Перевірка вмісту та функціональності доступна та відсутність горизонтальної прокрутки (мовами LTR).
  • Текст перевірки принаймні на 200% більший.
  • Увімкніть розмір тексту (наприклад, за допомогою закладки).
  • Зменште масштабування кожного медіа-запиту, шукаючи накладання/відсутність вмісту.

Там є кілька ніш, напр. вертикальний текст, текст, який змінюється залежно від висоти екрану, але це повинно враховувати більшість сценаріїв.

Перевірка розміру тексту на 200% пов’язана з тим, що сайти можуть використовувати медіа-запити або модулі VW/VH, щоб запобігти збільшенню тексту із збільшенням. Якщо текст дещо збільшується, переконайтесь, що обчислений браузером розмір у пікселях становить принаймні 50% від типового. (Наприклад, за замовчуванням 10 пікселів має бути принаймні 5 пікселів при 400%.)

Це достатньо дистильована?

alastc прокоментував 26 квітня 2018 р

Я не мав на увазі сказати, що це було неефективно для початку, саме з того часу, як приблизно за часів IE8 (

2008), Chrome (2009), можна сказати, масштабування було широко доступним.

Він нам усе ще потрібен для сценаріїв, коли перепланування недоступне, таких як мобільні пристрої та таблиці.

патріхлауке прокоментував 26 квітня 2018 р

Я розумію, що ви говорите, але коли ви вважаєте це урядом
агентство, в якому я працюю сьогодні, використовує IE-11

IE11 чудово підтримує масштабування, якщо я не втрачаю суть тут?

alastc прокоментував 26 квітня 2018 р

Чую, ми на той час були великими прихильниками рідинних макетів:-)

Але час пішов далі, завдяки підтримці медіа-запитів (навіть у IE) все змінилося.

mraccess77 прокоментував 27 квітня 2018 р

@Ryladog писав, що "корисність 1.4.4 для багатьох користувачів тривала протягом
досить довго після того, як WCAG 2.0 став стандартом. а потім мали
дивовижне відродження в мобільному. "

Я знаю, що завжди це кажу, але майже щодня я стикаюся зі сторінками, які все ще не працюють із SC 1.4.4 із масштабуванням браузера на робочому столі через багато різних проблем. Отже, цей SC є дуже цінним і сьогодні, і він буде цінувати в поєднанні з SC 1.4.10.

Уейн Едік прокоментував 27 квітня 2018 р

Насправді, з точки зору користувача, 1.4.4 був майже марним.

Якщо ви кваліфікуєтесь як інвалід зі зором із-за гостроти зору, гострота вашого зору становить менше 1/3 від норми. Можна логічно подумати, що 333% буде мінімальним ефективним розширенням, і це буде правильно. Відсутність переплавлення перенесло його з занадто малого на просто марний літак.

WCAG WG помилився на 180%. Я бажаю одного разу, щоб РГ визнала цю серйозну невдачу. Протягом багатьох років людям, як я, казали, що ми просто не знаємо, як правильно використовувати лупу, або що ми повинні використовувати шрифт Брайля, або що ми просто повинні використовувати екранні зчитувачі. Все це, я думаю, заперечую той факт, що робоча група WCAG дуже жахливо помилилася і затримала доступність для слабозорих на 8 років. Це була страшна помилка, і це зашкодило людям. Люди зі слабким зором змушені були відчувати, що з ними щось не так. Що вони були просто некомпетентними, бо могли скористатися цією неповноцінною допомогою.

Я хотів би, щоб робоча група могла просто визнати свою серйозну помилку.

патріхлауке прокоментував 27 квітня 2018 р

Я знаю, що завжди це кажу, але майже щодня я стикаюся зі сторінками, які все ще не працюють у SC 1.4.4 із збільшенням браузера на робочому столі через багато різних проблем.

це ситуації, коли він не провалив 1.4.4, але пройшов 1.4.10? або ці сторінки в будь-якому випадку зазнали помилки 1.4.10?

mraccess77 прокоментував 27 квітня 2018 р

@patrickhlauke Я вважаю, що лише 1.4.10 вловить багато з них, але не у всіх ситуаціях. На мою думку, наявність обох SC все ще необхідне.

@WayneEDick Я погоджуюсь, що SC 1.4.4 не відповідав на основну потребу в переформатуванні - але я багато разів провалював SC 1.4.4 під час перевірок, коли виникали проблеми, які могли б бути виявлені ним. Тож він мав і має цінність, хоча обмежений. Враховуючи те, що адреси SC 1.4.8 переплавуються, хоча лише на 200%, я б сказав, що група на той час прийняла свідоме рішення близько 1.4.4. У той час мене не запрошували бути частиною групи - тому я не можу розмовляти з жодними дискусіями, оскільки, на жаль, я не був присутній.

alastc прокоментував 27 квітня 2018 р

Зараз це досить великий тангенс, але я скажу, що хоч я тоді не був частиною групи, я розумію, чому за цифру взяли 200%.

Будь-хто, хто створював веб-сайти у 2000-х, міг сказати вам, що зробити привабливий сайт, масштаб якого сягає 150%, було важко. Монопліка браузера з баггі IE6 була важкою у 2004-8 рр., І 200% натискали на нього. Поки у нас не було медіа-запитів (підтримуваних), інструментів не було більше.

У будь-якому випадку, все змінилося, ми можемо робити регулярні оновлення, дозволяємо прямувати до шайби (або перед нею).

Повертаючись до порушеної проблеми, ми могли б заощадити людям досить багато часу, маючи подібний комбінований процес тестування.

Де було б гарне місце, щоб поставити це?

ДевідМакДональд прокоментував 27 квітня 2018 р

У 2008 році без точок зупинення збільшення тексту до 300%, 400% або навіть 200% без горизонтальної прокрутки просто не було тим, що могло б отримати консенсус. Великі організації на той час ніколи не дозволили б зменшити всю мережу до того базового макету, який би знадобився. WCAG ніколи не був би прийнятий, ніколи не став би обов'язковим за законом і був би віднесений до історії як великий пропагандистський стандарт, який академічні організації та уряди могли б відібрати, як вважали за потрібне.

mraccess77 прокоментовано 27 квітня 2018 р. •

@DavidMacDonald Я розумію - саме тому я сказав, що було свідомим рішенням поставити 1.4.8 на AAA і 1.4.4 на AA. Тож ми домовились. Моя суть полягає в тому, що групі доводилося зважувати не внаслідок бездіяльності, а шляхом доручення, заснованого на факторах.

Уейн Едік прокоментував 27 квітня 2018 р

Я не хочу повторювати минуле, але іноді важливо визнати величину помилки, щоб ми не повторили її.

Збільшення без перепланування ніколи не було доступним. Для таких, як я, хто використовував замкнутий телевізор для читання друку на папері, це був єдиний спосіб читати. Саме так доводилося читати наукові журнали. Однак перепланування стало звичним для Apple 2E. У 2008 році технології було 30 років.

Медіа-запити полегшували переформування, коли вони ставали доступними, але професійний програміст міг розробляти сторінки, збільшені до 200%, та обгортати слова HTML 4, CSS 2 та ECMAScript. Це було не тривіально, але це було не так важко. Технологія була там.

РГ не зрозуміла важливості перенаправлення для групи користувачів. Збільшений текст із переформатуванням - для людей із втратою гостроти зору, оскільки оновлюваний шрифт Брайля - для сліпоти. Це статичний носій для читання, який підтримує читання на основі часу за допомогою зчитувача з екрана.

Це було точно як видалення оновлюваного шрифту Брайля з набору інструментів для невізуального читання. Чи пройшов би WCAG без підтримки оновленого шрифту Брайля? Глибока проблема полягала в тому, що перепланування так само важливо, як і оновлюваний шрифт Брайля, і РГ пропустила цей критичний факт.

Минуле не важливо, але в майбутньому, сподіваюсь, РГ пам'ятатиме цю істину. Всякий раз, коли ми думаємо про виняток із дозволу переформатування, просто пам’ятайте, що ми видаляємо функцію, яка є такою ж важливою, як і брайлівський шрифт.

Джо-Ваткінс прокоментовано 27 квітня 2018 р. •

@alastc та банда Tnx! Корисно точно. Питання, хоча ... перегляньте доданий файл .gifs - Яке масштабування використовується для тестування 1.4.4 у браузері, який підтримує лише текстове масштабування - лише для тексту ввімкнено чи вимкнено?

1. Масштабування браузера Firefox з увімкненим лише текстом. Браузер збільшено до 200%, збільшено лише текст, основна навігація розпадається.

тексту

2. Масштабування браузера Firefox з вимкненим лише текстом. Медіа-запити переходять у дію, і версія на малому екрані відображається із збільшенням у 200%.

В обох випадках я використовую масштабування браузера. Обидва результати дають дуже різні результати. У першому прикладі я вважав би основну навігацію помилкою 1.4.4, а у другому - не. (Хоча пізнавальне навантаження зовсім іншого макета та видалення вмісту - це інша тема) Тут виникає плутанина у дизайнерів/розробників.

Чи вважає Робоча група, оскільки вона працює у прикладі 2 вище із звичайним масштабуванням, що CNN не має помилки зміни розміру тексту?

І якщо Reflow натисне сюди, щоб зберегти день для 1.4.4 щодо першого прикладу з увімкненим лише текстом - як і чому?

mraccess77 прокоментував 27 квітня 2018 р

WCAG - це функціональний стандарт. Результат полягає в тому, що розмір тексту змінюється. Все, що має існувати - це механізм. Є механізм. Не всі механізми повинні підтримувати. Щодо адаптивного дизайну - якщо адаптивний вигляд має однакову функціональність та вміст, навіть якщо він знаходиться в меню гамбургера або доступний іншим чином, це пропуск. CNN може мати інші проблеми, пов’язані зі зміною розміру, такі як пов’язані фіксовані заголовки тощо - я не можу сказати, чи проходить весь сайт без тестування.

alastc прокоментував 27 квітня 2018 р

Яке масштабування використовується для тестування 1.4.4 у браузері, що підтримує масштабування лише для тексту

WCAG працює не так, критерій запитує, чи можна користувачеві робити X (у цьому випадку X - збільшити розмір тексту будь-яким способом).

Отже, якщо розумна кількість браузерів (які можуть отримати користувачі) підтримує загальне збільшення, то автори (тобто дизайнери та розробники) можуть покладатися на цю функцію.

патріхлауке прокоментовано 27 квітня 2018 р. •

1.4.4 сказано "текст можна змінити", не вказуючи як. чи отримуєте ви різні результати залежно від того, як користувач вирішив змінити розмір, це, як правило, неважливо. що важливо: чи принаймні один із цих способів зміни розміру закінчується тим, що користувач може змінити розмір тексту "до 200 відсотків без втрати вмісту або функціональності"? і, звичайно, метод повинен бути легко доступний для користувачів у більшості основних користувацьких агентів (що, можливо, означає, що на робочому столі ми, швидше за все, дивимося на масштаб на всю сторінку)

Джо-Ваткінс прокоментував 27 квітня 2018 р

Дякую @ mraccess77, @alastc, @patrickhlauke Надзвичайно чіткий і вау RWD економить день:) Це надзвичайно низька планка для досягнення розробниками. Жодних законів, які б говорили, що автор не міг звернутися далі за WCAG, щоб підтримати зміну розміру лише тексту, правда ха?

І мені сподобався чат на бічній панелі від інших:) tnx знову всі!

alastc прокоментовано 27 квітня 2018 р. •

Я також не хочу переглядати минуле, але якщо ми не приймаємо обмежень часу, ми не можемо рухатися далі.

Це завжди баланс між можливим та найкращим доступом.

Збільшення без перепланування ніколи не було доступним. перепланування стало звичним для Apple 2E. У 2008 році технології було 30 років.

В Інтернеті це почалося добре (базове, але доступне в цьому відношенні), але коли організації почали викладати більш складні макети, оптимальні для більшості, аспект перепланування страждав. Немає значення, чи існувала якась технологія, яка підтримувала її 40 років тому, 15 років тому Інтернет не підтримував її для типів макетів, які хотіли б організації.

Медіа-запити полегшували переформування, коли вони ставали доступними, але професійний програміст міг розробляти сторінки, збільшені до 200%, та обгортати слова HTML 4, CSS 2 та ECMAScript. Це було не тривіально, але це було не так важко. Технологія була там.

Вибачте, але це не так. Я був там, робив такі макети.

До 2009 р. Вартість «рідких макетів» (підтримка запитів до медіа) становила близько 30% від загальної вартості проекту та зростала. Очевидно, що це різнилося досить сильно, але вимоги до підприємств, благодійних організацій та державних організацій щодо більш складних макетів/конструкцій робили це дуже важким, минувши межу здійсненності.

РГ не розуміла важливості перенаправлення для групи користувачів.

На той час я не можу говорити з розумінням, але на той час я сперечався щодо відносних одиниць та кращої зміни розміру. Це має бути збалансовано з здійсненністю, будь то загальнодоступними методами або персоналізацією (складніше).

Як не дивно, я думаю, що цитую себе з 2007 року (за посиланням вище), це так давно, що я відчуваю, як цитувати інше!

на даний момент існує стільки способів розміщення сайтів, якщо тільки модуль верстки CSS3 не пробивається незабаром, я не бачу, щоб користувацькі агенти мали змогу обліковувати їх усі.
Я радий, що відносний розмір шрифту повернувся до WCAG 2, але Я не думаю, що цього достатньо.

(Новий акцент.) Ще в 2007 році я не пам’ятаю, що саме повинен був містити модуль CSS3, але я гадаю, медіа-запити.

Для зміст рекомендації, які ми ставимо до авторів. Щоб підняти гру, вимоги також повинні працювати з браузерами.